Beetje melancholisch maar wel okayquote:
nee. Daaaaaaaaaaaaag 🕺🏿quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Even stil jongens. Ik volg een cursus Grieks.
Ik weet niet of ik dit moet geloven 😜quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Een druiper is pikkos trammelantos.
Is wel even oefenen om het op z'n Grieks te doenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gaat die voorbinddildo er weer in ja ??quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gaat die voorbinddildo er weer in ja ??
Met mij goed wel..quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Beetje melancholisch maar wel okaywaarom wisselend?
Aanval aan het voorbereiden?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zit je nog in Duitsland?
Jawel met jou? Moet zo al slapen maar kam de slaap niet vatten..quote:
Fappenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Jawel met jou? Moet zo al slapen maar kam de slaap niet vatten..
Werkleedquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Zit je op een wolkje? Wat fijn voor je. Is het wederzijds? Wat maakt het ingewikkeld? Gevoelens en onzekerheid of niet weten waar het naar toe gaat?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Met mij goed wel..
Uitstekend zelfs.
Liefde altijd ingewikkeld.
Vind mijn weg wel daarin..
Melancholisch?
39/40?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Aanval aan het voorbereiden?
Nog op reis?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
🐑quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |