Ik bespeur liefdesverdrietquote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kon ik maar krijgen wie ik wil. Anyway dat boeit verder niemand, volgend onderwerp.
Jaja relatief.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja is allemaal relatief toch, is maar net wat je gewend bent?
Ahw.....quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kon ik maar krijgen wie ik wil. Anyway dat boeit verder niemand, volgend onderwerp.
Nee bah, juist om naar de maan te zwemmen man.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:20 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jaja relatief.
Gewend en wat genoeg voor je zou zijn om tevreden in je stoel weg te zakken.
CR7quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Presentquote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:52 schreef UitStraling het volgende:
Ik mis Fokkie en JR en Scrupje en Noel.
Het verwarmt mijn hart wel dat je me zo mistquote:
Doet me goed.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het verwarmt mijn hart wel dat je me zo mist
En fijn dat je je toch durft te tonen in je UIquote:
Het is een voorzichtig begin.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En fijn dat je je toch durft te tonen in je UI
Jij ook.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En fijn dat je je toch durft te tonen in je UI
Lekker koppie hoor.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is een voorzichtig begin.
Als ik zo eruit had gezien dan had ik niks tekort gekomen in ieder geval, dat weet ik welquote:
Alweer?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Lekker koppie hoor.
Zo op mobiel.
Zou trouwen.
Ik had wel een ander beeld van je moet ik zeggenquote:
Ik zou je kut compleet schraal neuken en daarna een croissantje gesmolten kaas met een kop koffie voor je maken.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik zo eruit had gezien dan had ik niks tekort gekomen in ieder geval, dat weet ik wel
Doe maar jam.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou je kut compleet schraal neuken en daarna een croissantje gesmolten kaas met een kop koffie voor je maken.
Wat ordinair.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou je kut compleet schraal neuken en daarna een croissantje gesmolten kaas met een kop koffie voor je maken.
Ik ben vrij androgyn, ook al heb ik nu een baard tot aan mijn tepels.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had wel een ander beeld van je moet ik zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |