Wat doe dat hier ??? Topics dumpen uit WFT naar hier lijkt me niet wenselijk, als je het als mod onzin vindt dump het dan waar het hoort .. in "ONZIN"
quote:Ik was even met het Maanstanden-topic bezig. (hint, hint
Op donderdag 29 mei 2003 12:05 schreef Lord Dreamer het volgende:
Gentech: de kat en het varken ?Wat doe dat hier ??? Topics dumpen uit WFT naar hier lijkt me niet wenselijk, als je het als mod onzin vindt dump het dan waar het hoort .. in "ONZIN"
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 12:12 schreef MUUS het volgende:[..]
Ik was even met het Maanstanden-topic bezig. (hint, hint
.), maar ik zal er nu even naar kijken.
.
quote:Maanstanden-topic staat al en dat kat-varken-alien-reptilian-yaddayadda-topic zit op slot.
Op donderdag 29 mei 2003 12:16 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Doe rustig aan .. Het is tenslotte hemelvaarts dag
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 12:22 schreef MUUS het volgende:[..]
Maanstanden-topic staat al en dat kat-varken-alien-reptilian-yaddayadda-topic zit op slot.
. Have a nice day.
.
quote:Jij bent de under cover mod ?
Op donderdag 29 mei 2003 12:29 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
van het zelfde ... U is goed bezig
Het gaat om het volgende topic:
Wai Toe Ki, de waarheid!
Daar ik als volgeling van wereldleraar Wai Toe Ki de wereld deelgenoot wil maken van deze leer, heb ik op uw forum een topic aangemaakt. Onlangs kwam mijn broeder chip hier om de discussie voort te zetten, maar nog voor iemand kan reageren word het gesloten.
Nu kan niemand meer genieten van de wijze woorden van Wai Toe Ki.
Ik vraag u uw slot te herzien, want een dergelijk uniek topic verdient het om te blijven bestaan.
quote:Een topic omhoog halen met zo'n post als die van "Broeder Chip" doen we hier niet. Als je dan een topic omhoog haalt, doe het dan met een NUTTIGE post die iets TOEVOEGT aan het topic.
Op dinsdag 3 juni 2003 01:23 schreef Elatha het volgende:
Onjuist slotje / onjuiste beargumenteringHet gaat om het volgende topic:
Wai Toe Ki, de waarheid!
Daar ik als volgeling van wereldleraar Wai Toe Ki de wereld deelgenoot wil maken van deze leer, heb ik op uw forum een topic aangemaakt. Onlangs kwam mijn broeder chip hier om de discussie voort te zetten, maar nog voor iemand kan reageren word het gesloten.Nu kan niemand meer genieten van de wijze woorden van Wai Toe Ki.
Ik vraag u uw slot te herzien, want een dergelijk uniek topic verdient het om te blijven bestaan.
quote:Wat je in dit verhaal geschreven hebt staat er zeer goed compliment :-)
Geplaatst door MUUS (Moderator) op dinsdag 3 juni 2003 22:34Je bent er lekker vlot bij, want de "domme opmerkingen" die je aanhaalt zijn gemaakt in januari 2002! .
Ik verwijder altijd onnodige/kwetsende/lullige/off-topic reacties uit topics. Ik edit ze niet eens meer, ik rag ze er gewoon meteen uit. . Als iemand heel erg gallend bezig is, krijgt diegene een note en als hij/zij aan de gang blijft, mag er nog een ban op ook.Feit is gewoon dat er altijd en overal galbakkies tussen zitten. Kijk bv. in SEX. Iemand stelt een serieuze vraag en dan zijn er altijd een paar users die het nodig vinden om een "leuke" opmerking te maken. Ik haal zulke opmerkingen er dus gewoon uit en als jullie slim zijn, reageren jullie gewoon niet op die posts, want hoe meer je reageert, hoe meer er van dat soort opmerkingen komen.
Uiteraard komen bij ons ook de "ben je stoned?" en "ga eens naar een psychiater" opmerkingen ons de neus uit, maar zoals Isabeau al zei : we kunnen niet 24 uur per dag online zijn, maar zodra we dit soort dingen zien, halen we ze weg. Tuurlijk kunnen we soms iets over het hoofd zien.Momenteel heeft iteejer het erg druk en ik heb wat lichamelijke problemen waardoor ik minder online kan zijn dan normaal, maar ik dacht toch wel dat ik normaal altijd erg mijn best doe om Truth schoon te houden. Truth is de afgelopen maanden ook ontzettend verbeterd. Een aantal maanden geleden was het hier een constante flame-war. Iedereen schold iedereen uit en een normale discussie was niet eens meer mogelijk. Dat is toch 100 % verbeterd imo.
Kort gezegd : ik vind het de laatste tijd heel erg meevallen. De lullige opmerkingen die gemaakt worden, halen we weg, misschien niet ala minuut, maar we doen wat we kunnen. .
Als iemand verder hier nog iets over wil zeggen of vragen, kan dat hier : Truth Feedback., want eigenlijk is dit toch wel een heel Feedback-erig topic. .
Slotteke.
K had dan ook al meerdere malen gezegd dat de mods hun werk goed doen en zo door moeten gaan .......natuurlijk zullen er altijd mensen blijven die topics gaan lopen verknallen ![]()
MUUS BEDANKT (ook voor slotje waar ik om gevraagd had
)
Groet,
Lauwrence
quote:Brother Chip reageerde mijns inziens wel degelijk inhoudelijk in het topic. Als een van de voortrekkers van Waitoeki Nederland dunkt me dat hij alle recht heeft om het topic nieuw leven in te blazen.
Op dinsdag 3 juni 2003 22:41 schreef MUUS het volgende:[..]
Een topic omhoog halen met zo'n post als die van "Broeder Chip" doen we hier niet. Als je dan een topic omhoog haalt, doe het dan met een NUTTIGE post die iets TOEVOEGT aan het topic.
Nu is ons alle kans ontnomen om dit zo vruchtbare onderwerp weer tevoorschijn te halen. Het stemt mij werkelijk triest dat dit zo moest gebeuren.
Ik ben mij er terdergelijk van bewust dat er veel onheil geschied in dit subforum, maar een integer man als Brother Chip is van een totaal ander slag dan de meeste mensen die in het topic liepen te 'Trollen'. (Zo noemt men het gedrag toch, wat kwetsend en naargeestig van aard is")
Vergeleken met hen schreef hij een epistel zo inhoudelijk dat het topic zijn glorie tevelermalen steeg op de "gemiddelde inhoudelijke reaktieranglijst", mocht die bestaan.
Ook:
In uw eigen 'FAQ' staat zelfs een passage over het gebruiken van een bestaand topic om de discussie voort te zetten, in plaats van het openen van een nieuw.
Mijn vraag is nu als volgt:
Zouden wij een nieuw topic mogen openen of het bestaande voortzetten ter meerder eer en glorie van Waitoeki?
Ik dank u alvast voor uw reaktie en ik wens u veel licht en kennis van Uranus.
quote:Hierbij ben k het met je eens. Maar als je er aan stoord kan je ook wel eens een mod om hulp vragen.
Op woensdag 4 juni 2003 12:28 schreef cyberbull het volgende:
K had dan ook al meerdere malen gezegd dat de mods hun werk goed doen en zo door moeten gaan .......natuurlijk zullen er altijd mensen blijven die topics gaan lopen verknallen
Verder : goed topics openen en zelf goed in de gaten houden werkt in het weren van baggeraars en gaap-smilies
quote:En daar ben ik het dus helemaal met je oneens. Ik loop ook al tijden rond in Truth, ik ben ook naar een meeting meegegaan, ik heb af en toe contact via de mail met MUUS, ik heb Iteejer op mijn ICQ en ik heb tijden in #truth rondgehangen (even geen zin meer in IRC). Ik hoop dat dat "echt truth mens" genoeg is.
Op dinsdag 3 juni 2003 16:26 schreef cyberbull het volgende:
naja mij is het in elk geval wel duidelijk de echte truth mensen zijn het roerend met mij eens terwijl de niet gelovigen gewoon door flamen slotje mag er wel op :-)
Ik ben het dus compleet niet eens met jouw mening over de sfeer van Truth, namelijk dat die verpest worden door niet gelovers. Skeptici om maar de term te gebruiken die beter op zijn plek was.
Om meteen maar weer eens duidelijk te maken : ik ben een man van de wetenschap. Er zijn een hele hoop dingen die niet door de wetenschap verklaard zijn, zowel dat het nep is of dat het waar is (anders had de wetenschap zich ondertussen kunnen opdoeken). Maar er zijn ook dingen die niet/moeilijk te verklaren zijn, zoals het paranormale. Ik zit zelf in Truth met de insteek dat veel paranormaal gezwam steeds maar als bewezen wordt verklaard, terwijl dit niet zo is. Sommige dingen van de paranormale wereld kan je gewoon glashard bewijzen. Simpele voorbeelden zijn 10 simultane auralezingen, medicijnonderzoek bij homeopatische middelen, etc, etc. Dat vind ik leuk en interessant, aangezien je er een hard waardeoordeel over kan geven. Verder ben ik van mening dat 90-95% van het paranormale bullshit is (er lopen heel veel oplichters rond in het veld en een hoop dingen kloppen gewoon niet) en dat veel van de informatie die van mond tot mond gaat veranderd over tijd en er niets van klopt (vaststaand feit, niet alleen over het paranormale). Ik wil best geloven, maar ik filter er liever eerst de bullshit tussenuit, daarom kan ik nog wel eens hard zijn in het doorvragen naar bewijs van dingen die glashard als waarheid worden verkondigt.
let wel : ik zeg niet dat alles bullshit is, maar dat je door de onzin niet meer ziet wat wel en niet waar is
Dat is dus weer eens mijn insteek even snel verwoord.
Hiermee denk ik ook meteen voor een hoop anderen te spreken, namelijk dat er veel gelult wordt wat niet waar is, wel te bewijzen is, maar waar de gelovers gewoon niet naar willen luisteren en dat ze graag willen horen waarom je dat denkt.
Daarnaast is Fok nog steeds een discussieforum, niet dat het een welles-nietus forum is, maar andere meningen worden nog altijd gehoord. Natuurlijk wel als ze op een normale manier onderbouwd worden, etc,etc,etc. Dat betekend dat zowel gelover sals niet gelovers hun mening mogen ventileren.
Dan nog even iets specifiek gericht op jouw opmerkingen :
Het is een enorm onbeschoftte stelling die je neerzet en ook nog eens gigantisch krom.
Jij schijnt er een hekel aan te hebben dat niet gelovers topics verklooien. Kan ik inkomen, maar daarnaast moeten die andersgestemden maar oprotten (even hard gezegt en ehoorlijk zwart wit geformuleerd van mijn kant), aangezien als ze er toch niet in geloven. Eigenlijk zeg je dat je een hekel hebt aan mensen die anderen geen eigen mening gunnen, iets wat je dus doet door ongelovers te willen weren uit Truth
Dat is alsof je zegt dat er alleen maar VVD-ers mogen komen in POL, aangezien die anderen toch geen verstand van politiek hebben en dan nog eens zeggen dat SP-ers vervelende mensen zijn omdat ze VVD-ers niet gunnen om hun eigen mening te verkondigen (Voor VVD en SP kan je willekeurige partijen invullen, hooguit bewust gekozen omdat ze andere uitersten van het politieke spectrum weerspiegelen).
quote:Ja heb je denk ik gelijk in het staat er niet altijd even goed.................en je verwering klopt ook gaak niet tegen in omdat je gelijk hebt....k zag op gegeven moment in dat klaagtopic door de bomen het bos neit meer dus maar om slotje gevraagd.......
Op woensdag 4 juni 2003 14:40 schreef mvt het volgende:[..]
Dan nog even iets specifiek gericht op jouw opmerkingen :
Het is een enorm onbeschoftte stelling die je neerzet en ook nog eens gigantisch krom.
Jij schijnt er een hekel aan te hebben dat niet gelovers topics verklooien. Kan ik inkomen, maar daarnaast moeten die andersgestemden maar oprotten (even hard gezegt en ehoorlijk zwart wit geformuleerd van mijn kant), aangezien als ze er toch niet in geloven. Eigenlijk zeg je dat je een hekel hebt aan mensen die anderen geen eigen mening gunnen, iets wat je dus doet door ongelovers te willen weren uit Truth
Dat is alsof je zegt dat er alleen maar VVD-ers mogen komen in POL, aangezien die anderen toch geen verstand van politiek hebben en dan nog eens zeggen dat SP-ers vervelende mensen zijn omdat ze VVD-ers niet gunnen om hun eigen mening te verkondigen (Voor VVD en SP kan je willekeurige partijen invullen, hooguit bewust gekozen omdat ze andere uitersten van het politieke spectrum weerspiegelen).
toch blijft het een ergenis dat men niet elkaar in de waarden wil laten!
Groet,
Lauwrence
tenkoste van de mensen die er zerieus over willen doen..
Wie van jullie hier is satanist?.
Ondanks mijn waarschuwing, lijkt het alsof dit begrip Satanisme wordt opgevat als een levensstijl i.p.v. een misdadige stijl.
quote:En M.Alta stelt de norm, tegenwoordig?
Op donderdag 19 juni 2003 16:45 schreef M.ALTA het volgende:
Ondanks mijn waarschuwing, lijkt het alsof dit begrip Satanisme wordt opgevat als een levensstijl i.p.v. een misdadige stijl.
Als men toch nog offtopic wilt gaan in chemtrails topic nr. 2, zal het topic weer verneukt worden maar dat is dan niet mijn probleem.
quote:Begrijpend lezen is niet je sterkste kant begrijp ik. Om topicverneukers uit interessante topics te houden door er een apart topic voor te openen. Sjit, duidelijker uitleggen wil niet lukken, kan je het volgen?
Op vrijdag 20 juni 2003 17:45 schreef Disorder het volgende:
Topicverneukers hier verder graag.
Waarom doe je dit nou?
quote:Hou eens een spiegel voor, bloedzuiger.
Op vrijdag 20 juni 2003 18:25 schreef ParAlien het volgende:[..]
Begrijpend lezen is niet je sterkste kant begrijp ik. Om topicverneukers uit interessante topics te houden door er een apart topic voor te openen. Sjit, duidelijker uitleggen wil niet lukken, kan je het volgen?
quote:Ja doe dat opperzuiger. Is dus precies het enige wat je kan en gister weer 's zo nodig moest doen, ipv iets bijdragen aan een topic even een paar loze anti-ParAlien kreten plaatsen. Nogmaals, gefrustreerde bloedzuiger die je bent, als je wat moet van me kan je mailen op remote_viewing@hotmail.com maar je mag hier ook verder gaan, wat jij wilt.
Op vrijdag 20 juni 2003 18:44 schreef Bastard het volgende:[..]
Hou eens een spiegel voor, bloedzuiger.
[Dit bericht is gewijzigd door ParAlien op 20-06-2003 19:00]
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 18:25 schreef ParAlien het volgende:[..]
Begrijpend lezen is niet je sterkste kant begrijp ik. Om topicverneukers uit interessante topics te houden door er een apart topic voor te openen. Sjit, duidelijker uitleggen wil niet lukken, kan je het volgen?
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 18:23 schreef ParAlien het volgende:[..]
Aha, zeer waarschijnlijk zie je er in het echt net zo uit als dat icoon van je, in dat geval kan ik het je niet kwalijk nemen.
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 18:37 schreef ParAlien het volgende:
Basturd, ik vond het idee van dat vervelende modje die me topic op slot heeft gegooid om dit via mail/icq/whatever te doen niet eens zo een slecht idee. Je hebt duidelijk frustraties uit het verleden overgehouden waar je niet overheen bent gekomen. Mail me even en gooi het eruit, remote_viewing@hotmail.com
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 18:49 schreef ParAlien het volgende:[..]
Ja doe dat opperzuiger. Is dus precies het enige wat je kan en gister weer 's zo nodig moest doen, ipv iets bijdragen aan een topic even een paar loze anti-ParAlien kreten plaatsen.
quote:Ik denk dat de mods hier ook wel flames in zien.
Op vrijdag 20 juni 2003 17:18 schreef ParAlien het volgende:[..]
Hier dan toch maar verder aangezien het aparte topic voor dit soort onzin op slot zit.
Wilde je iets zeggen disorder, of had je gewoon even zin om te quoten?
[Dit bericht is gewijzigd door Disorder op 20-06-2003 20:04]
quote:En dat is alleen van vandaag.
Op vrijdag 20 juni 2003 19:59 schreef Disorder het volgende:[..]
[..]
[..]
[..]
[..]Ik denk dat de mods hier ook wel flames in zien.
quote:Hier wordt weer 's mijn punt duidelijk gemaakt, bedankt. Je zit nog met frustraties van vele maanden geleden die je emotioneel nog niet hebt kunnen verwerken. Je hebt me geen email gestuurd valt me een beetje tegen van je. Blijkbaar is het echt allemaal bedoeld om mij hier een beetje als flamer over te laten komen dmv uitdagen. Discussieren heb ik je hier trouwens nog nooit zien doen, basturd, in niet 1 topic. Via mail durf je dit blijkbaar niet te doen, jammer...
Op vrijdag 20 juni 2003 20:06 schreef Bastard het volgende:[..]
En dat is alleen van vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |