Vooral haar wenkbrauwen.quote:Op vrijdag 20 september 2019 21:44 schreef FlippingCoin het volgende:
Die dame met het zwarte haar zou haar make up anders moeten doen.
Ja het benadrukt het spitse nogal.quote:
Stiekem gestolenquote:Op vrijdag 20 september 2019 21:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja verkondigen ze vol trots.
Welk dekentje?quote:Op vrijdag 20 september 2019 21:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Stiekem gestolen
Ik mis het dekentje in de auto'sWel fijn dat het een recente uitzending is.
Wanneer de b & b eigenaren rijden naar een woning van een ander zie je in oude afleveringen een en hetzelfde dekentje op de achterbank liggen. Om de cameraman te verhullenquote:
Ahhhh oke nooit opgevallenquote:Op vrijdag 20 september 2019 22:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wanneer de b & b eigenaren rijden naar een woning van een ander zie je in oude afleveringen een en hetzelfde dekentje op de achterbank liggen. Om de cameraman te verhullen
quote:
quote:
dank je wel @Zipportalquote:
Naar het eerste b&b adres zag ik vooral koffers liggen op de achterbank. Bij het tweede adres was ie er weer iddquote:
Ah okequote:
Ja zonde verder zo strakquote:
quote:
Ja wtf was dat ineensquote:Op vrijdag 20 september 2019 22:24 schreef Protoplanet het volgende:
Brak bijna mn nek
Afzetten met een lint
Compleet nieuw industrieel gebouwd met ideeën van bouwkunde studenten, dus lekker goedkoop personeel gehad.quote:Op vrijdag 20 september 2019 22:25 schreef Joosie200 het volgende:
Is die laatste b&b nu een omgebouwde varken/koeienstal?
Qua grootte moest ik daar aan denken vooral met zo'n landhuis ernaast.
Wel heel mooi ingericht maar categorie hotel idd. Ook de enige waarbij ik 115 euro nog te doen vind. Voor een doorsnee b&b zoals bij de rest vind ik dat aan de hoge kantquote:Op vrijdag 20 september 2019 23:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Compleet nieuw industrieel gebouwd met ideeën van bouwkunde studenten, dus lekker goedkoop personeel gehad.
Maar inderdaad geen B&B, maar een superdeluxe boutique hotel met 5 kamers.
Als je dan ook nog hun eigen enorme villa erbij zag, denk ik dat dit mensen zijn die er niet van hoeven te leven.
Dat denk ik welquote:Op zaterdag 21 september 2019 08:42 schreef amaranta het volgende:
Het water loopt me altijd in de mond bij dit programma. Zouden de ontbijten écht altijd zo uitgebreid zijn?
Idd leuk stukje!quote:Op zaterdag 21 september 2019 12:00 schreef golfer het volgende:
Leuk artikel in de Volkskrant van een paar weken geleden over dit programma en de opnames ervan:
https://www.volkskrant.nl(...)rstaanbaar~b9a50cdf/
Dat stel uit Warder claimen dat ze elkaar op een datingsite hebben ontmoet, maar volgens mij was het eerder in een fopneuzenwinkel...quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 17:18 schreef ddx het volgende:
Beide b&b's in Noord-Holland waren prima b&b's, alleen die prijzen voor plekken die in complete buitengebieden zitten snap ik echt niet.
Jij komt toch uit dat andere weiland?quote:
Opgegroeid in Friesland, woon nu in Groningenquote:Op vrijdag 17 april 2020 20:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jij komt toch uit dat andere weiland?
Dacht dat die lui oorlog haddenquote:Op vrijdag 17 april 2020 20:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Opgegroeid in Friesland, woon nu in Groningen
Alleen maar liefdequote:Op vrijdag 17 april 2020 20:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dacht dat die lui oorlog hadden
Goedquote:
Mijn zwager komt van daar, die had dat volgens mij eens mee dat was lekker ja.quote:
arme man jaquote:Op vrijdag 17 april 2020 20:50 schreef itchycoo het volgende:
Hoop dat die man al een beetje bijgekomen is van die douchedeur die doorschoot.
Zo is het leven in een dorp!quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:58 schreef FlippingCoin het volgende:
Zo wel heerlijk rustig daar niet eens autos om je heen
Hoppaquote:Op vrijdag 17 april 2020 21:01 schreef JayHovah het volgende:
Ik woon vlakbij Alkmaar maar als ik die blonde sloerie zie dan wil ik wel een nachtje overblijven hoor!
Ik woon in een dorp hoorquote:
Noicequote:Op vrijdag 17 april 2020 21:02 schreef itchycoo het volgende:
Bij de B&B waar ik vaak kom mag ik ook altijd de rest van het ontbijt in een zakje meeemen, dat is echt relaxed.
Ik zei net wat een afschuwelijke jurk en wat een vreselijk lelijke b&bquote:
Nee, allemaal leuke jurkjes draagt zij!quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik zei net wat een afschuwelijke jurk en wat een vreselijk lelijke b&b
Nu uhquote:Op vrijdag 17 april 2020 21:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee, allemaal leuke jurkjes draagt zij!
toch welquote:Op vrijdag 17 april 2020 21:13 schreef monkyyy het volgende:
Aaaah wat jammer dat we niet de vervuilde gracht in gaan springen
Echt?quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:01 schreef JayHovah het volgende:
Ik woon vlakbij Alkmaar maar als ik die blonde sloerie zie dan wil ik wel een nachtje overblijven hoor!
Net begonnen.quote:
Teruggekeken met onderbreking van persco.quote:
vond het ook enorm aan de prijs!quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Teruggekeken met onderbreking van persco.
De prijzen die dat jonge stel durft te vragen is belachelijk duur.
Voor dat geld zit ik liever in een 5-sterren hotel.
Jaquote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:43 schreef PzKpfw het volgende:
Lekkere zeikerds zo te zien aan het voorstukje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |