Maar nee, hoe lang ik ook nog zonder seks zit, ik zou nooit een incel kunnen zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoals wijlen Noel gezegd zou hebben; JE HOERENMOEDER!!
He vakantiegangerquote:
Klopt helemaal, moet je ook wel psychopathische, narcistische en autistische trekjes voor hebben en een uiterlijk minder aantrekkelijk dan gemiddeld.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar nee, hoe lang ik ook nog zonder seks zit, ik zou nooit een incel kunnen zijn.
Dat klinkt anders best als Fokkiequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt helemaal, moet je ook wel psychopathische, narcistische en autistische trekjes voor hebben en een uiterlijk minder aantrekkelijk dan gemiddeld.
Mwah, die Elliot Rodger was nou niet afzichtelijk ofzoquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
uiterlijk minder aantrekkelijk dan gemiddeld.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat klinkt anders best als Fokkie
Wow. Huilend naar bed straks. Leuk Flipsquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vind je?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, die Elliot Rodger was nou niet afzichtelijk ofzo
Nja, als je een beeld hebt bij iemand diezijn uiterlijk echt niet mee heeft zou ik hem niet snel noemen nee.quote:
[..]
Alles is weer schoon en opgeruimd, nu alleen nog de kapper bellen. En met jouquote:
Klinkt alsof het langzaam op orde komt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Alles is weer schoon en opgeruimd, nu alleen nog de kapper bellen. En met jou
Ik zie het meestal vrij snel als mensen niet helemaal 100 procent in orde zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja, als je een beeld hebt bij iemand diezijn uiterlijk echt niet mee heeft zou ik hem niet snel noemen nee.
Heb je mooie spiegel boven je bed hangen ja?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie het meestal vrij snel als mensen niet helemaal 100 procent in orde zijn.
[..]
Van je vrienden moet je het hebben hequote:
Je kan veel beter.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je mooie spiegel boven je bed hangen ja?
I knowquote:
Misogyn ook vooralquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt helemaal, moet je ook wel psychopathische, narcistische en autistische trekjes voor hebben en een uiterlijk minder aantrekkelijk dan gemiddeld.
Nopes.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
I knowIk ben wel serieus benieuwd naar jouw uiterlijk trouwens. Heb je weleens een foto gepost op de foks?
Echt wel. Zo'n creepy foto door een raampje heen ofzo tochquote:
Doen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klinkt alsof het langzaam op orde komt.
Ik heb gesport en lig languit op de bank en overweeg een week vakantie op te nemen
Wat?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:27 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Echt wel. Zo'n creepy foto door een raampje heen ofzo toch
Ja je lult. Je hebt wel eens pic in US gepostquote:
Nee man, niet dat ik me kan heugen tenminste.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja je lult. Je hebt wel eens pic in US gepost
Jammer dat je dat nu niet meer kan terugzoekenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja je lult. Je hebt wel eens pic in US gepost
Kusje, slaap lekkerquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:25 schreef Solotovski het volgende:
Welterusten vrienden en uitstraling
Ja dat zekers.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fototje aan de dames gestuurd toch, ouwe snoepert.
Kom op met je dm dan chickenquote:
Jij durftquote:
Watjequote:
Wat een verhaal weer, damn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:04 schreef Fok-it het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)uig-sprong~a4d00122/
Dafuq
Zonde, mooie haren en tanden had zijquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:04 schreef Fok-it het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)uig-sprong~a4d00122/
Dafuq
Ja echt heel vaag. Hoe kan je zoiets van malariapillen krijgenquote:
Kun je inderdaad erg slecht op gaan maar dit is wel erg bizar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja echt heel vaag. Hoe kan je zoiets van malariapillen krijgen
Knap ding inderdaadquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je inderdaad erg slecht op gaan maar dit is wel erg bizar.
Neequote:
Vind ik nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |