Geen geheim hoor, staat ook gewoon in mijn profielquote:Op maandag 17 oktober 2022 16:18 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Waar kom je vandaan?
Wij hebben iemand leren kennen die ons mee heeft genomen. Dat maakte de drempel al wat lager.
Anders eventueel in DM.
Die afspraken zijn er inderdaad al en die hebben we bv op de Kamasutrabeurs ook gehanteerd. Kort gezegd beslist zij hoever op dat moment, wel zo makkelijkquote:Op maandag 17 oktober 2022 16:51 schreef Sakura het volgende:
Parenclub Mistique kan ik ook erg aanraden, vooral de vrijdagavonden, dan is het wat rustiger dan andere avonden. Wel even opletten wat voor thema avond er is. Vrijdag 4 november is er bijvoorbeeld de probeer avond, dat zou een leuke eerste kennismaking met parenclubs kunnen zijn.
Wel zoals al eerder gezegd, maak samen goede afspraken en hou je daar op de avond ook absoluut aan, ondanks wat de opwinding op die avond misschien zou dicteren.
Niet bang dat ze uiteindelijk met 6 mannen in de dark room beland met wanneer jij drank haalt? Ik zou het te weinig vinden. Ik zou duidelijk afspreken waar ieders grenzen liggen nu jullie niets gedronken hebben en niet opgewonden. Dan is er nog de op dat moment grens ook. Wie weet spreek je nuchter af dat alles kan en mag en voelt het dan voor jullie niet goed. Heb je bijvoorbeeld besproken hoe het zit met veiligheid en wie in de gaten houdt of er een jasje overheen gaat.quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:01 schreef sanger het volgende:
[..]
Die afspraken zijn er inderdaad al en die hebben we bv op de Kamasutrabeurs ook gehanteerd. Kort gezegd beslist zij hoever op dat moment, wel zo makkelijk
Ik zei de korte versiequote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:11 schreef Nico987 het volgende:
[..]
Niet bang dat ze uiteindelijk met 6 mannen in de dark room beland met wanneer jij drank haalt? Ik zou het te weinig vinden. Ik zou duidelijk afspreken waar ieders grenzen liggen nu jullie niets gedronken hebben en niet opgewonden. Dan is er nog de op dat moment grens ook. Wie weet spreek je nuchter af dat alles kan en mag en voelt het dan voor jullie niet goed. Heb je bijvoorbeeld besproken hoe het zit met veiligheid en wie in de gaten houdt of er een jasje overheen gaat.
Ik loop gewoon op hakken maatje 50quote:Op donderdag 11 augustus 2022 12:41 schreef Professor_Makamba het volgende:
Binnenkort voor het eerst naar een parenclub. Ik zit alleen een beetje met schoeisel als de dress code is ingegaan. Slippers vind ik ordi, maar wat zijn de alternatieven. iemand ideeën?
Vind Showboat ook erg leuk. Verder ga ik af en toe naar Erofeestjes. Een echte parenclub is minder mijn ding,omdat dat toch wel echt meer op paren gericht is. Verklaart de naam misschien ook.quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:25 schreef Armani XL het volgende:
Gisteren voor de eerste keer naar Showboat geweest. Was niet al te druk maar voor ons prima voor een eerste keer. Wij zijn hooked!
Wij komen er nog steeds regelmatig. Zo om de twee weken gaan we naar een club en heel af en toe op de woensdag ook 😉quote:Op vrijdag 3 februari 2023 08:24 schreef CharlyHighnoise het volgende:
[..]
Vind Showboat ook erg leuk. Verder ga ik af en toe naar Erofeestjes. Een echte parenclub is minder mijn ding,omdat dat toch wel echt meer op paren gericht is. Verklaart de naam misschien ook.
Ah leuk zeg! Ik ga vooral naar Erofeestjes en soms naar Showboat. Meestal één keer per maand. Welke avonden gaan jullie naar Showboat?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:28 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Wij komen er nog steeds regelmatig. Zo om de twee weken gaan we naar een club en heel af en toe op de woensdag ook 😉
Eind deze maand hebben we ons eerste thuisgestuurd. Eerst naar de club met twee stellen en daarna afterparty bij 1 stel thuis. Erg spannend.
Showboat eigenlijk altijd op zaterdag. We zijn er alleen op een andere dag met tweede kerstdag geweest.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:34 schreef CharlyHighnoise het volgende:
[..]
Ah leuk zeg! Ik ga vooral naar Erofeestjes en soms naar Showboat. Meestal één keer per maand. Welke avonden gaan jullie naar Showboat?
Ah okay, ik als ik ga op vrijdag:) Ben in een paar andere clubs geweest, maar als 99% hetero single dame vind ik dat gewoon minder leuk. Maar kan me goed voorstellen dat het voor stellen erg leuk is:)quote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:43 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Showboat eigenlijk altijd op zaterdag. We zijn er alleen op een andere dag met tweede kerstdag geweest.
Maar meestal gaan we vrijdagmiddag vroeg al naar Party Players en doen van 15.00 tot 03.00. Hebben we tenminste waar voor ons geld
Ga je alleen dan? Moet je een keertje met ons mee gaanquote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:58 schreef CharlyHighnoise het volgende:
[..]
Ah okay, ik als ik ga op vrijdag:) Ben in een paar andere clubs geweest, maar als 99% hetero single dame vind ik dat gewoon minder leuk. Maar kan me goed voorstellen dat het voor stellen erg leuk is:)
Meestal wel, soms met een FWB. Het is trouwens niet zo dat ik niet in gesprek raak met mensen ofzo hoor, maar meer dat wat ik zoek een beetje lastig is op een standaard stellenavond. Paren zijn (in mijn ervaring) vooral op zoek naar andere paren of een vrouw erbij. Kan zeker leuk zijn, maar ik ben zelf eigenlijk meer van meerdere mannen. Bij veel clubs zijn single mannen op gewone avonden niet welkom en dat maakt het voor mij dus toch een stuk minder interessant. Nouja, ieder zijn/haar ding. In ieder geval bedankt voor het aanbod!quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:26 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Ga je alleen dan? Moet je een keertje met ons mee gaan
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:26 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Ga je alleen dan? Moet je een keertje met ons mee gaan
?quote:
Hoe was het?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:04 schreef Aardbeienmeisje het volgende:
Ik (F) ga de 12de met mijn partner (m) en wat vrienden (F, M, f, f) naar Steamworks. Dit is de eerste keer voor de meeste van ons op steamworks. Ik heb alleen verhalen gehoord over de kinkyavonden. Heeft iemand ervaring met de maandagen bij steamworks?
Wij 'zoeken' juist meestal een vrouw of een ander paar om als man bij aan te sluiten. Mijn vrouw wil in een parenclub liever kijken naar mij met anderen dan zelf meedoen met anderen. Maar dat is vaak nog verdomd lastig in een parenclub, dus vaak wordt het uiteindelijk met z'n tweeën tussen anderen maar niet samen met anderen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 18:05 schreef CharlyHighnoise het volgende:Paren zijn (in mijn ervaring) vooral op zoek naar andere paren of een vrouw erbij. Kan zeker leuk zijn, maar ik ben zelf eigenlijk meer van meerdere mannen. Bij veel clubs zijn single mannen op gewone avonden niet welkom en dat maakt het voor mij dus toch een stuk minder interessant. Nouja, ieder zijn/haar ding. In ieder geval bedankt voor het aanbod!
Is dit ook lastig te vinden via sdc? Het zal moeilijker te regelen zijn dan 'normale' koppels maar het lijkt mij niet heel uitzonderlijk toch?quote:Op maandag 19 juni 2023 16:52 schreef XYZ8 het volgende:
[..]
Wij 'zoeken' juist meestal een vrouw of een ander paar om als man bij aan te sluiten. Mijn vrouw wil in een parenclub liever kijken naar mij met anderen dan zelf meedoen met anderen. Maar dat is vaak nog verdomd lastig in een parenclub, dus vaak wordt het uiteindelijk met z'n tweeën tussen anderen maar niet samen met anderen.
Eén keer kwamen we een stel tegen waarbij de vrouw een andere man zocht en de man juist wilde toekijken, precies omgekeerd als bij ons, maar daar moet je maar net toevallig tegenaan lopen.
Moet die ook nog keer doenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:04 schreef Aardbeienmeisje het volgende:
Ik (F) ga de 12de met mijn partner (m) en wat vrienden (F, M, f, f) naar Steamworks. Dit is de eerste keer voor de meeste van ons op steamworks. Ik heb alleen verhalen gehoord over de kinkyavonden. Heeft iemand ervaring met de maandagen bij steamworks?
Het was heel erg leuk en steam works komt absoluut op mijn herhaal lijst. Het was vrij rustig, het personeel was vriendelijk. Iedereen bleef respectvol op een afstandje ''met zichzelf bezig'' tenzij ik aangaf dat het wel mocht. Ook wat mensen aan overgehouden met wie ik nu contact heb. Al met al een hele geslaagde dagquote:
Super fijn!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:54 schreef Aardbeienmeisje het volgende:
[..]
Het was heel erg leuk en steam works komt absoluut op mijn herhaal lijst. Het was vrij rustig, het personeel was vriendelijk. Iedereen bleef respectvol op een afstandje ''met zichzelf bezig'' tenzij ik aangaf dat het wel mocht. Ook wat mensen aan overgehouden met wie ik nu contact heb. Al met al een hele geslaagde dag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |