Nooit gedaan natuurlijk?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar woord in deze context, partner, moet je toch wel 5+ jaar samen zijn, samen huisje gekocht hebben, drie wereldreizen aux bonnefooi samen hebben overleefd, baby'tje van een klein jaartje samen, elkaars vuile onderbroeken aangeraakt, geroken, bezongen en gewassen hebben.
Ik zie Uitstraling als puber wel de ongewassen slipjes van zijn zusje uit de wasmand plukkenquote:
Maak me gek!!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie Uitstraling als puber wel de ongewassen slipjes van zijn zusje uit de wasmand plukken
Jammer dat ze weg is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben wel x keer tot dat level geraakt ja.
@Chloroformquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeeel soms mis ik er eentje maar ik zeg hier niet welke.
Topwijfquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel zonde, had wel haren op d'r tanden die corpulente Perzische.
quote:
We hebben woorden zonder woordenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leg eens uit, jij kunt dat goed onder woorden brengen?
Ik heb woorden zonder woordenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leg eens uit, jij kunt dat goed onder woorden brengen?
Nee geen idee, vond het vreemde types meestal die daar rondliepenquote:
Noem eens wat namen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee geen idee, vond het vreemde types meestal die daar rondliepen
Noel onder andere, die is gelukkig ook weg nuquote:
Was je er niet welkomquote:
Onvolwassen drugsverslaafde lelijke trol was dat ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Noel onder andere, die is gelukkig ook weg nu
Vast wel. Nooit gepost.quote:
Najaaaaaahquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:
Vervelend ventje was dat he.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leraressen onder elkaar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Chloro anoniem?
Jammer, kon het meestal wel met haar vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |