Jij nuquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Nee
Antwoord voor rest vd week is ook nee. Geen gezeur
Duidelijk
Zo is hetquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Mitsubishi Carisma, pauperbak, maar verzekering is prijzig omdat het eerste auto is.
Mja, hij rijdt, daar gaat het voor nu om.
Geen slechte keuze als tussenmodelquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Misschien dat ik eerst voor de Eclipse ga
Keer gedownload. Niks van begrepen.quote:
Gewoon chatten toch. Voor gamersquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Keer gedownload. Niks van begrepen.
Geen chat gezienquote:
Haha dat kan ook.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Alleen om te lullen niet om te gamen
quote:
hahaquote:
welke gamequote:Op maandag 5 augustus 2019 23:21 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Haha dat kan ook.
Tot nu toe chat ik er ook alleen maar mee. Maar zou wel willen chatten met mensen die dezelfde games spelen als ik.
Nee, zonder vrienden is het leegquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Geen chat gezienwas nieuwsgierig maar kan er niks mee
quote:
Heb brede interesse.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Van alles eig wel.
Jij specifieke spellen?
Oh als je ps4 speelt dan sowieso een matchquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:26 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
[..]
Heb brede interesse.
City building om te beginnen. Role playing games op ps4. Zag interessante suggesties wel op Discord langsgaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |