abonnement Unibet Coolblue
pi_188323098
quote:
A shooting took place at an El Paso Walmart Saturday morning, police said.

The El Paso Police Department on Saturday tweeted an alert about an "active shooter" in the area of Hawkins and Gateway East boulevards, which are the two roads flanking a Walmart store. A police department official confirmed the shooting was at the Walmart.

Later, the police department tweeted to stay away from the Cielo Vista Mall area and said the "scene is still active." The police also said people should avoid the area from Airway Boulevard to Hawkins Boulevard to north of Interstate 10, near the Walmart.

Police reported via radio around midday that they had a suspect in custody.

The first alert from police came at 11:03 a.m. Mountain Time.

A family who was near Walmart during the shooting fled to a nearby Landry’s Seafood, hostess Sofia Cervantes told USA TODAY.

“They are in shock right now,” Cervantes said. “They were barely able to talk to us.”

Cervantes said the restaurant is on lockdown.

The shooting comes just days after two people were shot and killed in a Walmart store in Southhaven, Mississippi, south of Memphis, and the same week three people were killed at a shooting at the Gilroy Garlic Festival in California.
BRON

Andere bronnen hebben het over 1 dode en 18 gewonden
pi_188323117
De Walmart is overigens echt een kutwinkel
U MAD?
  Spellchecker dinsdag 6 augustus 2019 @ 22:57:45 #3
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_188328415
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 22:57 schreef de_boswachter het volgende:
De Walmart is overigens echt een kutwinkel
Why? Waar kunnen we het mee vergelijken in Nederland?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 7 augustus 2019 @ 12:30:36 #5
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_188328642
quote:
10s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 12:14 schreef Slayage het volgende:

[..]

Why? Waar kunnen we het mee vergelijken in Nederland?
Primark.
Action
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_188329725
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_188329778
Walmart is een prima winkel. Totaal onvergelijkbaar met primark of action.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_188329833

Trump heeft aangekondigd dat vandaag de vlag halfstok hangt ivm de recente aanslagen en morgen volstok. Deze nieuwslezer van MSNBC denkt dat het een dogwhistle is van Trump omdat het morgen 8/8 is (8/8 staat voor heil hitler). Het wordt met de dag lachwekkender 8)7
  woensdag 7 augustus 2019 @ 13:43:44 #9
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_188329911
quote:
Het AD baseert zich bijna volledig op uitspraken van presidentskandidaat Robert O'Rourke en Congreslid Escobar, beide Democraten en fervente anti-Trump demogogen. Die Escobar lult sowieso maar wat, beweert dat de woorden en daden van Trump ''een rol speelden'' terwijl uit het manifest van die gek bleek juist dat Trump helemaal geen rol speelde bij zijn daad.

En laten we vooral niet teveel luisteren naar ''Beto'' want die man spoort gewoon voor geen meter, met zijn racisme-fetisj, nep accent en nep bijnaam.

We zullen wel zien hoe de president ontvangen wordt.
  woensdag 7 augustus 2019 @ 13:44:29 #10
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_188329927
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 13:38 schreef Aquarii het volgende:

Trump heeft aangekondigd dat vandaag de vlag halfstok hangt ivm de recente aanslagen en morgen volstok. Deze nieuwslezer van MSNBC denkt dat het een dogwhistle is van Trump omdat het morgen 8/8 is (8/8 staat voor heil hitler). Het wordt met de dag lachwekkender 8)7
Wauw. Wauw. MSNBC is echt totaal de weg kwijt!!! :D
pi_188329959
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 13:43 schreef Vader_Aardbei het volgende:

We zullen wel zien hoe de president ontvangen wordt.
Hij gaat zijn mededogen tonen aan de mensen die hij omschrijft als rapists and murders uit shithole country's. How denk je dat hij ontvangen zal worden? :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_188330004
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 13:44 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Wauw. Wauw. MSNBC is echt totaal de weg kwijt!!! :D
Waarom heeft hij de vlag niet eerder halfstok laten hangen? Nu creëert hij zelf die perceptie door er een 8/8, bewust of onbewust, laat ik in het midden.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 7 augustus 2019 @ 13:49:47 #13
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_188330018
quote:
10s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 13:46 schreef Slayage het volgende:

[..]

Hij gaat zijn mededogen tonen aan de mensen die hij omschrijft als rapists and murders uit shithole country's. How denk je dat hij ontvangen zal worden? :P
Grappig, ik wist niet dat MS-13 daar een hoofdkwartier had. Maar waarom zou Trump hen bezoeken?
  woensdag 7 augustus 2019 @ 13:50:25 #14
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_188330028
quote:
10s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 13:48 schreef Slayage het volgende:

[..]

Waarom heeft hij de vlag niet eerder halfstok laten hangen? Nu creëert hij zelf die perceptie door er een 8/8, bewust of onbewust, laat ik in het midden.
.. dus je houdt rekening met de mogelijkheid dat hij stiekem Hitler wil eren? :D

Koekoek. Kukelekuuuu.
pi_188330225
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 13:38 schreef Aquarii het volgende:

Trump heeft aangekondigd dat vandaag de vlag halfstok hangt ivm de recente aanslagen en morgen volstok. Deze nieuwslezer van MSNBC denkt dat het een dogwhistle is van Trump omdat het morgen 8/8 is (8/8 staat voor heil hitler). Het wordt met de dag lachwekkender 8)7
- Het is niet de nieuwslezer
- Hij zegt expliciet 'ik denk niet dat Trump dit om deze reden heeft gedaan, maar het kan door de radicaal-rechtse gemeenschap wel zo geïnterpreteerd worden'. Dat is dan geen dog whistle, want een dog whistle gebruik je bewust. Daar zijn wel andere voorbeelden van voor Trump uiteraard, maar dit is er dan niet eentje.

Fake news.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_188330234
Interessant

HomelandDems twitterde op dinsdag 06-08-2019 om 23:03:21 🚨BREAKING🚨: Homeland Security Chairman Thompson & Ranking Member Rogers sent a letter to 8chan owner Jim Watkins demanding he come before Congress and answer questions on the site’s extremist content. cc: @infinitechan https://t.co/8SDSI1rFLj reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_188330264
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 13:50 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

.. dus je houdt rekening met de mogelijkheid dat hij stiekem Hitler wil eren? :D

Koekoek. Kukelekuuuu.
Het gaat er vaak om niet zo wat je intentie is maar hoe je overkomt. Het is niet aannemelijk dat hij Hitler zou willen eren. Trump is zijn eigen afgod.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_188330288
quote:
7s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 13:59 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

- Het is niet de nieuwslezer
- Hij zegt expliciet 'ik denk niet dat Trump dit om deze reden heeft gedaan, maar het kan door de radicaal-rechtse gemeenschap wel zo geïnterpreteerd worden'. Dat is dan geen dog whistle, want een dog whistle gebruik je bewust. Daar zijn wel andere voorbeelden van voor Trump uiteraard, maar dit is er dan niet eentje.

Fake news.
Als rechts extremisten het zien als een dog whistle Dan is het een dog whistle. Perceptie trumpt feiten.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_188330319
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 13:49 schreef Vader_Aardbei het volgende:

Maar waarom zou Trump hen bezoeken?
Doen alsof hij een fuck geeft. Keeping up appearances about being good statesman. Goed voor pr.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 7 augustus 2019 @ 14:26:15 #20
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_188330681
quote:
10s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 14:03 schreef Slayage het volgende:

[..]

Als rechts extremisten het zien als een dog whistle Dan is het een dog whistle. Perceptie trumpt feiten.
Sorry hoor, maar dat hele dog whistle verhaal begint de spuigaten uit te lopen. Straks kun je niet eens meer aan je pik krabben zonder dat iemand, ergens, op een of andere manier het uitlegt als steun aan blanke superioriteit of whatever.

Ik moet zeggen dat ik eerst dubbel lag van het lachen, maar toen zag ik al die bange, gestoorde mensen op Twitter die werkelijk denken dat Trump, met zijn Joodse schoonzoon en pro-Israel houding, Adolf Hitler op wat voor manier dan ook zou willen eren... het is grappig en angstaanjagend tegelijk, dat mensen zich dit soort bullshit op de mouw laten spelden.

Het wordt met de dag krankzinniger. Ze geloven oprecht dat Trump een of andere racist is die elke dag toewerkt naar massamoorden. En dan komt een groot nieuwskanaal als MSNBC met zo'n belachelijke theorie. Ancient Aliens is geloofwaardiger.
pi_188330818
quote:
7s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 13:59 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

- Het is niet de nieuwslezer
Een collega van hem, hij werkt bij NBC news als National Security Contributor.

quote:
- Hij zegt expliciet 'ik denk niet dat Trump dit om deze reden heeft gedaan, maar het kan door de radicaal-rechtse gemeenschap wel zo geïnterpreteerd worden'. Dat is dan geen dog whistle, want een dog whistle gebruik je bewust. Daar zijn wel andere voorbeelden van voor Trump uiteraard, maar dit is er dan niet eentje.

Fake news.
Hij zegt dat hij niet insinueert dat Trump het opzettelijk gedaan heeft maar houdt wel de optie open dat hij daarover geïnformeerd zou kunnen zijn en het advies aan de kant heeft geschoven. Het is gewoon misselijkmakende riooljournalistiek.
pi_188330835
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 14:26 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar dat hele dog whistle verhaal begint de spuigaten uit te lopen. Straks kun je niet eens meer aan je pik krabben zonder dat iemand, ergens, op een of andere manier het uitlegt als steun aan blanke superioriteit of whatever.

Ik moet zeggen dat ik eerst dubbel lag van het lachen, maar toen zag ik al die bange, gestoorde mensen op Twitter die werkelijk denken dat Trump, met zijn Joodse schoonzoon en pro-Israel houding, Adolf Hitler op wat voor manier dan ook zou willen eren... het is grappig en angstaanjagend tegelijk, dat mensen zich dit soort bullshit op de mouw laten spelden.

Het wordt met de dag krankzinniger. Ze geloven oprecht dat Trump een of andere racist is die elke dag toewerkt naar massamoorden. En dan komt een groot nieuwskanaal als MSNBC met zo'n belachelijke theorie. Ancient Aliens is geloofwaardiger.


:)
pi_188331840
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 13:38 schreef Aquarii het volgende:

Trump heeft aangekondigd dat vandaag de vlag halfstok hangt ivm de recente aanslagen en morgen volstok. Deze nieuwslezer van MSNBC denkt dat het een dogwhistle is van Trump omdat het morgen 8/8 is (8/8 staat voor heil hitler). Het wordt met de dag lachwekkender 8)7
Nou Trump niet, maar ik zie Stephen Miller wel zoiets in zijn oor fluisteren ("He, Donald, een dag later de vlag volstok om het 'we shall overcome' gevoel over te brengen...top idee!")
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_188332164
Hier en daar is het woord 'omvolking' al eens gevallen...

In nieuwsuur is dat ook verder besproken!

Schutter El Paso waarschuwde voor 'omvolking'

quote:
In het manifest van de schutter in El Paso wordt voor 'omvolking' gewaarschuwd. Waar komt deze complottheorie vandaan en in hoeverre steekt die ook in Nederland de kop op? Terrorisme-expert Jelle van Buuren geeft uitleg.
=========================================
Veel mensen zullen het misschien niet met mij eens zijn, maar het is toch logisch dat mensen dit gaan denken door de aanhoudende migratiestroom? Zie en hoor Baudet & Wilders en meer migratie tegenstanders....

Ik denk zelf ook vaak: "Wat moeten al die mensen hier en wat gaat er met 'ons' gebeuren?"
  woensdag 7 augustus 2019 @ 20:41:26 #25
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_188336413
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 12:30 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Primark.
Action
Grapje, toch?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  woensdag 7 augustus 2019 @ 20:42:40 #26
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_188336439
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 20:41 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Grapje, toch?
Nee ik ben er nog nooit geweest joh.
Lijkt me een grote keten met allerlei soorten goedkope prul.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  woensdag 7 augustus 2019 @ 22:10:56 #27
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_188337649
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 20:42 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Nee ik ben er nog nooit geweest joh.
Lijkt me een grote keten met allerlei soorten goedkope prul.
Maar als je het niet weet, waarom zeg je dan Action en Primark?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  woensdag 7 augustus 2019 @ 23:42:56 #28
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_188339579
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 22:10 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Maar als je het niet weet, waarom zeg je dan Action en Primark?
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 20:42 schreef Harvest89 het volgende:
Lijkt me een grote keten met allerlei soorten goedkope prul.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  woensdag 7 augustus 2019 @ 23:48:27 #29
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_188339706
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 23:42 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

[..]

Ja als ik ergens iets te weinig van weet ga ik niet zomaar wat lopen roepen. Maar nu heb ik genoeg mieren geneukt.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  woensdag 7 augustus 2019 @ 23:52:41 #30
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_188339759
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 23:48 schreef Vis1980 het volgende:
Ja als ik ergens iets te weinig van weet ga ik niet zomaar wat lopen roepen.
Proficiat man.
Het is een grote winkelketen met allerlei soorten artikelen. Dus zomaar wat roepen was het niet.

quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 23:48 schreef Vis1980 het volgende:
Maar nu heb ik genoeg mieren geneukt.
Klopt.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 10 augustus 2019 @ 18:57:59 #32
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_188378647
https://www.bbc.com/news/world-us-canada-49303879

"A man who sparked panic by walking into a Walmart with a rifle and body armour told police he was testing his right to bear arms in public."


Echt :')
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zaterdag 10 augustus 2019 @ 19:01:54 #33
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188378758
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 19:01 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

deze rhetoriek zie ik hier op fok verbazend genoeg veel voorbij komen
Wat moet kunnen.

Zo'n theorie schiet geen mensen af he, dat doet nog steeds een compleet gestoorde gek.
  zaterdag 10 augustus 2019 @ 19:06:11 #35
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188378788
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 19:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Wat moet kunnen.

Zo'n theorie schiet geen mensen af he, dat doet nog steeds een compleet gestoorde gek.
Zeker zeker

Ik vind het wel een beetje een vergaande theorie maar dat terzijde
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 10 augustus 2019 @ 19:08:59 #36
8369 speknek
Another day another slay
pi_188378836
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 19:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Wat moet kunnen.

Zo'n theorie schiet geen mensen af he, dat doet nog steeds een compleet gestoorde gek.
:')

Goed om te weten dat moslimterreur ook niet aan de islam ligt.

En nee rechtsextremisme moet niet kunnen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_188378840
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 19:06 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Zeker zeker

Ik vind het wel een beetje een vergaande theorie maar dat terzijde
Oh ik ook. Nouja, dat het 'blanke ras' (en elk ander ras) uiteindelijk zal verdwijnen lijkt me niet meer dan een zekerheidje :). Ik zie alleen niet in wat er mis mee zou zijn, en dat dat dan aangedreven is vanuit een geheimzinnige hogere macht ofzo :').
pi_188378875
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 19:08 schreef speknek het volgende:

[..]

:')

Goed om te weten dat moslimterreur ook niet aan de islam ligt.
Klopt. Geen idee verder waarom je dat er bij haalt maar oke, jouw post, jouw feestje.

quote:
En nee rechtsextremisme moet niet kunnen.
Oke.
pi_188379971
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 19:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Wat moet kunnen.

Zo'n theorie schiet geen mensen af he, dat doet nog steeds een compleet gestoorde gek.
zo'n theorie is een uiting van haat en schept haat... en die collectieve haat schept gestoorde gekken

[ Bericht 0% gewijzigd door Bluesdude op 10-08-2019 20:37:05 ]
pi_188380051
Crusius bekent dat hij vooral Mexicanen wilde vermoorden. Schrijft de
Telegraaf
pi_188380217
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 20:15 schreef Bluesdude het volgende:
Crusius bekent dat hij vooral Mexicanen wilde vermoorden. Schrijft de
Telegraaf
Rep
Dat scheelt.

Dem
Nu is het extra erg.
pi_188380747
Onderwijl was er vandaag een schutter in een Noorse moskee.
Uit de eerste berichten kun je gaan vermoeden: alweer zo'n terrorist , aanhanger van Breivik wellicht
https://www.bbc.com/news/(...)d=socialflow_twitter

Even afwachten wat de politie kan vinden ... of media die zijn achtergrond uiipluizen
pi_188382354
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 20:51 schreef Bluesdude het volgende:
Onderwijl was er vandaag een schutter in een Noorse moskee.
Uit de eerste berichten kun je gaan vermoeden: alweer zo'n terrorist , aanhanger van Breivik wellicht
https://www.bbc.com/news/(...)d=socialflow_twitter

Even afwachten wat de politie kan vinden ... of media die zijn achtergrond uiipluizen
Tja

quote:
The suspect has not been named, but police have described him as a "young white man".
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_188382378
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 20:15 schreef Bluesdude het volgende:
Crusius bekent dat hij vooral Mexicanen wilde vermoorden. Schrijft de
Telegraaf
Verrassend...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_188383506
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 23:45 schreef LelijKnap het volgende:
spreekt ze geen woord over hetgeen het gedachtegoed alle brandstof geeft: de daadwerkelijke vervanging!
Dat is het juist... die vervanging bestaat niet. Je geloof dat die wel bestaat is een bouwsteen voor het haatdiscours
pi_188383661
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 23:58 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Dat is het juist... die vervanging bestaat niet. Je geloof dat die wel bestaat is een bouwsteen voor het haatdiscours
Je bent een vervangingsontkenner?
pi_188383745
quote:
15s.gif Op zondag 11 augustus 2019 00:05 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Je bent een vervangingsontkenner?
JIj bent een whitegenocide-complotfantast ?
pi_188383998
over complotdenkers gesproken, de FBI houdt bepaalde omvolkingsgelovers in de gaten:

quote:
Conspiracy theories pose a new domestic terrorism threat, according to a secret FBI document

Wray told lawmakers the FBI had done away with separate categories for black identity extremists and white supremacists, and said the bureau was instead now focusing on “racially motivated” violence. But he added, “I will say that a majority of the domestic terrorism cases that we've investigated are motivated by some version of what you might call white supremacist violence.
https://news.yahoo.com/fb(...)1OHx_5-oMKJY6ha9ILlb
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 11 augustus 2019 @ 00:27:02 #51
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_188384018
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 00:25 schreef Bluesdude het volgende:
over complotdenkers gesproken, de FBI houdt bepaalde omvolkingsgelovers in de gaten:
[..]

Vrij logisch wel.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_188778316

CNBCnow twitterde op dinsdag 03-09-2019 om 19:00:17 BREAKING: Walmart will discontinue all sales of short-barrel rifle ammunition that can be used with military style weapons, discontinue sales of handgun ammunition and stop all handgun sales in Alaska, following two shootings at Walmart stores this summer. https://t.co/xtIAvxxWlu https://t.co/d23XxnYDcP reageer retweet
  Moderator donderdag 5 september 2019 @ 16:50:32 #54
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_188802616
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 22:23 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
CNBCnow twitterde op dinsdag 03-09-2019 om 19:00:17 BREAKING: Walmart will discontinue all sales of short-barrel rifle ammunition that can be used with military style weapons, discontinue sales of handgun ammunition and stop all handgun sales in Alaska, following two shootings at Walmart stores this summer. https://t.co/xtIAvxxWlu https://t.co/d23XxnYDcP reageer retweet
quote:
“We know these decisions will inconvenience some of our customers, and we hope they will understand,” Walmart CEO Doug McMillon said in a memo to employees.
Wel lastig voor de amerikanen dat ze geen kogels meer kunnen halen bij de dagelijkse boodschappen :Y

quote:
If shoppers openly carry guns into Walmart stores going forward, store managers may ask the shopper to leave and safely secure their gun in their vehicle before returning to the store. The policies will vary by location, however, and shoppers who are openly carrying guns may not always be asked to leave the store, a Walmart spokesman said.
Maar daar zullen ze in "the land of the free" wel meer problemen mee hebben!

https://www.businessinsid(...)ernational=true&r=US
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')