Ongeïnteresseerd is het juiste woord.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haagsie is een beetje vergeetachtig.
Dat ook wel ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ongeïnteresseerd is het juiste woord.
Die twee zijn al 12 jaar saampjes een Fok! setje of zo...nou ja 12 is overdreven maar tochquote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb oprecht geen idee.
Ik weet zelfs dat jij geilt op CR7.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:48 schreef JanCees het volgende:
Een miljoen posts en niks onthouden van je mede-users
Wow hoe ben je daar achter gekomen johquote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet zelfs dat jij geilt op CR7.
Ik ga gebukt onder een schier onmogelijke dosis mensenkennis.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wow hoe ben je daar achter gekomen joh
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:48 schreef JanCees het volgende:
Een miljoen posts en niks onthouden van je mede-users
Wij genoegquote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geeft niks, we hebben allemaal wel wat![]()
Alhoewel ik van mezelf geen dingen kan bedenken
Ik ben ook wel perfect ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geeft niks, we hebben allemaal wel wat![]()
Alhoewel ik van mezelf geen dingen kan bedenken
Ik denk vooral aan ei-geel snap je ahahahaquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:23 schreef moemoe het volgende:
Oh, misschien moet ik maar gaan klagen in FB.
https://meld.nl/melding/criminaliteit/pedoseksueel/quote:
hommoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |