abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206353840
Parenclub Mistique kan ik ook erg aanraden, vooral de vrijdagavonden, dan is het wat rustiger dan andere avonden. Wel even opletten wat voor thema avond er is. Vrijdag 4 november is er bijvoorbeeld de probeer avond, dat zou een leuke eerste kennismaking met parenclubs kunnen zijn.

Wel zoals al eerder gezegd, maak samen goede afspraken en hou je daar op de avond ook absoluut aan, ondanks wat de opwinding op die avond misschien zou dicteren.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  maandag 17 oktober 2022 @ 18:00:24 #177
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_206354473
quote:
3s.gif Op maandag 17 oktober 2022 16:18 schreef Armani XL het volgende:

[..]
Waar kom je vandaan?

Wij hebben iemand leren kennen die ons mee heeft genomen. Dat maakte de drempel al wat lager.
Anders eventueel in DM.
Geen geheim hoor, staat ook gewoon in mijn profiel :P Maar woon regio Alkmaar/Haarlem. Maar we willen liever iets verder weg omdat we (zeker niet tijdens de eerste keer) buren ofzo tegen willen komen.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  maandag 17 oktober 2022 @ 18:01:22 #178
65960 sanger
pi_206354491
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 16:51 schreef Sakura het volgende:
Parenclub Mistique kan ik ook erg aanraden, vooral de vrijdagavonden, dan is het wat rustiger dan andere avonden. Wel even opletten wat voor thema avond er is. Vrijdag 4 november is er bijvoorbeeld de probeer avond, dat zou een leuke eerste kennismaking met parenclubs kunnen zijn.

Wel zoals al eerder gezegd, maak samen goede afspraken en hou je daar op de avond ook absoluut aan, ondanks wat de opwinding op die avond misschien zou dicteren.
Die afspraken zijn er inderdaad al en die hebben we bv op de Kamasutrabeurs ook gehanteerd. Kort gezegd beslist zij hoever op dat moment, wel zo makkelijk :P
pi_206395748
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 18:01 schreef sanger het volgende:

[..]
Die afspraken zijn er inderdaad al en die hebben we bv op de Kamasutrabeurs ook gehanteerd. Kort gezegd beslist zij hoever op dat moment, wel zo makkelijk :P
Niet bang dat ze uiteindelijk met 6 mannen in de dark room beland met wanneer jij drank haalt? Ik zou het te weinig vinden. Ik zou duidelijk afspreken waar ieders grenzen liggen nu jullie niets gedronken hebben en niet opgewonden. Dan is er nog de op dat moment grens ook. Wie weet spreek je nuchter af dat alles kan en mag en voelt het dan voor jullie niet goed. Heb je bijvoorbeeld besproken hoe het zit met veiligheid en wie in de gaten houdt of er een jasje overheen gaat.
  vrijdag 21 oktober 2022 @ 10:02:17 #180
65960 sanger
pi_206396701
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 08:11 schreef Nico987 het volgende:

[..]
Niet bang dat ze uiteindelijk met 6 mannen in de dark room beland met wanneer jij drank haalt? Ik zou het te weinig vinden. Ik zou duidelijk afspreken waar ieders grenzen liggen nu jullie niets gedronken hebben en niet opgewonden. Dan is er nog de op dat moment grens ook. Wie weet spreek je nuchter af dat alles kan en mag en voelt het dan voor jullie niet goed. Heb je bijvoorbeeld besproken hoe het zit met veiligheid en wie in de gaten houdt of er een jasje overheen gaat.
Ik zei de korte versie ;)
  zaterdag 22 oktober 2022 @ 17:19:49 #181
53151 T42
Pinball Wizard
pi_206410035
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 12:41 schreef Professor_Makamba het volgende:
Binnenkort voor het eerst naar een parenclub. Ik zit alleen een beetje met schoeisel als de dress code is ingegaan. Slippers vind ik ordi, maar wat zijn de alternatieven. iemand ideeën?
Ik loop gewoon op hakken maatje 50
pi_206454486
Gewoon op blote voeten (als man dan)
Zie ook veel gasten met zware schoenen aan rondlopen, dat vind ik dan weer gevalletje "ik loop voor lul"
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_207152630
Vrijdagavond weer eens naar Mystique naar de kerstborrel :D
We hebben er weer zin in
pi_207828809
quote:
3s.gif Op zondag 9 oktober 2022 13:25 schreef Armani XL het volgende:
Gisteren voor de eerste keer naar Showboat geweest. Was niet al te druk maar voor ons prima voor een eerste keer. Wij zijn hooked!
Vind Showboat ook erg leuk. Verder ga ik af en toe naar Erofeestjes. Een echte parenclub is minder mijn ding,omdat dat toch wel echt meer op paren gericht is. Verklaart de naam misschien ook.
  Forum Admin vrijdag 3 februari 2023 @ 12:28:09 #185
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_207831346
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 08:24 schreef CharlyHighnoise het volgende:

[..]
Vind Showboat ook erg leuk. Verder ga ik af en toe naar Erofeestjes. Een echte parenclub is minder mijn ding,omdat dat toch wel echt meer op paren gericht is. Verklaart de naam misschien ook.
Wij komen er nog steeds regelmatig. Zo om de twee weken gaan we naar een club en heel af en toe op de woensdag ook 😉
Eind deze maand hebben we ons eerste thuisfeestje. Eerst naar de club met twee stellen en daarna afterparty bij 1 stel thuis. Erg spannend.

[ Bericht 0% gewijzigd door Armani XL op 03-02-2023 21:27:30 ]
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
pi_207831443
quote:
3s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 12:28 schreef Armani XL het volgende:

[..]
Wij komen er nog steeds regelmatig. Zo om de twee weken gaan we naar een club en heel af en toe op de woensdag ook 😉
Eind deze maand hebben we ons eerste thuisgestuurd. Eerst naar de club met twee stellen en daarna afterparty bij 1 stel thuis. Erg spannend.
Ah leuk zeg! Ik ga vooral naar Erofeestjes en soms naar Showboat. Meestal één keer per maand. Welke avonden gaan jullie naar Showboat?
  Forum Admin vrijdag 3 februari 2023 @ 12:43:16 #187
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_207831535
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 12:34 schreef CharlyHighnoise het volgende:

[..]
Ah leuk zeg! Ik ga vooral naar Erofeestjes en soms naar Showboat. Meestal één keer per maand. Welke avonden gaan jullie naar Showboat?
Showboat eigenlijk altijd op zaterdag. We zijn er alleen op een andere dag met tweede kerstdag geweest.
Maar meestal gaan we vrijdagmiddag vroeg al naar Party Players en doen van 15.00 tot 03.00. Hebben we tenminste waar voor ons geld :P
Wat wij kijken
pi_207831687
quote:
3s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 12:43 schreef Armani XL het volgende:

[..]
Showboat eigenlijk altijd op zaterdag. We zijn er alleen op een andere dag met tweede kerstdag geweest.
Maar meestal gaan we vrijdagmiddag vroeg al naar Party Players en doen van 15.00 tot 03.00. Hebben we tenminste waar voor ons geld :P
Ah okay, ik als ik ga op vrijdag:) Ben in een paar andere clubs geweest, maar als 99% hetero single dame vind ik dat gewoon minder leuk. Maar kan me goed voorstellen dat het voor stellen erg leuk is:)
  Forum Admin vrijdag 3 februari 2023 @ 21:26:52 #189
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_207838765
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 12:58 schreef CharlyHighnoise het volgende:

[..]
Ah okay, ik als ik ga op vrijdag:) Ben in een paar andere clubs geweest, maar als 99% hetero single dame vind ik dat gewoon minder leuk. Maar kan me goed voorstellen dat het voor stellen erg leuk is:)
Ga je alleen dan? Moet je een keertje met ons mee gaan ;)
Wat wij kijken
pi_207849333
quote:
3s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 21:26 schreef Armani XL het volgende:

[..]
Meestal wel, soms met een FWB. Het is trouwens niet zo dat ik niet in gesprek raak met mensen ofzo hoor, maar meer dat wat ik zoek een beetje lastig is op een standaard stellenavond. Paren zijn (in mijn ervaring) vooral op zoek naar andere paren of een vrouw erbij. Kan zeker leuk zijn, maar ik ben zelf eigenlijk meer van meerdere mannen. Bij veel clubs zijn single mannen op gewone avonden niet welkom en dat maakt het voor mij dus toch een stuk minder interessant. Nouja, ieder zijn/haar ding. In ieder geval bedankt voor het aanbod!
pi_208448180
quote:
3s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 21:26 schreef Armani XL het volgende:

[..]
Deze signature ruimte is te huur
  Forum Admin zondag 19 maart 2023 @ 12:51:09 #192
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_208450265
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2023 10:10 schreef smartie665 het volgende:

[..]

?
Wat wij kijken
pi_209390422
Ik (F) ga de 12de met mijn partner (m) en wat vrienden (F, M, f, f) naar Steamworks. Dit is de eerste keer voor de meeste van ons op steamworks. Ik heb alleen verhalen gehoord over de kinkyavonden. Heeft iemand ervaring met de maandagen bij steamworks?
  zondag 18 juni 2023 @ 16:04:10 #194
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_209555658
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 19:04 schreef Aardbeienmeisje het volgende:
Ik (F) ga de 12de met mijn partner (m) en wat vrienden (F, M, f, f) naar Steamworks. Dit is de eerste keer voor de meeste van ons op steamworks. Ik heb alleen verhalen gehoord over de kinkyavonden. Heeft iemand ervaring met de maandagen bij steamworks?
Hoe was het?
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_209569340
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 18:05 schreef CharlyHighnoise het volgende:Paren zijn (in mijn ervaring) vooral op zoek naar andere paren of een vrouw erbij. Kan zeker leuk zijn, maar ik ben zelf eigenlijk meer van meerdere mannen. Bij veel clubs zijn single mannen op gewone avonden niet welkom en dat maakt het voor mij dus toch een stuk minder interessant. Nouja, ieder zijn/haar ding. In ieder geval bedankt voor het aanbod!
Wij 'zoeken' juist meestal een vrouw of een ander paar om als man bij aan te sluiten. Mijn vrouw wil in een parenclub liever kijken naar mij met anderen dan zelf meedoen met anderen. Maar dat is vaak nog verdomd lastig in een parenclub, dus vaak wordt het uiteindelijk met z'n tweeën tussen anderen maar niet samen met anderen.
Eén keer kwamen we een stel tegen waarbij de vrouw een andere man zocht en de man juist wilde toekijken, precies omgekeerd als bij ons, maar daar moet je maar net toevallig tegenaan lopen.
  dinsdag 20 juni 2023 @ 18:52:19 #196
436847 embedguy
pi_209582884
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2023 16:52 schreef XYZ8 het volgende:

[..]
Wij 'zoeken' juist meestal een vrouw of een ander paar om als man bij aan te sluiten. Mijn vrouw wil in een parenclub liever kijken naar mij met anderen dan zelf meedoen met anderen. Maar dat is vaak nog verdomd lastig in een parenclub, dus vaak wordt het uiteindelijk met z'n tweeën tussen anderen maar niet samen met anderen.
Eén keer kwamen we een stel tegen waarbij de vrouw een andere man zocht en de man juist wilde toekijken, precies omgekeerd als bij ons, maar daar moet je maar net toevallig tegenaan lopen.
Is dit ook lastig te vinden via sdc? Het zal moeilijker te regelen zijn dan 'normale' koppels maar het lijkt mij niet heel uitzonderlijk toch?

Ondanks dat ik daar niet naar opzoek ben had ik laatst ook contact met een koppel via sdc waarbij de man vooral geinteresseerd was om zijn vriendin hard genomen te zien worden.
Life is happening now.
  zaterdag 24 juni 2023 @ 04:14:31 #197
53151 T42
Pinball Wizard
pi_209625500
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 19:04 schreef Aardbeienmeisje het volgende:
Moet die ook nog keer doen
pi_209636387
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2023 16:04 schreef embedguy het volgende:

[..]
Hoe was het?
Het was heel erg leuk en steam works komt absoluut op mijn herhaal lijst. Het was vrij rustig, het personeel was vriendelijk. Iedereen bleef respectvol op een afstandje ''met zichzelf bezig'' tenzij ik aangaf dat het wel mocht. Ook wat mensen aan overgehouden met wie ik nu contact heb. Al met al een hele geslaagde dag
pi_209641645
Zo, kloon afgestoft.

Mijn vriend en ik (vrouw) houden van geile praat tijdens de seks. Dit komt altijd neer op fantasieën over ik met meerdere mannen. Ik ben dan onderdanig en de mannen zijn erg dominant en vernederend.

Ik ben in het verleden in meerdere clubs geweest; hij nog nooit.

Het uitvoeren van deze fantasie vinden we echter (te) spannend. We hebben een fijne, stabiele relatie en zijn bang dat het in de praktijk brengen van deze fantasie onze relatie zal schaden. Dwz: ik ben vooral bang dat hij me na een dergelijke ervaring anders zal bekijken. Hijzelf kan dat ook nog niet voorspellen. We hebben een stabiele relatie met twee kinderen van mij en mijn ex waar hij heel goed mee is die we absoluut niet op het spel willen zetten.

We hinken dus een beetje op twee benen: is de fantasie enkel berust op geile praat tussen ons twee samen in de slaapkamer en moeten we het daarbij laten of zouden we het irl ook heel geil vinden? En is dit het risico waard?

We hebben hierop besloten om een keer op een zondagmiddag naar de Fun te gaan met de duidelijke afspraak dat we niets met anderen doen. Óók niet in het heetst van de strijd. Op deze manier kunnen we de sfeer proeven en achteraf zonder (geile) emoties evalueren en wellicht beter voorspellen hoe een eventuele vervolgstap zou voelen.

Wat zijn jullie gedachten hierover? En hebben jullie nog tips?
  zondag 25 juni 2023 @ 17:00:57 #200
436847 embedguy
pi_209644175
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 21:54 schreef Aardbeienmeisje het volgende:

[..]
Het was heel erg leuk en steam works komt absoluut op mijn herhaal lijst. Het was vrij rustig, het personeel was vriendelijk. Iedereen bleef respectvol op een afstandje ''met zichzelf bezig'' tenzij ik aangaf dat het wel mocht. Ook wat mensen aan overgehouden met wie ik nu contact heb. Al met al een hele geslaagde dag
Super fijn!

Als ik het goed heb was het dus op een gemengde dag met ook single mannen? Hoe ging dat? Heb je daar gewoon een of meerdere mannen uitgekozen die je aantrekkelijk vond en die er vervolgens erbij uitgenodigd?

Een tijdje terug was ik in een sexsauna met een vriendin. Ik vond het heel erg 'bijzonder' om te ervaren dat al die single mannen zo op mijn vriendin aan het azen waren en openlijk zichzelf aan het aftrekken waren op haar. Haha. We voelde ons er niet helemaal prettig erbij maar uiteindelijk hebben we een hele leuke avond gehad door alleen met elkaar te spelen. Eigenlijk wel jammer want we gingen er wel heen om sex met anderen te hebben. Wij willen ook zeker nog een keer terug gaan alleen dan op een stelletjes-avond. Dat lijkt ons een prettigere sfeer.
Life is happening now.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')