Wat snelquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:42 schreef Deisyy het volgende:
Ik doe zelf voor spek en bonen mee!
https://vocaroo.com/i/s0T7utSoFzTa
Nou, dies ook lang niet slecht.quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:42 schreef Deisyy het volgende:
Ik doe zelf voor spek en bonen mee!
https://vocaroo.com/i/s0T7utSoFzTa
He daar hebben we een topic voorquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:42 schreef sacha het volgende:
[..]
dan zal het nu wel retro of vintage zijn
quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:42 schreef sacha het volgende:
[..]
dan zal het nu wel retro of vintage zijn
Die is helemaal goed én snelquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, dies ook lang niet slecht.
Ik neem je in het ootje Marioquote:
Iemand had het net over Snip en Snap en toen ontsproot dat idee spontaan in mijn hoofdquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Uiterste concentratie!
Maar ehm, waar kwam dit vandaan eigenlijk? Zomaar?
Weet niet wat de rest graag wil horen, maar Arendsoog lijkt me niet onaardig als terugblik op de jeugdige jaren.quote:
Geef het een schopquote:
Die natte t valt ook best mee hčquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, dies ook lang niet slecht.
Bijna, net als bij jou het geval was. Dees had het in het begin, wat jij op het eind had. Ik zou nog niet tot 3 woorden komen zonder te hakkelen.quote:
lol!quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iemand had het net over Snip en Snap en toen ontsproot dat idee spontaan in mijn hoofd
Arendsoog staat niet in de kastquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Weet niet wat de rest graag wil horen, maar Arendsoog lijkt me niet onaardig als terugblik op de jeugdige jaren.
Nu bestellen, dan heb je het morgen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
lol!
[..]
Arendsoog staat niet in de kast
Daar heb ik ook wel eens een boek van gelezenquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Weet niet wat de rest graag wil horen, maar Arendsoog lijkt me niet onaardig als terugblik op de jeugdige jaren.
hehe , nehquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nu bestellen, dan heb je het morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |