Ja daarom kon ik er dus niks meequote:
Er is sinds kort zo'n gratis race spel. Volgens mij ook multiplayer. Leuk man! Ik was zelfs kampioen gisteren!quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Oh als je ps4 speelt dan sowieso een matchAl weet ik niet zo goed wat ik me voor moet stellen bij roleplay spellen, maar ik speel toch bijna alles. Ik lieg eig want ik heb een tijdje RP gedaan op SAMP, maar dat is anders. Je mag me toevoegen als je wil lol
Trendsetter!quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:28 schreef hemarookworst het volgende:
Speelde wat jaren geleden een game waar ik als Hongkong-politieagent traansgas schoot op relschoppers, heb nu wel dubbel gevoel erover
Dat klinkt wel tof, hield wel altijd van racen, laatste jaren beetje naar de achtergrond verdwenen helaas. Welke is dat?quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:31 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Er is sinds kort zo'n gratis race spel. Volgens mij ook multiplayer. Leuk man! Ik was zelfs kampioen gisteren!
Haha, daarom voor gamersquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:28 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja daarom kon ik er dus niks mee
En fok whatsapp/discord groepen! Hebben we toch juist een forum voor
Even kijkenquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat klinkt wel tof, hield wel altijd van racen, laatste jaren beetje naar de achtergrond verdwenen helaas. Welke is dat?
Horizon Chase Turbo.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat klinkt wel tof, hield wel altijd van racen, laatste jaren beetje naar de achtergrond verdwenen helaas. Welke is dat?
Oke, ik zal het morgen downloaden dan.quote:
Doe maar, ik zal je toevoegenquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Oke, ik zal het morgen downloaden dan.
Ik kan mn discord code wel dm'en ofzo, kan ik je eruit racen. Al moet ik kijken hoe dat werkt
Deze ken ik nietquote:
Nee ik heb curry gemaaktquote:
Hey milfquote:
Hoestie?quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee ik heb curry gemaakt
[..]
Hey milf
Nee anders heb ik morgen weer een anus die giltquote:
Goed hoor. Met jou?quote:
Primaquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:58 schreef dud0r het volgende:
[..]