Vorig jaar 37 wedstrijden gespeeld en 9 goals in Ajax 1quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, waardeloos.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, ze huren ook nog 2 talenten voor dezelfde positie.
Topbeleid.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:16 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Derksen speelminuten bij Excelsior?
Bedankt!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die zijn lekker aan het huren zeg.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze hebben in FM14 waarschijnlijk ook nog die samenwerking met Feyenoord. Dan kan het hard gaan qua huur.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zijn lekker aan het huren zeg.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:37 schreef PierreTT het volgende:
Hoe staat het met Pedro? Zie alleen een blessure, verder weinig nieuws? Speelt ie nog interlands?
pff wat een god die Satoshiquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit je bij het eerste?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:26 schreef GGMM het volgende:
Als Barcelona dit jaar kampioen wordt heb ik mijn eerste prijs binnen
Meh, we wachten rustig afquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoeveel wedstrijden had je gespeeld?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit je bij het eerste?
Want ondanks dat ik meespeelde met Ajax toen ze kampioen werden, staat er geen kampioenschap bij mij
Geen idee, nogal onduidelijk allemaal.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden had je gespeeld?
Ik zit inmiddels op 11 (ja je leest het goed, 11!)
Max doet over 11 wedstrijden 2 seizoenenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden had je gespeeld?
Ik zit inmiddels op 11 (ja je leest het goed, 11!)
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mag ik deze stats van Nicki eens zien?
noooquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Genot en anti-genot:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De bericht.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:55 schreef GGMM het volgende:
Oh, dat zijn er helemaal geen 11
Of telde hij bij de bericht de beker mee
Ja, dat deed hij
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je deze ook nog een keer voor mij?
Je kan het niveau nog niet echt aan daar.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:55 schreef GGMM het volgende:
Oh, dat zijn er helemaal geen 11
Of telde hij bij dat bericht d beker mee
Ja, dat deed hij
Kut dat moest dat zijnquote:
DAT KAN IK WEL JE BIEDT NU JE EXCUSES AANquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan het niveau nog niet echt aan daar.
Mag ik hier ook om vragen ?quote:
je bent nog jongquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bayern is een parodie op een voetbalclub.
quote:
Thanks! Dat is nog best veel.quote:
Leerdam, Gouweleeuw en #MarsmanInOranje willen hebbenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmm, iedereen naar topclubs. En ik naar Swansea. Jammerlijk.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is juist beter, rustig opbouwen die carrière.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, iedereen naar topclubs. En ik naar Swansea. Jammerlijk.
Allicht. Maar goed, hopelijk nu 2 stappen vooruit maken.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is juist beter, rustig opbouwen die carrière.
Kan ik nu de stats van Lejeune krijgen Drizzt?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sowieso wtf is daar aan de handquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:25 schreef Lindgren. het volgende:
Vitesse pakt even 23 punten meer dan Ajax.![]()
Ben benieuwd naar de selectie.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso wtf is daar aan de hand
Ze hebben hun geld verspild aan 2 nutteloze nietszeggende talenten.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Twee jaartjes Swansea, daarna naar Everton of Spurs en daarna naar een echte topclub.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Allicht. Maar goed, hopelijk nu 2 stappen vooruit maken.
Ik had het over Vitesse met hun vier landstitels in vijf seizoenen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze hebben hun geld verspild aan 2 nutteloze nietszeggende talenten.
Ben ik nog mee met Murica of nog geblesseerd?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We staan in ieder geval in de basis met onze jochiesquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:25 schreef Lindgren. het volgende:
Vitesse pakt even 23 punten meer dan Ajax.![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de selectie.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:27 schreef aTypisch het volgende:
Vitessegod. Heb je een shotje van hun selectie drizzt?
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had het over Vitesse met hun vier landstitels in vijf seizoenen.
Heerlijk WKquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veltman!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |