Oja, die oma is er ook nogquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:46 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ah kijk, toch nog aan met Maron dus?
https://www.instagram.com/p/B08l3j8ojT0/
Jeetje, ze gaat er ook steeds verspookter uitzien.. voor zover dat nog kan als ze al zo vervallen is.quote:
Nja duurt nog 33 weken hoorquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:59 schreef IriYe het volgende:
Arme schoonmoeder, daar sta je dan. Die ziet de bui natuurlijk al hangen, ergens in de nabije toekomst.
Naomi is gewoon een triest kind.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:49 schreef cindy11 het volgende:
Denk eerder dat haar postings gaan over Naomi... aangezien die blijkbaar toch een liedje heeft opgenomen zoals ik zojuist las op Insta. 😉😂
Dacht ik ook, toen ik die foto zag.quote:
Ze kan het niet aan dat de aandacht niet voor haar is.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:32 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Dacht ik ook, toen ik die foto zag.
Maron staat er ook wel heel happy op
Het zou als broer zijnde ook wel aan mij vreten als ik mijn zusje met Jan en alleman leuk zie doen, terwijl ze niet naar mij toekomt omdat ze het zelf niet aankan.![]()
Schrijft ze dit voor ons, FOK!kers?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 13:34 schreef quirina het volgende:
“Babydaddy en proudmommy”
Alles koek en ei !
Ik weet ook niet wat een baby daddy is? Ik weet wel wat een sugar daddy is maar… Wat is een baby daddy dan?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 13:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ha ha ha.... niet weten wat een baby daddy is
Ah oké. Ik had er nog nooit van gehoord.Ik zou het ook zien als gewoon de vader van de baby.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 13:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
De eh, daddy van de baby..? meestal gebruikt wanneer de vader niet veel meer rol speelt dan verwekken.
Ook vaak gebruikt wanneer vrouwen kinderen van veel verschillende vaders hebben "O wauw, vier baby daddies?!"
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 13:43 schreef IriYe het volgende:
[..]
Schrijft ze dit voor ons, FOK!kers?
Zit ook meer in d'r borsten dan in d'r hoofdquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:36 schreef Fokkie83 het volgende:
Iedere keer als Maron, Samantha filmt, zijn haar borsten vol in beeld en haar hoofd maar half.
@Fokkie83quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:08 schreef praadje het volgende:
Ah ze is weer getransformeerd naar Barbie ipv Samantha.
https://www.instagram.com/p/B0_RB9-FBEI/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |