quote:Graag, dank je . Het loopt gewoon de spreekwoordelijke spuigaten uit.
Op vrijdag 23 mei 2003 20:38 schreef shmoopy het volgende:
Niet meteen zo boos, hoor.Ik zal even in de betreffende topics kijken en offtopiczooi verwijderen.
compleet off topic.
quote:Lees de eerste pagina maar das al compleet offtopic dus
Op vrijdag 23 mei 2003 20:43 schreef Lord Dreamer het volgende:
Volle maan invloed op misdragingen op Fok?compleet off topic.
quote:En dat is de reden om lekker off-topic door te gaan .. of lame gedrag gesproken.
Op vrijdag 23 mei 2003 20:44 schreef WiccaN-AmeL het volgende:[..]
Lees de eerste pagina maar das al compleet offtopic dus
quote:ja een verneukt topic, valt dat nog te redden ? er is wel degelijk door mij en anderen ontopic gereageerd, maarja dat haalt zo wijnig uit als het al verneukt is.
Op vrijdag 23 mei 2003 20:46 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
En dat is de reden om lekker off-topic door te gaan .. of lame gedrag gesproken.
quote:Nee, maar je blijft bezig met off-topic geneuzel
Op vrijdag 23 mei 2003 20:53 schreef WiccaN-AmeL het volgende:[..]
ja een verneukt topic, valt dat nog te redden ? er is wel degelijk door mij en anderen ontopic gereageerd, maarja dat haalt zo wijnig uit als het al verneukt is.
quote:waar en welk topic heb je het nu over dan ?
Op vrijdag 23 mei 2003 20:54 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Nee, maar je blijft bezig met off-topic geneuzel
Kap daar eens mee. Je vind het nog leuk om te doen ook. Doe dat in onzin ofzo ..
quote:Geesten bv waar het onderwerp dat jullie aanhalen compleet niet meer on topic is.
Op vrijdag 23 mei 2003 20:55 schreef WiccaN-AmeL het volgende:[..]
waar en welk topic heb je het nu over dan ?
want al het offtopic gedoe is al verwijderd.. ok ?
Dit soort smilies
en elkaar welterustenkusjes geven in een serieus topic (om maar wat te noemen) hebben niets met het onderwerp te maken en zijn in Truth niet op z'n plaats.
Topics die niet meer snel lopen offtopic omhoog gooien is ook niet de bedoeling, soms loopt het gewoon even niet zo storm.
Als dat je irriteert kun je evt een óntopic-bericht plaatsen om het onderwerp weer onder de aandacht te brengen.
Let daar ajb op, het is storend voor de mensen die wel serieus posten, en maakt een topic onleesbaar.
quote:Ik zou zeggen lees ff mee, zie je dus duielijk dat het over geesten gaat, maar het gaat dus over als een GEEST je lichaam overneemt,.. gaat get over geest of niet ? dacht ik wel dus, ja waar je het nu weer over hebt slaat nog kant nog wal.
Op vrijdag 23 mei 2003 20:58 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Geesten bv waar het onderwerp dat jullie aanhalen compleet niet meer on topic is.
Dan komen we gelijk op het onderwerp VERsieren... ![]()
Flirten ( offtopic gelul dus ) is passender in onzin of general chat.
Serieuze reacties op jouw posts reageer je niet eens op.
( ik heb meerdere pogingen gewaagd ).
Nou, ik hoop dat we allemaal even ons best gaan doen weer een beetje niveau in truth te blazen..
Samen moet dat wel lukken lijkt mij !
Blijft ik nog bij m'n oorspronkelijke vraag over de maanstanden en hun topic, maar daar zal één van de Truth moderatoren uitsluitsel over kunnen geven.
quote:Ok en een beetje gezelligheid mag dus niet zo te merken,
Op vrijdag 23 mei 2003 21:04 schreef Mirage het volgende:
Het topic eerst goed verneuken en dan om een slotje vragen
..
quote:Maar toch posten. Er zijn mensen voor minder slowchat en offtopic geneuzel gebanned
Op vrijdag 23 mei 2003 21:15 schreef WiccaN-AmeL het volgende:
reageerd hier maar niet meer op..
quote:Kijk eens naar de link van LD, en dan even naar jezelf.
Op vrijdag 23 mei 2003 21:15 schreef WiccaN-AmeL het volgende:
reageerd hier maar niet meer op..
Hele topics worden verneukt door idiote slowchat.
Ga dan naar een chatbox ofzo!
ik meen dat ik degene was die in de slowchat binnenviel met de opmerking " deze kan ook wel op slot "
( kan trouwens ook een ander topic zijn geweest.. ik ergerde me iig aan de
jes en de " ik droom weg ik je ogen " zinnen
)
quote:en dat was ik niet, daarvoor moet je bij eggstc zijn
Op vrijdag 23 mei 2003 21:20 schreef Mirage het volgende:
eventjes ter volledigheid...ik meen dat ik degene was die in de slowchat binnenviel met de opmerking " deze kan ook wel op slot "
( kan trouwens ook een ander topic zijn geweest.. ik ergerde me iig aan dejes en de " ik droom weg ik je ogen " zinnen
)
Superwoman !
Ik heb de topics tot ongeveer afgelopen woensdag doorgenomen. Ik heb ONTZETTEND veel puin gedelete en veel topics op slot gegooid. Topics van voor die tijd heb ik (nog) niet doorgekeken, anders schop ik onnodig veel topcs omhoog. Komen er puin-topics nu omhoog dan zie ik ze vanzelf en dan zal ik alsnog puinruimen en/of sluiten.
Even een opmerking voor LD : dat maanstanden-topic gaat gewoon weer open. Ik zal morgen of overmorgen weer een update maken en het topic sticky maken.
.
Als er nog iets is, opmerkingen of vragen, dan hoor ik het wel.
.
quote:Dank je Muus, en welkom terug ..
Op dinsdag 27 mei 2003 20:06 schreef MUUS het volgende:
*zweet van voorhoofd veegt*.
Ik heb de topics tot ongeveer afgelopen woensdag doorgenomen. Ik heb ONTZETTEND veel puin gedelete en veel topics op slot gegooid. Topics van voor die tijd heb ik (nog) niet doorgekeken, anders schop ik onnodig veel topcs omhoog. Komen er puin-topics nu omhoog dan zie ik ze vanzelf en dan zal ik alsnog puinruimen en/of sluiten.
Even een opmerking voor LD : dat maanstanden-topic gaat gewoon weer open. Ik zal morgen of overmorgen weer een update maken en het topic sticky maken.
.
Als er nog iets is, opmerkingen of vragen, dan hoor ik het wel.
.
quote:toch wel compliment voor je werk, ga je een paar weken weg (en iteejer natuurlijk ook) moet een andere mod opeens ingrijpen
Op dinsdag 27 mei 2003 20:06 schreef MUUS het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |