quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:58 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
[..]
Jullie vallen zeker op verkeerde mannen?
Klopt maar ik kon er wel prima mee opschieten hoor.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Kan niet met mannetjes als ons omgaan.
Treurige man inderdaad met weinig zelfvertrouwen.
Alle mannen zijn verkeerd totdat ze goed zijnquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:58 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
[..]
Jullie vallen zeker op verkeerde mannen?
Nice chickquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alle mannen zijn verkeerd totdat ze goed zijn
Alle vrouwen zijn hoeren tot ze maagd blijkenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zoals wijlen Noel gezegd zou hebben; JE HOERENMOEDER!!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn hoeren tot ze maagd blijken
Wat herkenbaar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als hij het zo vaak zegt zal er toch wel kern van waarheid in zittenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoals wijlen Noel gezegd zou hebben; JE HOERENMOEDER!!
Bij je moeder moeten afrekenen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als hij het zo vaak zegt zal er toch wel kern van waarheid in zitten
Maar nee, hoe lang ik ook nog zonder seks zit, ik zou nooit een incel kunnen zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoals wijlen Noel gezegd zou hebben; JE HOERENMOEDER!!
He vakantiegangerquote:
Klopt helemaal, moet je ook wel psychopathische, narcistische en autistische trekjes voor hebben en een uiterlijk minder aantrekkelijk dan gemiddeld.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar nee, hoe lang ik ook nog zonder seks zit, ik zou nooit een incel kunnen zijn.
Dat klinkt anders best als Fokkiequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt helemaal, moet je ook wel psychopathische, narcistische en autistische trekjes voor hebben en een uiterlijk minder aantrekkelijk dan gemiddeld.
Mwah, die Elliot Rodger was nou niet afzichtelijk ofzoquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
uiterlijk minder aantrekkelijk dan gemiddeld.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat klinkt anders best als Fokkie
Wow. Huilend naar bed straks. Leuk Flipsquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vind je?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, die Elliot Rodger was nou niet afzichtelijk ofzo
Nja, als je een beeld hebt bij iemand diezijn uiterlijk echt niet mee heeft zou ik hem niet snel noemen nee.quote:
[..]
Alles is weer schoon en opgeruimd, nu alleen nog de kapper bellen. En met jouquote:
Klinkt alsof het langzaam op orde komt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Alles is weer schoon en opgeruimd, nu alleen nog de kapper bellen. En met jou
Ik zie het meestal vrij snel als mensen niet helemaal 100 procent in orde zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja, als je een beeld hebt bij iemand diezijn uiterlijk echt niet mee heeft zou ik hem niet snel noemen nee.
Heb je mooie spiegel boven je bed hangen ja?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie het meestal vrij snel als mensen niet helemaal 100 procent in orde zijn.
[..]
Van je vrienden moet je het hebben hequote:
Je kan veel beter.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je mooie spiegel boven je bed hangen ja?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |