Ik bespeur liefdesverdrietquote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kon ik maar krijgen wie ik wil. Anyway dat boeit verder niemand, volgend onderwerp.
Jaja relatief.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja is allemaal relatief toch, is maar net wat je gewend bent?
Ahw.....quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kon ik maar krijgen wie ik wil. Anyway dat boeit verder niemand, volgend onderwerp.
Nee bah, juist om naar de maan te zwemmen man.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:20 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jaja relatief.
Gewend en wat genoeg voor je zou zijn om tevreden in je stoel weg te zakken.
CR7quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Presentquote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:52 schreef UitStraling het volgende:
Ik mis Fokkie en JR en Scrupje en Noel.
Het verwarmt mijn hart wel dat je me zo mistquote:
Doet me goed.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het verwarmt mijn hart wel dat je me zo mist
En fijn dat je je toch durft te tonen in je UIquote:
Het is een voorzichtig begin.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En fijn dat je je toch durft te tonen in je UI
Jij ook.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En fijn dat je je toch durft te tonen in je UI
Lekker koppie hoor.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is een voorzichtig begin.
Als ik zo eruit had gezien dan had ik niks tekort gekomen in ieder geval, dat weet ik welquote:
Alweer?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Lekker koppie hoor.
Zo op mobiel.
Zou trouwen.
Ik had wel een ander beeld van je moet ik zeggenquote:
Ik zou je kut compleet schraal neuken en daarna een croissantje gesmolten kaas met een kop koffie voor je maken.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik zo eruit had gezien dan had ik niks tekort gekomen in ieder geval, dat weet ik wel
Doe maar jam.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou je kut compleet schraal neuken en daarna een croissantje gesmolten kaas met een kop koffie voor je maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |