Ongeïnteresseerd is het juiste woord.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haagsie is een beetje vergeetachtig.
Dat ook wel ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ongeïnteresseerd is het juiste woord.
Die twee zijn al 12 jaar saampjes een Fok! setje of zo...nou ja 12 is overdreven maar tochquote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb oprecht geen idee.
Ik weet zelfs dat jij geilt op CR7.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:48 schreef JanCees het volgende:
Een miljoen posts en niks onthouden van je mede-users
Wow hoe ben je daar achter gekomen johquote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet zelfs dat jij geilt op CR7.
Ik ga gebukt onder een schier onmogelijke dosis mensenkennis.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wow hoe ben je daar achter gekomen joh
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:48 schreef JanCees het volgende:
Een miljoen posts en niks onthouden van je mede-users
Wij genoegquote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geeft niks, we hebben allemaal wel wat![]()
Alhoewel ik van mezelf geen dingen kan bedenken
Ik ben ook wel perfect ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geeft niks, we hebben allemaal wel wat![]()
Alhoewel ik van mezelf geen dingen kan bedenken
Ik denk vooral aan ei-geel snap je ahahahaquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:23 schreef moemoe het volgende:
Oh, misschien moet ik maar gaan klagen in FB.
https://meld.nl/melding/criminaliteit/pedoseksueel/quote:
hommoquote:
Geilquote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet zo onderdanig, pak een sok en doe je ding.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik denk vooral aan ei-geel snap je ahahaha
Lekker bezigquote:
Moemoequote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:51 schreef moemoe het volgende:
[..].
[..]
Lekker bezig.
[ afbeelding ]
Dat zijn er best veelquote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:52 schreef UitStraling het volgende:
Ik mis Fokkie en JR en Scrupje en Noel.
Ja je had haar gemistquote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En Flippiee, was je even vergeten mooi meisje
Nog 3 te gaanquote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En Flippiee, was je even vergeten mooi meisje
Nou ja weet niet of Flips de sterren van de hemel af twinkelt maar iedereen zegt altijd dat ze zo knap isquote:
Ja een leuk en intrigerend koppiequote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja weet niet of Flips de sterren van de hemel af twinkelt maar iedereen zegt altijd dat ze zo knap is
Meestal krijgen de vrouwen die te vaak te horen krijgen dat ze zo mooi, leuk en aantrekkelijk wel zoiets van ja jij komt echt niet in mijn buurt hoor, nog niet half, ik kan krijgen wie ik wil maar doe ondertussen of ik niemand leuks kan krijgen want dat werkt goed voor het type dat ik zoek.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:08 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja een leuk en intrigerend koppie
Lolquote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meestal krijgen de vrouwen die te vaak te horen krijgen dat ze zo mooi, leuk en aantrekkelijk wel zoiets van ja jij komt echt niet in mijn buurt hoor, nog niet half, ik kan krijgen wie ik wil maar doe ondertussen of ik niemand leuks kan krijgen want dat werkt goed voor het type dat ik zoek.
Een goede klik is er maar zelden natuurlijk.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meestal krijgen de vrouwen die te vaak te horen krijgen dat ze zo mooi, leuk en aantrekkelijk wel zoiets van ja jij komt echt niet in mijn buurt hoor, nog niet half, ik kan krijgen wie ik wil maar doe ondertussen of ik niemand leuks kan krijgen want dat werkt goed voor het type dat ik zoek.
Jawel die is er echt wel vaak, dat is tenminste mijn ervaring maar goed dan moeten er nog 100 dingen kloppen maar dat ligt aan mijzelf.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Een goede klik is er maar zelden natuurlijk.
Hoop gedoe om niks om maar een leegte te vullen.
Dus is de klik er niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel die is er echt wel vaak, dat is tenminste mijn ervaring maar goed dan moeten er nog 100 dingen kloppen maar dat ligt aan mijzelf.
Ja is allemaal relatief toch, is maar net wat je gewend bent?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dus is de klik er niet.
Anders zou het niet aan jou liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |