abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 juli 2003 @ 22:25:35 #176
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_11694850
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 22:24 schreef iteejer het volgende:

[..]

er ligt inderdaad geen manual aan ten grondslag. tis kijken naar de contetx, naar de richting dat een topic op lijkt te gaan, en ja het zal best wel es arbitrair zijn.
soms wordt zo'n slotje dan ook weer ongedaan gemaakt, als men ineens met argumenten begint te kermen .

Okidoki... no more questions

... for now

"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  donderdag 10 juli 2003 @ 22:25:39 #177
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_11694852
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 22:20 schreef Wilgje het volgende:
niet lullig bedoeld hoor, maar...

wat gebeurt er met zulke mailtjes als geen van beide moderatirs aanwezig is?

Die sturen ze door naar mij.
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
  donderdag 10 juli 2003 @ 22:28:19 #178
8372 Bastard
Persona non grata
pi_11694918
Drukke avond voor Iteejer
The truth was in here.
  donderdag 10 juli 2003 @ 22:29:07 #179
6126 Wilgje
Vol vertrouwen
pi_11694939
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 22:28 schreef Bastard het volgende:
Drukke avond voor Iteejer
eigen schuld ofzo?
Treat everyone with politeness, even those who are rude to you - not because they are nice, but because you are.
  donderdag 10 juli 2003 @ 22:32:46 #180
8372 Bastard
Persona non grata
pi_11695034
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 22:29 schreef Wilgje het volgende:

[..]

eigen schuld ofzo?

Nee hoor, ik ben blij dat hij weer eens komt kijken en de user het gevoel geeft er niet alleen voor te staan.
The truth was in here.
pi_11695037
mails lezen we altijd,
dus dat komt wel goed
pi_11695305
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 22:32 schreef Bastard het volgende:
Nee hoor, ik ben blij dat hij weer eens komt kijken en de user het gevoel geeft er niet alleen voor te staan.
Ik denk weer vaker en regelmatiger aanwezig te kunnen zijn.
Mijn duomod zal hopelijk ook weer snel terug zijn:)
pi_12184293
Ik zie een topic in FB dat de moderatie zo slecht is ?

TRU moet weer actief gemodereerd worden.

Waarom heeft dan geen van de klagers hier verder gepost ??? Blijkbaar valt het allemaal best wel weer mee.

Ik heb geen kloon nodig om me zelf kenbaar te maken[BR]Verwacht het onverwachte en blijf scherp. [BR][BR] [b]S.E[/b]
pi_12184619
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 16:59 schreef Lord_Dreamer het volgende:
Ik zie een topic in FB dat de moderatie zo slecht is ?

TRU moet weer actief gemodereerd worden.

Waarom heeft dan geen van de klagers hier verder gepost ??? Blijkbaar valt het allemaal best wel weer mee.

Ik heb het inderdaad best wel gevolgd wat er hier gebeurde, al heb ik niet gepost of ingegerepen.
En zoveel redenen om met een vingertje te gaan wijzen heb ik niet gezien.
Ja, links en rechts had er iets bijgeschaafd kunnen en wellicht moeten worden.
Het betreffebde FB-topic heb ik inmiddels gesloten, en verdere reacties naar dit topic, onze eigen Truth FB, verwezen.

Ik herhaal hier nog even wat ik in FB hierover heb gezegd:

Heb je helemaal gelijk in.
Voor dit weekend stond ook een grote schoonmaak + een aantal nieuwe topics gepland.
Helaas kregen we toen de ellende met Brechtje's paardje, en ben ik nogal wat tijd kwijt geweest (en nog steeds) met paardetransport, en regelmatig heen en weer naar Diergeneeskunde in Utrecht.
Daarvoor had ik het nogal druk met mijn werk, en ook de afwezigheid van Muus duurt helaas (in de eerste plaats voor haar) langer dan voorzien.

Ik zie dat dus beslist wel, maar kan op dit ogenblik nog niet full speed er tegenaan.
Ik hoop dat paardje snel beter wordt; dat zal het allemaal een stuk makkelijker maken. Ik was al van plan om in ieder geval het hoognodige te gaan doen de komende dagen.

Uiteraard trekt dit nogal aandacht, een topic in Feedback. Dat zal dan ook de bedoeling zijn. Het verbaast me alleen wél dat deze klachten niet of nauwelijks, zeker recent niet, in onze éigen Feedback staan.

Ik wil dan ook op deze plek een compliment maken naar de users in de Truth.
Want uiteraard heb ik het allemaal best met een half oog in de gaten gehouden. En met uitzondering van een wildgroei aan dromentopics, was er eigenlijk weinig structureels aan de hand.

Dat ieder forum aktieve moderatie behoeft is duidelijk. Maar dat het zo vreselijk uit de hand aan het lopen is wil ik bestrijden. Daar doen we onze users in de Truth schromelijk tekort mee

zondag 3 augustus 2003 @ 04:19:47 #185
693 ChOas
pi_12193284
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 17:19 schreef iteejer het volgende:

[..]

[/b]

Mea Culpa....

Ik had dit natuurlijk in TRU-FB moete zeggen... sorry Iteejer, ik heb je zo weinig gezien de laatste tijd, en MUUS al helemaal niet, en ik weet dat jij druk bent buiten het forum, vandaar dat ik dit aankaarte buiten TRU...

"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  zondag 3 augustus 2003 @ 09:59:46 #186
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_12194135
Ja ja Choas, zodat je het achter me rug om kon regerelen zeker? Want als je het hier had gepost in dit topic dan zou ParAlien het meteen zien!

Een open boek. Ik mag jou niet, jij mag mij niet. Lijkt me wijs als wij niet meer op elkaar reageren, hoef je je ook niet meer te ergeren. Simpel en logisch.

Het Nieuws voor vandaag: [b]http://www.nso.lt/chemtrails/faq.htm[/b]
  zondag 3 augustus 2003 @ 10:59:35 #187
693 ChOas
pi_12194510
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 09:59 schreef ParAlien het volgende:
Ja ja Choas, zodat je het achter me rug om kon regerelen zeker? Want als je het hier had gepost in dit topic dan zou ParAlien het meteen zien!

Een open boek. Ik mag jou niet, jij mag mij niet. Lijkt me wijs als wij niet meer op elkaar reageren, hoef je je ook niet meer te ergeren. Simpel en logisch.

Het is niet tegen jou!!!!! het gaat om dit forum...

Ik heb mods hier ZOLANG niet gezien dat het me logischer leek om er een algemeen FBtopic over te openen, omdat de kans me groter leek dat er dan wel iemand naar keek, is dat nou zo onlogisch ?

[Stephen Roberts]
pi_12628779
Kan er iets tegen het nu weer enorm opkomende Offtopic Geblaat gedaan worden..?? Topic's worden compleet omzeep geholpen terwijl er een zerieuze vraag gesteld word.

Gr

Back from tha rootz...
pi_12630350
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 13:08 schreef WiccaN-AmeL het volgende:
Gr
misschien is het geven van links naar de betreffende topics wel handig
Ik heb geen kloon nodig om me zelf kenbaar te maken[BR]Verwacht het onverwachte en blijf scherp. [BR][BR] [b]S.E[/b]
pi_12639573
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 13:08 schreef WiccaN-AmeL het volgende:
Kan er iets tegen het nu weer enorm opkomende Offtopic Geblaat gedaan worden..?? Topic's worden compleet omzeep geholpen terwijl er een zerieuze vraag gesteld word.

Gr

Linkjes zouden leuk zijn, want ik zie die ontzettende bagger ff niet, hoor. .
Het Nieuwetijds kinderen-topic was in het begin een zooitje en daar heeft iteejer vanochtend al gewaarschuwd. Daar verloopt nu ook alles normaal.

Dus waar zit het probleem?

Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_12648292
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:56 schreef MUUS het volgende:

[..]

Linkjes zouden leuk zijn, want ik zie die ontzettende bagger ff niet, hoor. .
Het Nieuwetijds kinderen-topic was in het begin een zooitje en daar heeft iteejer vanochtend al gewaarschuwd. Daar verloopt nu ook alles normaal.

Dus waar zit het probleem?

Het mediatie topic onder andere.

en

spiritualiteit op het werk

Innerlijke rust; hoe?

om zo maar ff 2 te noemen.

Jij mag het dan wel geen bagger of iets in die zin vinden,
maargoed lees ze maar is door. compleet offtopic reacties.
misschien moet ik dan niet zeuren,
mja tijdje geleden werd ik er ook op aangesproken om me te gedragen,
en dat doe ik nu dus ook.. en "probeer" toch een beetje te helpen dat het geen ontzettende baggerzooi word..

[Dit bericht is gewijzigd door WiccaN-AmeL op 23-08-2003 12:40]

Back from tha rootz...
pi_12650311
er wordt een beetje jolig gereageerd ja
maar in dergelijke topics kan dat toch wel es een keertje?
nee, betekent niet dat we dus overal kunnen gaan geiten.
maar een zondagsschoolhoeft het nou ook weer niet te zijn.
en bovendien, jij bedient je zelf ook nogal es van wat fel taalgebruik..
pi_12650379
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 04:55 schreef iteejer het volgende:
Hoi , nog wakker? Zo niet groeten van fatima en maak je niet te druk,doeg ook voor Yvonne alvast voor de finale.
pi_12653214
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 04:55 schreef iteejer het volgende:
Tja ik sla wel van me af hehe
niet om een tegenwoord te geven maargoed moet soms wel duidelijke taal gebruiken..

Back from tha rootz...
pi_12655008
Kan je me vertellen hoe het verder moet met de topic "Begin hier je meditatie" ?
Snijden maar
pi_12656292
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 05:10 schreef fatima het volgende:

[..]

Hoi , nog wakker? Zo niet groeten van fatima en maak je niet te druk,doeg ook voor Yvonne alvast voor de finale.

oi faatje, sorry khad je niet gezien
pi_12656369
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:17 schreef RodrigodiazdeVivar het volgende:
Kan je me vertellen hoe het verder moet met de topic "Begin hier je meditatie" ?
Je kunt zelf een volgend deel openen, en TS uitnodigen om daar in verder te gaan.
pi_12660173
Mag k hier ook ban aanvraag doen....
of worden de "onzinnige" topics vanzelf verwijdert.

TRU moest toch zerieus blijven..

Back from tha rootz...
pi_12664949
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:09 schreef WiccaN-AmeL het volgende:
Mag k hier ook ban aanvraag doen....
Ik zou het niet aanraden. Tenzij je zelf een ban wilt natuurlijk.
quote:
of worden de "onzinnige" topics vanzelf verwijdert.
Dat onzinnige topics op den duur vanzelf gesloten worden, weet je best. Geduld is een schone zaak.
quote:
TRU moest toch zerieus blijven..
Jazeker, en dat is het ook. Overdrijf je niet een beetje?
Onzin-topics worden altijd gesloten en onzinreacties in andere topics worden verwijderd of er wordt gewaarschuwd.

Moet jij misschien niet ff een Truth-breakje nemen? Ik zie je namelijk alleen maar mopperen.
"Dit is niks. Slotje"
"Wat een bagger. Slotje"
"Dit hoort niet in Truth. Slotje"
"Wat een onzin weer" etc. etc.

Dat slotjes-geroep e.d. wordt niet op prijs gesteld en het ingaan op bagger moet je al helemaal niet doen, want dan hebben de bagger-users er alleen maar lol in.
Ga gewoon weer leuk posten en stop met het wanna-be modjes gedrag. Dan wordt het voor jou weer leuk en voor de rest is het minder irritant.

Bagger-topics krijgen echt wel een slot, al zal dat niet altijd binnen 1 minuut zijn. Mods kunnen *schik ende horror* namelijk niet altijd online zijn. .

Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_12669696
Hoe plaats je foto's in je topic?
Snijden maar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')