Omdat je je opblaaspop met water vult ipv lucht?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Bij mij zijn ze gewoon nad als ik m erin prop.
Ik bied half lang haar en een hondje met een nat neusje? Maar matched natuurlijk wel met mijn halve bak huwelijkquote:woensdag 7 augustus 2019 16:06 schreef CherryLips het volgende:[/b] [..] Kortpittig kapsel en snotterende baby aan de hand.
DIt klinkt vies.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:13 schreef Debsterr het volgende:
Ik had een tijdje last van bloedingen door een overschot aan vruchtbare cellen die buiten de baarmoedermond kwamen. En ook dat was niet grappig qua bloedvlekken.
Reallife doll op de wateraansluiting en ingebouwde slechte adem.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat je je opblaaspop met water vult ipv lucht?
Oh shit, zaten daar zijn hitsige posts over en tegen Samzz bij? Dat verklaart haar afwezigheid misschien jbpanic.gifquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
je vrouw heeft ze inmiddels ook ontvangen. Je gegevens hebben lang genoeg op fok gestaan.
Als je binnenkort bij je weg gaat weet je waarom.
Kun je dat eten?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:13 schreef Debsterr het volgende:
Ik had een tijdje last van bloedingen door een overschot aan vruchtbare cellen die buiten de baarmoedermond kwamen. En ook dat was niet grappig qua bloedvlekken.
Dat was het ook, maar niet echt iets waar ik wat aan kon doen helaas (uiteindelijk wel behandeld door de gyn).quote:
Ok, bij nader inzien ga ik Cabin Fever kijken...quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:13 schreef Debsterr het volgende:
Als ze een natuurlijk natte anus hebben zou ik me afvragen wat daar mis gaat, maat.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Bij mij zijn ze gewoon nad als ik m erin prop.
Even uitgebaggerd?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat was het ook, maar niet echt iets waar ik wat aan kon doen helaas (uiteindelijk wel behandeld door de gyn).
Mens doe niet zo triest.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:13 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh shit, zaten daar zijn hitsige posts over en tegen Samzz bij? Dat verklaart haar afwezigheid misschien jbpanic.gif
Graag gedaanquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok, bij nader inzien ga ik Cabin Fever kijken...
Waarom nou weer gelijk in die anus?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als ze een natuurlijk natte anus hebben zou ik me afvragen wat daar mis gaat, maat.
Heeft Samzz niet een vriend tegewoordig?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:13 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh shit, zaten daar zijn hitsige posts over en tegen Samzz bij? Dat verklaart haar afwezigheid misschien jbpanic.gif
Je let niet echt op of wel?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom nou weer gelijk in die anus?
GeEn SpOiLeRssssZZz!!!quote:
Si, maar hij is ook een Fokker toch? Dus waarom verlaat ze ons zomaar een paar dagenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heeft Samzz niet een vriend tegewoordig?
Ga je er nou van uit dat ze enkel Fokkers kan krijgen?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:17 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Si, maar hij is ook een Fokker toch? Dus waarom verlaat ze ons zomaar een paar dagen
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als ze een natuurlijk natte anus hebben zou ik me afvragen wat daar mis gaat, maat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |