Op het WK?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:06 schreef Felagund het volgende:
Wanneer zouden ze die trui mogen dragen?
Je was vandaag gewoon tweede bij de junioren vrouwen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:58 schreef NathanCT het volgende:
Koffieplanter, kun je de vrouwen u23 tt ook niet even previewen? Want wat kan ik daar ongelofelijk weinig over zeggen. Ik ken Paternoster en dat is wellicht om een andere reden. Zelfs de Nederlandse ken ik niet of nauwelijks.
Sorry, maar de enige vrouwelijke wielrenners die ik (er)ken zijn Cameron Vandenbroucke, Paternoster en Kasia.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:58 schreef NathanCT het volgende:
Koffieplanter, kun je de vrouwen u23 tt ook niet even previewen? Want wat kan ik daar ongelofelijk weinig over zeggen. Ik ken Paternoster en dat is wellicht om een andere reden. Zelfs de Nederlandse ken ik niet of nauwelijks.
Remco lijkt me iets teveel lichtgewicht om hier op zo'n parcours met dergelijke wind mee te doen met die beren van 80 kilo. Asgreen, Ganna, Kung, dat soort typetjes gaan al snel naar anderhalf keer het gewicht van Remco. De altijd onvermijdelijke Toft Madsen zal zich ook wel weten te plaatsen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat gaat Remco morgen doen jongens? In dit veld en met zijn benen moet ie wel kans hebben op winst denk ik? Zou op zich wel mooi zijn mocht Lampaert en Evenepoel winnen.
Denk dat Djos ook wel een aardige kans maakt. 22 kilometer vlak beuken in de wind lijkt mij ideaal voor hem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meer geluk dan wijsheid (en een vleugje nationalisme).quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je was vandaag gewoon tweede bij de junioren vrouwen.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:49 schreef Momo... het volgende:
Als ik zo morgen naar de weermodellen kijk dan wordt het windkracht 4, misschien 5 in Alkmaar, dat is al een redelijk windje. Zaterdag voorspellen sommige modellen windstoten van 100+ km/u, dat is echt woeigenot.![]()
[ afbeelding ]De WAWAWAWAWAAAAAAAAAAIERRRRSSSSSSSSSS gaan er komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga voor een Deense 1-2 met d’n Mikkel op goud. Ziekte van de nationale kampioenschappen liggen toch al een poos achter hem.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:56 schreef NathanCT het volgende:
De Berg gaat niet winnen. Wordt JPP of van Moer.
Overschatte renner 😉quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ga voor een Deense 1-2 met d’n Mikkel op goud. Ziekte van de nationale kampioenschappen liggen toch al een poos achter hem.
Ik ben van plan haar te negeren. Net zoals ik van plan ben om Boogaard te negeren.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:31 schreef NathanCT het volgende:
Lees dat Norsgaard (Emma) een vrij hevige blessure had en pas dik een maand terug in competitie is. Reed NK ITT en daarna weer pauze door knie. Durven we het aan?
En dit doe je puur op gevoel?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben van plan haar te negeren. Net zoals ik van plan ben om Boogaard te negeren.
Dat soort dingen lopen vaak verkeerd af.
Nou, in het geval van zo'n Norsgaard lijkt het me sterk dat ze überhaupt in vorm kan zijn.quote:
Norsgaard kan ik me idd in vinden. Boogaard idd uit de streek maar blijkbaar heel veel power. Bij de junioren had ik de volgende logica (ook met weinig resultaten): Nederlandse vrouwen zijn heel vaak heel goed bij het wielrennen, dus deze dames moeten ook wel wat kunnen. Zag dat Shirin NK was dus de beste nl'er en dus captain. Bleek te werken.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nou, in het geval van zo'n Norsgaard lijkt het me sterk dat ze überhaupt in vorm kan zijn.
In het geval van Boogaard zie ik bijzonder weinig goede uitslagen. Haar selecteren zou juist op basis van gevoel zijn. Een gevoel dat ze misschien harder gaat fietsen dan normaal omdat ze daar uit de omgeving komt, ofzo.
Plan van de gemeente hoe geld eruit te halentwitter:hendriksmj twitterde op donderdag 08-08-2019 om 08:30:21Ik hoop dat deze hulpvaardige dames hier voor deze Noorse renner op aan het zoeken zijn hoe hij het snelst bij de start komt, maar ik vrees het ergste. https://t.co/dG2fO5nfkU reageer retweet
WIR SCHAFFEN DASquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:06 schreef Momo... het volgende:
Plan van de gemeente hoe geld eruit te halentwitter:hendriksmj twitterde op donderdag 08-08-2019 om 08:30:21Ik hoop dat deze hulpvaardige dames hier voor deze Noorse renner op aan het zoeken zijn hoe hij het snelst bij de start komt, maar ik vrees het ergste. https://t.co/dG2fO5nfkU reageer retweet
Arme Leknessund.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:06 schreef Momo... het volgende:
Verdwenen? Deed ze een Rohan Dennisje?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:59 schreef TheArt het volgende:
Kastelijn is uit de wedstrijd verdwenen. Daardoor snapt Ludwig niet dat ze al gewonnen heeft.
1. Ludwig
2. Novolodskaia
3. Pirrone
Lag bij het eerste tussenpunt al onverklaarbaar een minuut achter. Die zal zich wel niet lekker gevoeld hebben o.i.d.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:04 schreef Momo... het volgende:
[..]
Verdwenen? Deed ze een Rohan Dennisje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |