DIK GEDRUKT IN HOOFDLETTERSquote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]Dus toch tetten?
Kun je die tekst die aan mij gericht is dan in het rood doen?
Ow die luchtambtenaar is je neukertje?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:48 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
[..]
Je hebt toestemming gegeven.
Staat zwart op wit
Ja, grote fout geweestquote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen diepgang?
*Checkt pohi.
Ahhhhh bijna alleen DTS!
Nesteldrang? En heb je al iemand om een eitje mee uit te broeden?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja, grote fout geweest
Al ben ik niet echt een nomaad, ik nestel graag op 1 plaats.
Hij heeft zichzelf nu wel verraden, niet?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow die luchtambtenaar is je neukertje?
Behoorlijk!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:50 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Hij heeft zichzelf nu wel verraden, niet?
Nog geen blijvertje nee, jij had dat filipijnse meisje toch?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Nesteldrang? En heb je al iemand om een eitje mee uit te broeden?
Sowieso aardig doenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:51 schreef ToT het volgende:
Dus Fancy ligt wederzijds te hijgen met een modje.
Nu moeten we wel aardig tegen haar doen, anders heb je zo een note te pakken!![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nog geen blijvertje nee, jij had dat filipijnse meisje toch?
Awhhhquote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]Mee getrouwd en die heeft inmiddels ook al een koter geworpen!
[ afbeelding ]Hier is hij al met de garantiepapieren van onze nieuwe strijkijzer bezig! Scheelt ons weer een hoop administratie!
Het is een lief modje. Dat deelt liever andere dingen uitquote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:51 schreef ToT het volgende:
Dus Fancy ligt wederzijds te hijgen met een modje.
Nu moeten we wel aardig tegen haar doen, anders heb je zo een note te pakken!![]()
![]()
![]()
Skatjeeeeeeeeeequote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]Mee getrouwd en die heeft inmiddels ook al een koter geworpen!
[ afbeelding ]Hier is hij al met de garantiepapieren van onze nieuwe strijkijzer bezig! Scheelt ons weer een hoop administratie!
Echt wel!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
AwhhhMannetje wel al hoor
Je durft wel hoor met foto's van hem op fokquote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel!
En ben je niet van hem onder de indruk: dikke tong naar jou!![]()
[ afbeelding ]
Haha awhhquote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel!
En ben je niet van hem onder de indruk: dikke tong naar jou!![]()
[ afbeelding ]
Ja zou ik persoonlijk niet doen met al die zieke geesten hierquote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je durft wel hoor met foto's van hem op fok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |