Hiquote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Goedemorgen allen 🙌 rise and shineee
Ik heb ook slecht geslapen miss verzacht dat de pijn? 😜quote:
Nog een half uurtje langer, mama! Alsjeblieft?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Goedemorgen allen 🙌 rise and shineee
Ik heb niet slecht geslapen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik heb ook slecht geslapen miss verzacht dat de pijn? 😜
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Huehuehue 💩
Nou nou nou.
Ja borrelnootjes zijn er eigenlijk voor als er een fuif is, dus moet het wel gezellig zijn idd.quote:
Ze zorgt meer voor een knalfuif nu.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja borrelnootjes zijn er eigenlijk voor als er een fuif is, dus moet het wel gezellig zijn idd.
Ga slapen danquote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik heb ook slecht geslapen miss verzacht dat de pijn? 😜
Ow, heeft ze een bomgordel onder d'r burka verstopt?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze zorgt meer voor een knalfuif nu.
Ben aan het werk dus we stellen het slapen uit 😔quote:
Fake newsquote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan zie je haar pas morgenochtend weer hier.
Oke we stellen het uitquote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ben aan het werk dus we stellen het slapen uit 😔
Nee git up AND get out 🕺🏿quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog een half uurtje langer, mama! Alsjeblieft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |