quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Een druiper is pikkos trammelantos.
Wat ben je toch behulpzaamquote:
Aloa is vredelievend. Die zie ik Nederland niet zo snel binnevallen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Aanval aan het voorbereiden?
Een donderwolk zo nu en dan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Zit je op een wolkje? Wat fijn voor je. Is het wederzijds? Wat maakt het ingewikkeld? Gevoelens en onzekerheid of niet weten waar het naar toe gaat?
Chillquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ben altijd op reis, in mijn hoofd 😎
Dit was echt tof.quote:
Ik stuur hem zo wel weer terug!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:55 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ben mijn zelfreizend bakmeel kwijt
Hij heeft er een gebakken...quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Had ie wel een geldig kaartje?
Soms overwint liefde niet en word je depri van ellende die keerzijde is er ook. Of andere vage gevoelens (niet dat ik mood wil killen hoor 😜). Maar nog niet gezien maar overkwam je?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Een donderwolk zo nu en dan.
Ik heb haar nog niet gezien.
Veel ingewikkelde gevoelens, aantrekken en afstoten.
Geen idee hoe het gaat lopen.
Liefde overwint hopelijk ❤
Die meiden van mij kijken de dvd 'De verzonken stad' minimaal 1x per weekquote:
Bedankt geerd, maar hoeft niet, laat mij maar slapen straks 🐣quote:
Weet je zeker dat het een haar is dan ? Geen grote neger die jou gat verkrachten??quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Een donderwolk zo nu en dan.
Ik heb haar nog niet gezien.
Veel ingewikkelde gevoelens, aantrekken en afstoten.
Geen idee hoe het gaat lopen.
Liefde overwint hopelijk ❤
Nog wel. Morgen naar familie in Nederland!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zit je nog in Duitsland?
Kort klagenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Wat ben je toch behulpzaamdankje vriend maar nee gaat niet helpen ik wou ff kort klagen dat was het 👻
Paar flessen drank mee?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Nog wel. Morgen naar familie in Nederland!
Alles is voor Bassie!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:58 schreef madam-april het volgende:
[..]
Die meiden van mij kijken de dvd 'De verzonken stad' minimaal 1x per weekblijft gewoon geniaal!
Ik wil die hele dvdbox van Bassie en Adriaan nog een keer gaan kopen..
Ja goed hoor. Niet kunnen slapen is altijd min...quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Jawel met jou? Moet zo al slapen maar kam de slaap niet vatten..
Scrup is slimme jongen die laat zich niet zo snel om de tuin leiden denk ik 🐣quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het een haar is dan ? Geen grote neger die jou gat verkrachten??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |