abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188311610
Vorige week nog een keer bij de Natres gesolliciteerd, de vorige keer was ik afgekeurd bij de psychologische test, vervolgens gecommuniceerd met defensie en al mijn fouten verbeterd, het ging vooral om de relatie met mijn ouder en vriendin. Via de telefoon werd ik goedgekeurd om nog een keer te solliciteren, mijn wachttijd van een jaar werd opgeheven en ik mocht solliciteren zodra ik er klaar voor was.

Ben nu klaar met mijn opleiding en heb een baan voor 4 uur per dag, 20 uur in de week. Hier past de Natres dus perfect bij. Ik fiets iedere dag 25 kilometer minimaal dus ik ben mijn conditie weer op aan het krikken. Ben onderhand sterk genoeg om mijn vouwfiets van 23 Kilo met 1 hand door het station te tillen. (een indrukwekkende accomplishment voor mij)

Ik heb hier een goed gevoel over. :)
nah
  Moderator dinsdag 6 augustus 2019 @ 11:35:57 #2
257132 crew  Awsom
pi_188311832
Succes! Wanneer heb je de keuringen?
pi_188312838
ok, maar wat is je vraag precies?
pindazakje
pi_188330462
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 11:35 schreef Awsom het volgende:
Succes! Wanneer heb je de keuringen?
15 augustus informatie avond. Dan hopelijk de keuring in september.
nah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop