Ja, denk ik eerlijk gezegd ook. Ik heb een zwakke maag en enkel een zwak voor ijs, maar dat lijkt mij geen goede combinatie met drugsquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jij lijkt me het soort mietje dat alles uitkotst
rtquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jij lijkt me het soort mietje dat alles uitkotst
Ga slapen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:30 schreef Regilio_ het volgende:
Verveling heerst...
Toch wel moe na maar 4u slaap
hoe bedoel jequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Twitter is ook niet meer wat het geweest is he
Niet zo gek. Je moet MINIMAAL het dubbele hebben, iedere dag. Alleen dan kan je uitgerust naar je werk gaan. Mocht je een uitkering hebben dan boeit het niet want dan sta je toch pas op wanneer je lichaam eraan toe isquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:30 schreef Regilio_ het volgende:
Verveling heerst...
Toch wel moe na maar 4u slaap
Dat is echt viesquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:26 schreef Kiid het volgende:
Als ik later wanneer ik groot ben verslaafd word aan drugs dan hoop ik dat het spacecake is. Dat lijkt mij nog wel lekker en dat gaat tenminste niet over de longen, maar regelrecht je buikje in
Nooit wat aan gevonden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Twitter is ook niet meer wat het geweest is he
Zoals het er staat. Instagram en andere SM platforms zijn alleen maar groter geworden en Twitter is een beetje achterhaald inmiddels.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Niet zo gek. Je moet MINIMAAL het dubbele hebben, iedere dag. Alleen dan kan je uitgerust naar je werk gaan. Mocht je een uitkering hebben dan boeit het niet want dan sta je toch pas op wanneer je lichaam eraan toe is
Ah RIPquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:31 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Moet naar een klant over een dik uur.
Zoiets idd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah RIP
Dan even goede bak koffie en een koude douche
Nou denk maar eens aan die cakes die ze naar fortuyn wierpenquote:
Ik ook niet. Mijn geniale hersenspinsels laten zich niet vangen door slechts 150 leestekens. Ik moet literaire vrijheid hebbenquote:
Ja lekker vakantiequote:
Gewoon om te vergelijkenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je naar mijn piemel cake.
Die kwam zeker onFORTUYNlijk terecht op de grondquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou denk maar eens aan die cakes die ze naar fortuyn wierpen
Daar raak je niet vrolijk van vrind
vind instagram maar kut, twitter is nog steeds wel leuk als je de goede accounts volgtquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zoals het er staat. Instagram en andere SM platforms zijn alleen maar groter geworden en Twitter is een beetje achterhaald inmiddels.
Ga eens werken. Je draaft een beetje door.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ook niet. Mijn geniale hersenspinsels laten zich niet vangen door slechts 150 leestekens. Ik moet literaire vrijheid hebben
Leg eens uit wil je?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die kwam zeker onFORTUYNlijk terecht op de grond
Haha, snap je hem?
Relaxt. Wat voor project?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja lekker vakantie
Beetje eigen project werken
Ben bezig met een appquote:
Ik ben nu alle uren aan het verwerken terwijl we gezellig aan het kletsen zijnquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga eens werken. Je draaft een beetje door.
Good busy.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ben bezig met een app
Deze week vooral bezig geweest met een server inrichten en zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |