abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 augustus 2019 @ 19:38:16 #81
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_188318346
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 17:48 schreef wielrennerdt het volgende:
niet gewoon soepel met vrouwen om kunnen gaan zoals @:wollah en @:goudenvis en @:wielrennerdt dat doen.

:')
Deze man _O_
#KICKOUTZP
pi_188319310
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 18:47 schreef Maharski het volgende:

[..]

Er zijn ook kleine vrouwen toch?

Als dat je situatie is, dan is dat je situatie. De realiteit. Wat doe je met de werkelijkheid die is zoals die is? Je hele leven lang je er tegen verzetten? Dat wordt een lange strijd hoor. Ga je nooit winnen. Dus wat is dan verstandig voor jezelf om maar eens te gaan doen?

Accepteren dat 'the hottest populairste chicks' 't niet gaan worden voor je lijkt me dan een goed begin. Misschien in plaats daarvan dan eens meer de focus gaan leggen op het vinden van een zielsmaatje die meer te bieden voor je heeft dan enkel een leuk uiterlijk plaatje.

Vrede leren vinden met de werkelijkheid is iig altijd de eerste stap. In verzet daartegen zijn is eigenlijk zo ontzettend onnozel. Mensen verspillen er hun complete levens aan af en toe. Wake up!
Denken dat kleine vrouwen interesse hebben in zo'n klein kereltje :') Nee een gemiddelde/normale man heeft geen flauw benul hoe benadeeld zo'n kerel wordt. Vrouwen neuken nou eenmaal liever een lange(re) kerel.

Een zielsmaatje vinden met een uiterlijk waar je geen harde van krijgt word je niet vrolijk van, we willen toch allemaal wel een partner waar we ook seksueel tot aangetrokken zijn.

En (ware) incels hebben geen zin meer om zich te verzetten tegen de realiteit en willen daardoor zelfmoord plegen. Als ze er verder niemand tot hinder mee zijn en het in rust kunnen doen zeg ik; ga ervoor. Beter geen leven dan een leven waar je niet tevreden mee bent toch ^O^ Ben het er wel mee eens dat ze niet zo moeten (blijven) zeiken op internet. Geen woorden maar daden.
pi_188319434
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 17:48 schreef wielrennerdt het volgende:
niet gewoon soepel met vrouwen om kunnen gaan zoals @:wollah en @:goudenvis en @:wielrennerdt dat doen.

:')
:') the junk, the autist and the ugly
pi_188319475
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 20:13 schreef Joppiez het volgende:
Vrouwen neuken nou eenmaal liever een lange(re) kerel lul.
pindazakje
pi_188319558
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 20:18 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Lange klootzakken hebben het idd al helemaal voor het uitkiezen.
pi_188321094
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 20:21 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Lange klootzakken hebben het idd al helemaal voor het uitkiezen.
En iedereen kiest 1 partner, dus blijven er nog vrouwen over.

Wees gerust: de ene heeft haaruitval, de ander heeft vetzucht, weer een ander heeft dit of dat. M.a.w. de wonder hunk lijkt niet te bestaan waar mannen zich imaginair mee vergelijken, als de ander je maar ziet zitten. Huidige generatie jonge vrouwen zullen ook ooit tot dit inzicht komen.

Zelfs tot in het gaatje gaan in dating is zulk gedrag vanuit het kapitalisme komen besmetten. Hiermee objectivering van mensen wat dating moeilijk maakt. De volgende golfbeweging met verlichting gaat aankomen, meestal gaat dat zo als iets maar lang genoeg plaatsvindt. Dan maakt iedereen hopelijk wat meer kans.
  dinsdag 6 augustus 2019 @ 22:07:58 #87
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_188322243
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 18:47 schreef Maharski het volgende:

[..]

Er zijn ook kleine vrouwen toch?

Als dat je situatie is, dan is dat je situatie. De realiteit. Wat doe je met de werkelijkheid die is zoals die is? Je hele leven lang je er tegen verzetten? Dat wordt een lange strijd hoor. Ga je nooit winnen. Dus wat is dan verstandig voor jezelf om maar eens te gaan doen?

Accepteren dat 'the hottest populairste chicks' 't niet gaan worden voor je lijkt me dan een goed begin. Misschien in plaats daarvan dan eens meer de focus gaan leggen op het vinden van een zielsmaatje die meer te bieden voor je heeft dan enkel een leuk uiterlijk plaatje.

Vrede leren vinden met de werkelijkheid is iig altijd de eerste stap. In verzet daartegen zijn is eigenlijk zo ontzettend onnozel. Mensen verspillen er hun complete levens aan af en toe. Wake up!
Sterk, bijna prachtig verwoord. Dit is hoe het is en vaak ook hoe het blijft. Je slaat de spijker op zijn kop. Universele gevoelens waar iedereen zich wel in kan vinden. De een meer dan de ander.
  dinsdag 6 augustus 2019 @ 22:12:55 #88
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_188322342
quote:

[..]

En (ware) incels hebben geen zin meer om zich te verzetten tegen de realiteit en willen daardoor zelfmoord plegen. Als ze er verder niemand tot hinder mee zijn en het in rust kunnen doen zeg ik; ga ervoor. Beter geen leven dan een leven waar je niet tevreden mee bent toch ^O^ Ben het er wel mee eens dat ze niet zo moeten (blijven) zeiken op internet. Geen woorden maar daden.
Dit vind ik dan weer te makkelijk gezegd. Ik heb eerder het idee dat incels niet goed weten hoe de wereld daadwerkelijk in elkaar zit. Ze geven alles de schuld maar kijken niet kritisch naar hunzelf. Ze denken dat het hun wel komt toewaaien, en echte verandering, of laat staan hun hele leven overhoop gooien, daadwerkelijk professionele hulp zoeken (en alle risico’s te willen nemen voor de daadwerkelijke zelfmoord) willen ze ook niet. Imo is een zelfmoord echt te ver. Maar zolang ze niet een mass shooting doen is een zelfmoord wel beter, mocht je dat bedoelen.

[ Bericht 4% gewijzigd door warp995 op 06-08-2019 22:54:33 ]
pi_188323191
quote:
Denken dat kleine vrouwen interesse hebben in zo'n klein kereltje Nee een gemiddelde/normale man heeft geen flauw benul hoe benadeeld zo'n kerel wordt. Vrouwen neuken nou eenmaal liever een lange(re) kerel.

Een zielsmaatje vinden met een uiterlijk waar je geen harde van krijgt word je niet vrolijk van, we willen toch allemaal wel een partner waar we ook seksueel tot aangetrokken zijn.

En (ware) incels hebben geen zin meer om zich te verzetten tegen de realiteit en willen daardoor zelfmoord plegen. Als ze er verder niemand tot hinder mee zijn en het in rust kunnen doen zeg ik; ga ervoor. Beter geen leven dan een leven waar je niet tevreden mee bent toch Ben het er wel mee eens dat ze niet zo moeten (blijven) zeiken op internet. Geen woorden maar daden.
Ik wil die benadeling best geloven. Maar die benadeling betekent niet dat er totaal geen mogelijkheden zijn en je 100% geen kans hebt om iemand te vinden als je wat kleiner bent. Je zou dan ook eens kunnen kijken naar welke standaarden je je er allemaal op nahoudt en waar je allemaal bewust of onbewust heel veel waarde hecht, terwijl je jezelf daar alleen maar mee in de weg zit en ermee tegen de werkelijkheid vecht (enne, de werkelijkheid is niets negatiefs of pijnlijks; dat zijn slechts onze gedachten erover, die weer onderzocht kunnen worden).

Zoals ik de incels nu ken, zie ik eigenlijk gewoon een groep mannen dat barst van de on-onderzochte aannames van 'hoe het zou moeten zijn', 'hoe het hoort', wanneer je mee zou tellen en wanneer je een totale loser bent. Allemaal aangeleerd van de tv, de schoolcultuur waar ze net vandaan komen etc. Het is allemaal bijzonder plat en zeer nauw van geest. Ja, als je niet boven die vrij kinderachtige en zeer beperkte mentaliteit kunt uitstijgen, kan het soms nog leiden tot (zelf)moord ook. Die dingen gebeuren alleen omdat mensen volledig geïdentificeerd zijn met achterlijke denkbeelden, waaronder een totaal misplaatst zelfbeeld.
Eens kijken
pi_188323484
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 23:01 schreef Maharski het volgende:

[..]

Ik wil die benadeling best geloven. Maar die benadeling betekent niet dat er totaal geen mogelijkheden zijn en je 100% geen kans hebt om iemand te vinden als je wat kleiner bent. Je zou dan ook eens kunnen kijken naar welke standaarden je je er allemaal op nahoudt en waar je allemaal bewust of onbewust heel veel waarde hecht, terwijl je jezelf daar alleen maar mee in de weg zit en ermee tegen de werkelijkheid vecht (enne, de werkelijkheid is niets negatiefs of pijnlijks; dat zijn slechts onze gedachten erover, die weer onderzocht kunnen worden).

Zoals ik de incels nu ken, zie ik eigenlijk gewoon een groep mannen dat barst van de on-onderzochte aannames van 'hoe het zou moeten zijn', 'hoe het hoort', wanneer je mee zou tellen en wanneer je een totale loser bent. Allemaal aangeleerd van de tv, de schoolcultuur waar ze net vandaan komen etc. Het is allemaal bijzonder plat en zeer nauw van geest. Ja, als je niet boven die vrij kinderachtige en zeer beperkte mentaliteit kunt uitstijgen, kan het soms nog leiden tot (zelf)moord ook. Die dingen gebeuren alleen omdat mensen volledig geïdentificeerd zijn met achterlijke denkbeelden, waaronder een totaal misplaatst zelfbeeld.
Incels willen vaak een relatie met een slanke en jonge vrouw denk ik en ben je als man klein/lelijk, whatever, dan ben je zo goed als kansloos. Dat komt omdat zo'n vrouw makkelijk een lange(re) en mooie man kan krijgen en dan ga je niet voor minder kiezen. Jij gaat toch ook niet voor een lelijk wijf kiezen als je uit 10 knappere kan kiezen?

Jij onderschat denk ik hoe fucking oppervlakkig men in het algemeen is. Uiterlijk is erg belangrijk en als je lelijk bent als man (ook als vrouw) is het lastig.

Dat is nou eenmaal hoe het werkt. De vraag is hoe belangrijk je het vindt, je kunt het ook gewoon nemen als het is en er het beste van maken. Of frustreert je er hopeloos over en pleegt zelfmoord ofzo.
pi_188323756
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 23:18 schreef Joppiez het volgende:
Dat is nou eenmaal hoe het werkt. De vraag is hoe belangrijk je het vindt, je kunt het ook gewoon nemen als het is en er het beste van maken. Of frustreert je er hopeloos over en pleegt zelfmoord ofzo.
Ja, dat is uiteindelijk wel de essentie. Ga je je je hele leven om zeep helpen en diep ongelukkig zitten wezen en je tot het einde tegen de realiteit verzetten, of maar eens kijken of het leven nog meer te bieden heeft dan alleen maar die ene chick vinden, waardoor je zogenaamd meetelt? Het is natuurlijk onwijs oppervlakkig allemaal.

En ik blijf erbij dat er ook een gigantische component van narcisme in zit. Die verachte 'chad' is eigenlijk aan wie ze zich afspiegelen, en wat voor hen de standaard vormt van hoe je als man zou moeten zijn. Men spiegelt zich aan een popiejopiecultuur, en kan het niet verkroppen dat ze zelf niet tot die 'klasse' behoren. Ze bepalen dat dat 'het hoogste' is en vinden eigenlijk dat ze daartoe ook zouden moeten behoren. Alleen dan ben je 'waardig'. Het laat zien waar de innerlijke focus zit, en dat is een nogal narcistische focus.
Eens kijken
pi_188324035
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 15:03 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Het gaat nog verder dan wat Harvest zegt.

Incels krijgen al heel lang geen enkele aandacht van vrouwen. Dat is ze na 10~20 jaar zo gaan frustreren dat ze de schuld daarvan aan vrouwen geven. ZIJ zijn de reden waarom ze geen relatie krijgen. Alle vrouwen zijn alleen geïnteresseerd in alfa mannen, in hun hoofd. Ze zijn ook ontzettende sletten, behalve met hun. Dat moet wel aan de vrouwen liggen. En in die zure gedachten verzuipen ze zichzelf. Tot een punt dat geen vrouw echt niet meer met hun wil praten. Niet alleen in hun hoofd, maar gewoon echt niet.
OK maar hoe zit het dan met degene die te lelijk/autistisch zijn om aandacht van vrouwen te krijgen en de schuld wel bij zichzelf leggen? Vraag het voor een vriend.
pi_188325086
Toch denk ik dat incels een punt hebben. Ik als 38 jarige ouwe zak pak pussy van 20 tot 45. Mijn vrouw vindt het nog goed ook. Helemaal met Tinder en Badoo tegenwoordig. Kan iedere avond een ander ketsen als ik zou willen. Dan moet er toch ook iemand zonder pussy zitten
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_188325156
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 23:35 schreef Maharski het volgende:

[..]

Ja, dat is uiteindelijk wel de essentie. Ga je je je hele leven om zeep helpen en diep ongelukkig zitten wezen en je tot het einde tegen de realiteit verzetten, of maar eens kijken of het leven nog meer te bieden heeft dan alleen maar die ene chick vinden, waardoor je zogenaamd meetelt? Het is natuurlijk onwijs oppervlakkig allemaal.

En ik blijf erbij dat er ook een gigantische component van narcisme in zit. Die verachte 'chad' is eigenlijk aan wie ze zich afspiegelen, en wat voor hen de standaard vormt van hoe je als man zou moeten zijn. Men spiegelt zich aan een popiejopiecultuur, en kan het niet verkroppen dat ze zelf niet tot die 'klasse' behoren. Ze bepalen dat dat 'het hoogste' is en vinden eigenlijk dat ze daartoe ook zouden moeten behoren. Alleen dan ben je 'waardig'. Het laat zien waar de innerlijke focus zit, en dat is een nogal narcistische focus.
Of mannen zich een man voelen, hangt af van de validatie van vrouwen. Tot een bepaalde leeftijd speelt dit zwaar(der) mee. Tijdens bepaalde levensfase is het normaal dat mensen vnl (meer) oppervlakkig bezig zijn; je kan hooguit zeggen dat bepaalde groepen een ontwikkeling achterstand hebben.

Hier kan zoveel bij komen kijken, zoals zelfhaat, pestverleden, gescheiden vechtende ouders, enz. Mensen moeten niet vergeten dat de maatschappij ingewikkeld is geworden en dat kinderen eraan worden blootgesteld, dat ze zichzelf er niet tegen kunnen beschermen. En dat tegenwoordig 1 op de 10 kinderen te maken heeft met jeugdzorg. M.a.w. het is kennelijk moeilijk voor kinderen om normaal te ontwikkelen tegenwoordig.
  woensdag 7 augustus 2019 @ 05:26:18 #95
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_188325259
Gewoon van die bureau stoel afkomen en doen wat je leuk vindt. Dan komen de dames vanzelf.

Een papiertje zegt trouwens helemaal niks. Ik heb de afgelopen 7 jaar enkel gedate/relaties met "slimmere" dames. Dus mensen die beweren dat zoiets onmogelijk is mogen bij zichzelf te rade gaan.

[ Bericht 1% gewijzigd door Maikuuul op 07-08-2019 05:41:51 ]
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  woensdag 7 augustus 2019 @ 05:28:59 #96
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_188325260
Het hele incelgebeuren en ook de discussie hier is te zot voor woorden: zodra je eisen gaat stellen valt er heel veel af op rationele gronden, terwijl je biologisch/emotioneel een goede match zou kunnen zijn.
Laat die eisen los en kom tot de kern: kijk naar lichamelijke reacties: wordt je geil, verliefd, is er verlangen? Kun je dat bij de ander herkennen? Kan de ander dat bij jou herkennen?

Als je bij die 8/10 vrouw, perfecte maten, niet dom, goed inkomen in bed ligt en de chemie om hem omhoog te krijgen ontbreekt, faal je gewoon.
Maar het èchte probleem van de ware incel is dat hij zo bang is om afgewezen te worden, dat hij niet eens probeert om contact te leggen, of het op een dusdanig geforceerde wijze doet dat het als nep overkomt (een te duidelijk "wie jij bent of wat jij wilt boeit me niet, maar ik wil je lichaam neuken")
pi_188327458
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 04:42 schreef Yiwei het volgende:
Of mannen zich een man voelen, hangt af van de validatie van vrouwen. Tot een bepaalde leeftijd speelt dit zwaar(der) mee. Tijdens bepaalde levensfase is het normaal dat mensen vnl (meer) oppervlakkig bezig zijn; je kan hooguit zeggen dat bepaalde groepen een ontwikkeling achterstand hebben.

Hier kan zoveel bij komen kijken, zoals zelfhaat, pestverleden, gescheiden vechtende ouders, enz. Mensen moeten niet vergeten dat de maatschappij ingewikkeld is geworden en dat kinderen eraan worden blootgesteld, dat ze zichzelf er niet tegen kunnen beschermen. En dat tegenwoordig 1 op de 10 kinderen te maken heeft met jeugdzorg. M.a.w. het is kennelijk moeilijk voor kinderen om normaal te ontwikkelen tegenwoordig.
Deze nuance doet er inderdaad zeker toe, dat beaam ik wel. Ik wil stiekem graag de incels ook een beetje prikkelen als ik zo'n stukje schrijf als waar jij op reageert, maar uiteraard tellen deze vormende elementen wel mee.
Eens kijken
pi_188328161
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 05:28 schreef Lunatiek het volgende:
Het hele incelgebeuren en ook de discussie hier is te zot voor woorden: zodra je eisen gaat stellen valt er heel veel af op rationele gronden, terwijl je biologisch/emotioneel een goede match zou kunnen zijn.
Laat die eisen los en kom tot de kern: kijk naar lichamelijke reacties: wordt je geil, verliefd, is er verlangen? Kun je dat bij de ander herkennen? Kan de ander dat bij jou herkennen?

Als je bij die 8/10 vrouw, perfecte maten, niet dom, goed inkomen in bed ligt en de chemie om hem omhoog te krijgen ontbreekt, faal je gewoon.
Maar het èchte probleem van de ware incel is dat hij zo bang is om afgewezen te worden, dat hij niet eens probeert om contact te leggen, of het op een dusdanig geforceerde wijze doet dat het als nep overkomt (een te duidelijk "wie jij bent of wat jij wilt boeit me niet, maar ik wil je lichaam neuken")
Ja ja!

Daar zeg je iets heel goeds: VOEL eens wat meer, in plaats van alles be-dénken. Incels of incelachtigen lijken ook bijzonder locked up in the mind. Ook al zo'n plek waar het geluk nooit werkelijk te vinden is.
Eens kijken
pi_188328521
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 14:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
Leuk, een topic over mods :)
:D!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Moderator woensdag 7 augustus 2019 @ 12:43:38 #100
441859 crew  Lenny77
pi_188328868
Er zijn genoeg lieve en zorgende vrouwen die niet knap zijn of klein of laagopgeleid. Maar daar kijken die heren ook niet naar! Ze moet minstens een 8 of meer zijn! Terwijl ze zelf helaas bij het minder bedeelde volk horen..
Ze denken dat ze recht hebben op een Stacy en kijken neer op de Becky's van de wereld.
Mensen moeten ook weten wat hun grenzen zijn..
Ik ben een lange vrouw en ik weet dat ik al uit de boot val voor pakweg 50% van de mannen, zij willen helemaal geen lange vriendin! Zelfs de langere mannen willen vaak een lief klein ding en geen halve giraffe. En dan ben ik ook al wat ouder, dus al het knapper jong spul wil mij ook niet.
Nu kan ik daarover gaan janken en mannen bashen of gewoon de feiten aanschouwen en beseffen dat mijn vijver een pak kleiner en ouder is en dat ik daar moet gaan vissen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_188329263
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 12:43 schreef Lenny77 het volgende:
Er zijn genoeg lieve en zorgende vrouwen die niet knap zijn of klein of laagopgeleid. Maar daar kijken die heren ook niet naar! Ze moet minstens een 8 of meer zijn! Terwijl ze zelf helaas bij het minder bedeelde volk horen..
Ze denken dat ze recht hebben op een Stacy en kijken neer op de Becky's van de wereld.
Mensen moeten ook weten wat hun grenzen zijn..
Ik ben een lange vrouw en ik weet dat ik al uit de boot val voor pakweg 50% van de mannen, zij willen helemaal geen lange vriendin! Zelfs de langere mannen willen vaak een lief klein ding en geen halve giraffe. En dan ben ik ook al wat ouder, dus al het knapper jong spul wil mij ook niet.
Nu kan ik daarover gaan janken en mannen bashen of gewoon de feiten aanschouwen en beseffen dat mijn vijver een pak kleiner en ouder is en dat ik daar moet gaan vissen.
Heey chikie!!!
Ik zwaai naar dieren.
  woensdag 7 augustus 2019 @ 13:10:00 #102
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_188329309
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 05:28 schreef Lunatiek het volgende:
Maar het èchte probleem van de ware incel is dat hij zo bang is om afgewezen te worden, dat hij niet eens probeert om contact te leggen
Hmmz dit weet ik niet hoor.
Incel is toch iemand die geregeld contact probeert te leggen maar wordt afgewezen, wat waarschijnlijk komt zoals je zei door geforceerd over te komen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Moderator woensdag 7 augustus 2019 @ 13:16:56 #103
441859 crew  Lenny77
pi_188329414
quote:
12s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 13:06 schreef Geerd het volgende:

[..]

Heey chikie!!!
:D
pi_188329470
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 13:16 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

:D
Hoelang ben je ?
Ik zwaai naar dieren.
  Moderator woensdag 7 augustus 2019 @ 13:31:16 #105
441859 crew  Lenny77
pi_188329685
quote:
10s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 13:20 schreef Geerd het volgende:

[..]

Hoelang ben je ?
Mja valt wel mee hoor, 1.83m. Maar in België zijn de mannen kleiner dan in Nederland ;)
pi_188329704
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 13:31 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Mja valt wel mee hoor, 1.83m. Maar in België zijn de mannen kleiner dan in Nederland ;)
Ohw woon je zo ver weg -O-
Ik zwaai naar dieren.
pi_188329766
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 13:31 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Belgische mannen tikken toch ook al wel snel de 180 aan gemiddeld? Dus zo heel veel verschil is het niet. Als je een enigszins fit figuur hebt denk ik dat je met die lengte de mannen voor het uitkiezen hebt.
  Moderator woensdag 7 augustus 2019 @ 13:47:28 #108
441859 crew  Lenny77
pi_188329973
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 13:35 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Belgische mannen tikken toch ook al wel snel de 180 aan gemiddeld? Dus zo heel veel verschil is het niet. Als je een enigszins fit figuur hebt denk ik dat je met die lengte de mannen voor het uitkiezen hebt.
Maar ze willen niet dat hun vrouw langer is dan hun he, zelfs niet een paar cm. Liefst zelfs een halve kop kleiner!
En mijn figuur is prima.
pi_188330048
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 13:47 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Maar ze willen niet dat hun vrouw langer is dan hun he, zelfs niet een paar cm. Liefst zelfs een halve kop kleiner!
En mijn figuur is prima.
1.96 hier kom dan ! :9 ~O>
Ik zwaai naar dieren.
  woensdag 7 augustus 2019 @ 13:53:45 #110
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_188330091
Is Geerd nou Lenny aan het fixen?
pi_188330309
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 13:47 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

En mijn figuur is prima.
Beter zoek je dan een Hollander. En die zijn genoeg en snel te vinden als je een datingapp gebruikt. Daarnaast zuipen Belgen vaak veel en zijn ze niet vies van hoerenlopen.
  Moderator woensdag 7 augustus 2019 @ 14:18:49 #112
441859 crew  Lenny77
pi_188330575
quote:
10s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 13:53 schreef Harvest89 het volgende:
Is Geerd nou Lenny aan het fixen?
Hoe oud is Geerd?
  Moderator woensdag 7 augustus 2019 @ 14:19:16 #113
441859 crew  Lenny77
pi_188330585
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 14:04 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Beter zoek je dan een Hollander. En die zijn genoeg en snel te vinden als je een datingapp gebruikt. Daarnaast zuipen Belgen vaak veel en zijn ze niet vies van hoerenlopen.
Belgische mannen zijn niet zo heel leuk over het algemeen..
  Moderator woensdag 7 augustus 2019 @ 14:19:33 #114
441859 crew  Lenny77
pi_188330594
quote:
10s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 13:51 schreef Geerd het volgende:

[..]

1.96 hier kom dan ! :9 ~O>
_O_
pi_188330639
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 14:18 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Hoe oud is Geerd?
Ben wel wat jonger denk ik als jij van 77 bent..87 hier..
Ik zwaai naar dieren.
  woensdag 7 augustus 2019 @ 14:28:47 #116
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_188330710
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 14:04 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Ik ben Nederlander, zuip veel, en ga naar hoeren.
Kom wel uit Limburg overigens, dat is bijna België.
pi_188330865
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 14:22 schreef Geerd het volgende:
Ben wel wat jonger denk ik als jij van 77 bent..87 hier..
man 32, vrouw 42. gouden combi vaak. *;
Eens kijken
pi_188330984
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 14:39 schreef Maharski het volgende:

[..]

man 32, vrouw 42. gouden combi vaak. *;
Ik zie geen problemen iig
Ik zwaai naar dieren.
  woensdag 7 augustus 2019 @ 15:46:31 #119
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_188332048
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 23:18 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Incels willen vaak een relatie met een slanke en jonge vrouw denk ik en ben je als man klein/lelijk, whatever, dan ben je zo goed als kansloos. Dat komt omdat zo'n vrouw makkelijk een lange(re) en mooie man kan krijgen en dan ga je niet voor minder kiezen. Jij gaat toch ook niet voor een lelijk wijf kiezen als je uit 10 knappere kan kiezen?

Tja ze kunnen ook een relatie nemen met een minder mooie dikkere vrouw. Als je zelf niet zoveel bijzonders te bieden hebt waarom dan wel die eisen stellen aan de ander? Waarom zou je recht moeten hebben op een mooie slanke vrouw?

Het is vrij simpel. Hoe meer je op allerlei vlakken te bieden hebt hoe aantrekkelijker de partners zijn die je kunt krijgen. En incels hebben doorgaans op geen enkel vlak iets leuks te bieden.
pi_188332414
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 15:46 schreef Hexagon het volgende:
Het is vrij simpel. Hoe meer je op allerlei vlakken te bieden hebt hoe aantrekkelijker de partners zijn die je kunt krijgen. En incels hebben doorgaans op geen enkel vlak iets leuks te bieden.
Ja maar ho effe, dat is niet hun schuld. Dat is de schuld van die vrouwen die hen niet wil zoals ze zijn :{w De wereld is toch niet eerlijk als iemand die op z'n 30e bij z'n ouders woont op een dieet van chips en cola en de hele dag videogames speelt geen super model kan neuken, of wel dan? Tis allemaal de schuld van die wijven de Rabobank,
No amount of money ever bought a second of time.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')