Dat is jammer. Max uit Gulpen is opgenomen in het elftal van het jaar van de clubquote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dank. Ik heb er verder niet heel veel aan aangezien mijn god bij Chelskispeelt.
Scrummie waarschijnlijk.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:24 schreef Lindgren. het volgende:
Ben wel benieuwd naar de PA's op het einde. Wie had Messi kunnen zijn maar heeft zijn carrière vergooid? Wie presteerde boven verwachting? U LEEST HET BINNENKORT.
oeiquote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh jongens toch, zit klaar om te schateren, ok?
De spanning wordt opgebouwd!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh jongens toch, zit klaar om te schateren, ok?
Ben wel iets sneller geworden.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:48 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Je bent gewoon viestraag voor een back
Lekker in de Jupiler League ookquote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
100kquote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach, alles is beter dan niksdoen en dik worden bij Barca.quote:
Godverdommequote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, alles is beter dan niksdoen en dik worden bij Barca.
Eens.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, alles is beter dan niksdoen en dik worden bij Barca.
Ik ben jaloers op Barbaros en Satoshi.quote:
Ik ben jaloers op iedere speler die ergens in de hoogste afdeling speelt.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op Barbaros en Satoshi.
Dat zeggen ze op Samoa zeker ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |