abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
pi_192227428
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 15:56 schreef babylon het volgende:

[..]

Wat trekt je niet in die twee? Lijken me niet heel veel anders dan Monique of Mystique.
Volgens mij zijn die meer gericht op jongere mensen, die andere clubs meer alle leeftijden. ik ben zelf 48
  maandag 23 maart 2020 @ 16:03:10 #102
451138 babylon
Ya Hya Chouhada
pi_192227510
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 15:59 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Volgens mij zijn die meer gericht op jongere mensen, die andere clubs meer alle leeftijden. ik ben zelf 48
Ik ben alleen bij Fata op zondag geweest, en daar past jouw leeftijd prima :)

De zaterdag uit proberen zouden we afgelopen zaterdag doen, maar %&#%$-virus
We moeten nu alles inzetten op het tegenhouden van de bewezen door mensen veroorzaakte klimaatcatastrofe!
pi_192227545
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2020 16:03 schreef babylon het volgende:

[..]

Ik ben alleen bij Fata op zondag geweest, en daar past jouw leeftijd prima :)

De zaterdag uit proberen zouden we afgelopen zaterdag doen, maar %&#%$-virus
Misschien dan toch nog eens het overwegen waard, maar vooralsnog zit alles idd dicht door dat virus :(
  maandag 23 maart 2020 @ 16:07:00 #104
451138 babylon
Ya Hya Chouhada
pi_192227589
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 16:04 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Misschien dan toch nog eens het overwegen waard, maar vooralsnog zit alles idd dicht door dat virus :(
Als het weer open gaat tijdens de zomer, gaan wij minstens twee keer per maand er heen om lekker in de tuin te 'chillen'.
We moeten nu alles inzetten op het tegenhouden van de bewezen door mensen veroorzaakte klimaatcatastrofe!
  woensdag 25 maart 2020 @ 09:19:11 #105
53151 T42
Pinball Wizard
pi_192261687
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 15:56 schreef babylon het volgende:
Politie Barcelona onderbreekt orgie tijdens lockdown

Volgens mij mag dit in Nederland officieel nog wel _O-
3 mensen max
TabooClub.nl
  woensdag 25 maart 2020 @ 09:21:38 #106
451138 babylon
Ya Hya Chouhada
pi_192261722
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 09:19 schreef T42 het volgende:

[..]

3 mensen max
Ja, nu. Maandagmiddag mocht het nog.

Aan de andere kant, als je religieus orgie't, mag je met 30 man meuteneuke.
pi_192265094
orgie met 1,5 meter afstand?
  vrijdag 27 maart 2020 @ 13:01:44 #108
53151 T42
Pinball Wizard
pi_192301723
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 12:06 schreef Nico987 het volgende:
orgie met 1,5 meter afstand?
TabooClub.nl
  vrijdag 27 maart 2020 @ 14:19:14 #109
451138 babylon
Ya Hya Chouhada
pi_192302898
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 13:01 schreef T42 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik mag heel blij zijn als ik een halve meter red. Ben niet zo'n ver spuiter -O-
  woensdag 27 mei 2020 @ 20:00:21 #110
451138 babylon
Ya Hya Chouhada
pi_193342167
Het lijkt mij toch redelijk op sport, maar helaas zal het wel onder sekswerk vallen. En ik doe het nog wel hobbymatig!

Negen letters, twee woorden
  zondag 10 januari 2021 @ 10:17:41 #111
451138 babylon
Ya Hya Chouhada
pi_197319315
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 10:09 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Wat aantrekkelijk is is redelijk universeel toch. Dus dan zal ik er vast ook sommige aantrekkelijk van vinden.
Wat voor leeftijden dan? Zijn het vooral koppeltjes of ook vrijgezelle mannen/vrouwen.

Sorry ben nieuwsgierig :P
Hier even verder, wel erg offtopic :P

Nee, ik denk niet dat aantrekkelijkheid universeel is. Voor mij is dat veel meer dan lichamelijke schoonheid. Maar goed. Er lopen wat mij betreft voornamelijk aantrekkelijke mensen rond. Omdat verzorgd, open en geil :P

Leeftijd loopt van 20 tot 70+, maar verschilt in aantal, per avond, per club.

Over het algemeen is de grootste groep tussen de 30 en 60. Zaterdag gemiddeld jonger, vrijdag en zondag gemiddeld iets ouder.

Het verschilt per club of mannen alleen worden toegelaten.

Lees vooral dit topic eens door.

Of ga naar het parenclub swingen topic op Viva forum :)
pi_197319458
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 10:17 schreef babylon het volgende:

[..]

Hier even verder, wel erg offtopic :P

Nee, ik denk niet dat aantrekkelijkheid universeel is. Voor mij is dat veel meer dan lichamelijke schoonheid. Maar goed. Er lopen wat mij betreft voornamelijk aantrekkelijke mensen rond. Omdat verzorgd, open en geil :P

Leeftijd loopt van 20 tot 70+, maar verschilt in aantal, per avond, per club.

Over het algemeen is de grootste groep tussen de 30 en 60. Zaterdag gemiddeld jonger, vrijdag en zondag gemiddeld iets ouder.

Het verschilt per club of mannen alleen worden toegelaten.

Lees vooral dit topic eens door.

Of ga naar het parenclub swingen topic op Viva forum :)
Thanks, kende dit topic niet. Beetje moe van Tinder omdat het dan toch allemaal minder duidelijk is wat de intenties zijn soms.
Alleen met Corona weinig opties verder.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  zondag 10 januari 2021 @ 10:35:22 #113
451138 babylon
Ya Hya Chouhada
pi_197319571
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 10:26 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Thanks, kende dit topic niet. Beetje moe van Tinder omdat het dan toch allemaal minder duidelijk is wat de intenties zijn soms.
Alleen met Corona weinig opties verder.
De clubs zijn nu uiteraard ook dicht. Ze waren gedeeltelijk open, en zelfs toen de horeca weer dicht moest, bleven er een paar open. Voor later is dit handig:
https://samenswingen.nl/parenclub-overzicht-opening-na-corona/

Ik weet niet of je alleen wil, of met een partner.

Alleen zou ik zeggen, probeer party players in Lelystad eens. Volgens mij een goede alleengaanden community.
pi_197319923
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 10:35 schreef babylon het volgende:

[..]

De clubs zijn nu uiteraard ook dicht. Ze waren gedeeltelijk open, en zelfs toen de horeca weer dicht moest, bleven er een paar open. Voor later is dit handig:
https://samenswingen.nl/parenclub-overzicht-opening-na-corona/

Ik weet niet of je alleen wil, of met een partner.

Alleen zou ik zeggen, probeer party players in Lelystad eens. Volgens mij een goede alleengaanden community.
Ik zou inderdaad alleen gaan. Dus liever inderdaad een plek waar ik mij alleen een beetje veilig zou voelen.
Ik ben niet bang aangelegd maar wil mij wel op mijn gemak voelen.

Bedankt voor de tips.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  dinsdag 12 januari 2021 @ 09:53:50 #115
451138 babylon
Ya Hya Chouhada
pi_197357398
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 09:20 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

BITCH en Wasteland ook wel gedaan maar ik vind het minder relaxed vanwege de drukte en de herrie.
Liever dan een prive party, matrassen op de vloer, trance muziek. snoepje, en de rest kun je wel raden dan. :P
Even hier verder, want off-topic :P

Mijn vrouw heeft nog niet echt vertrouwen in priv feestjes. Een beetje de vrees dat de druk te hoog ligt om het ook met mensen te 'moeten' doen waar de aantrekking niet is. Dat daar de druk voor actie toch hoger ligt.
pi_197357630
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 09:53 schreef babylon het volgende:

[..]

Even hier verder, want off-topic :P

Mijn vrouw heeft nog niet echt vertrouwen in priv feestjes. Een beetje de vrees dat de druk te hoog ligt om het ook met mensen te 'moeten' doen waar de aantrekking niet is. Dat daar de druk voor actie toch hoger ligt.
Het zal ongetwijfeld per feestje verschillen maar waar ik kwam heb ik ook wel eens meegemaakt dat iemand niet mee deed omdat ze toevallig haar dag niet had maar wel voor de gezelligheid wilde komen.

De actie was in de woonkamer, en eettafel zaten mensen die niet meededen of even wilden pauzeren.
En dan was er nog een werkkamer met twee matrassen wat tevens rookruimte was, voor mensen die even met zijn tween apart wilden gaan. Maar het motto was altijd, niets moet en alles mag.

Zelf ben ik wat dat betreft wel heel makkelijk en kan ik feitelijk met iedereen wel seks hebben op zo'n feestje (het zijn immers allemaal verzorgde en schone mensen wat voor mij altijd een vereiste is) , alleen zal ik iemand die ik minder aantrekkelijk vind bijvoorbeeld niet zoenen of geen missionaris standje mee willen doen(oogcontact) .
  dinsdag 12 januari 2021 @ 11:37:59 #117
451138 babylon
Ya Hya Chouhada
pi_197359110
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 10:08 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Het zal ongetwijfeld per feestje verschillen maar waar ik kwam heb ik ook wel eens meegemaakt dat iemand niet mee deed omdat ze toevallig haar dag niet had maar wel voor de gezelligheid wilde komen.

De actie was in de woonkamer, en eettafel zaten mensen die niet meededen of even wilden pauzeren.
En dan was er nog een werkkamer met twee matrassen wat tevens rookruimte was, voor mensen die even met zijn tween apart wilden gaan. Maar het motto was altijd, niets moet en alles mag.

Zelf ben ik wat dat betreft wel heel makkelijk en kan ik feitelijk met iedereen wel seks hebben op zo'n feestje (het zijn immers allemaal verzorgde en schone mensen wat voor mij altijd een vereiste is) , alleen zal ik iemand die ik minder aantrekkelijk vind bijvoorbeeld niet zoenen of geen missionaris standje mee willen doen(oogcontact) .
Het maakt mij zelf op dit moment niet heel veel meer uit in welke setting, zolang het maar weer mag _O-

Sinds de lockdown n keer per ongeluk met vrienden in bed belandt en een klein thuisfeestje met een ander bevriend stel, waarbij er niet geruild wordt. Pffff.
pi_197359262
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 11:37 schreef babylon het volgende:

[..]

Het maakt mij zelf op dit moment niet heel veel meer uit in welke setting, zolang het maar weer mag _O-

Sinds de lockdown n keer per ongeluk met vrienden in bed belandt en een klein thuisfeestje met een ander bevriend stel, waarbij er niet geruild wordt. Pffff.
Ja dat is het probleem ook, je kunt zo weinig op dit moment, in de zomer toen het allemaal wat losjes was waren de parenclubs ook open maar daar ben ik toen niet geweest met die beperkingen.
Toen wel een klein feestje met 15 mensen gehad, max aantal bezoekers was toen 6 personen dus was een beetje ongehoorzaam (niemand overigens besmet met C19) . Maar nu tijdens de lockdown is dat gewoon te riskant en begint men er ook niet aan. Zeker ook omdat sommigen van ons clubje zelf in de zorg werken.

Dus hou ik het nu bij n op n dates en trio's , ik ben allang blij dat er nog iets mogelijk is. Zelfs binnen de toegestane bezoekersaantallen. Alleen die 1.5m afstand houden tot het bezoek gaat hem dan natuurlijk niet worden. :o
  dinsdag 12 januari 2021 @ 11:59:12 #119
451138 babylon
Ya Hya Chouhada
pi_197359482
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 11:47 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Ja dat is het probleem ook, je kunt zo weinig op dit moment, in de zomer toen het allemaal wat losjes was waren de parenclubs ook open maar daar ben ik toen niet geweest met die beperkingen.
Toen wel een klein feestje met 15 mensen gehad, max aantal bezoekers was toen 6 personen dus was een beetje ongehoorzaam (niemand overigens besmet met C19) . Maar nu tijdens de lockdown is dat gewoon te riskant en begint men er ook niet aan. Zeker ook omdat sommigen van ons clubje zelf in de zorg werken.

Dus hou ik het nu bij n op n dates en trio's , ik ben allang blij dat er nog iets mogelijk is. Zelfs binnen de toegestane bezoekersaantallen. Alleen die 1.5m afstand houden tot het bezoek gaat hem dan natuurlijk niet worden. :o
Nee, 1,5m wordt errugh lastig _O-
  woensdag 28 april 2021 @ 14:56:24 #120
451138 babylon
Ya Hya Chouhada
pi_199193049
Volgens Rutte valt sekswerk in fase 2, dus vanaf 11 mei. Vorig jaar vielen de clubs daar ook onder. Dat zou toch wel heel tof zijn. Nu absoluut de scrupules van vorig jaar niet meer :D
pi_199197282
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 14:56 schreef babylon het volgende:
Volgens Rutte valt sekswerk in fase 2, dus vanaf 11 mei. Vorig jaar vielen de clubs daar ook onder. Dat zou toch wel heel tof zijn. Nu absoluut de scrupules van vorig jaar niet meer :D
eerst maar is zien of er 11 mei daadwerkelijk versoepelt gaat worden , daarnaast ben ik bang dat de clubs een stuk rustiger gaan zijn maar waarschijnlijk zijn de bezoekers nu wel echt liefhebbers / doeners
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 28 april 2021 @ 22:07:58 #122
451138 babylon
Ya Hya Chouhada
pi_199198911
quote:
8s.gif Op woensdag 28 april 2021 20:23 schreef Joene het volgende:

[..]

eerst maar is zien of er 11 mei daadwerkelijk versoepelt gaat worden , daarnaast ben ik bang dat de clubs een stuk rustiger gaan zijn maar waarschijnlijk zijn de bezoekers nu wel echt liefhebbers / doeners
Ik zit vooral te mikken op een mooie zonnige zondagmiddag. Dan maakt het eigenlijk niet eens zo uit hoe druk het is :P
pi_199200871
quote:
8s.gif Op woensdag 28 april 2021 20:23 schreef Joene het volgende:

[..]

Of alleen 70 plussers aangezien die gevaccineerd zijn.
  donderdag 29 april 2021 @ 06:57:24 #124
451138 babylon
Ya Hya Chouhada
pi_199201315
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 00:49 schreef Nico987 het volgende:

[..]

Of alleen 70 plussers aangezien die gevaccineerd zijn.
_O-
pi_199204527
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 22:07 schreef babylon het volgende:

[..]

Ik zit vooral te mikken op een mooie zonnige zondagmiddag. Dan maakt het eigenlijk niet eens zo uit hoe druk het is :P
Beetje in de tuin van de fata liggen ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')