abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10637263
dat blijkt echt uit alles wat je post maar goed, ik stel voor dat een modje even zijn taak uitvoert en hier op een normale wijze als scheidsrechter kan fungeren.
  vrijdag 23 mei 2003 @ 20:42:22 #102
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10637328
quote:
Op vrijdag 23 mei 2003 20:38 schreef shmoopy het volgende:
Niet meteen zo boos, hoor.

Ik zal even in de betreffende topics kijken en offtopiczooi verwijderen.

Graag, dank je . Het loopt gewoon de spreekwoordelijke spuigaten uit.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  vrijdag 23 mei 2003 @ 20:43:40 #103
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10637358
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
pi_10637383
quote:
Op vrijdag 23 mei 2003 20:43 schreef Lord Dreamer het volgende:
Volle maan invloed op misdragingen op Fok?

compleet off topic.

Lees de eerste pagina maar das al compleet offtopic dus
Back from tha rootz...
  vrijdag 23 mei 2003 @ 20:46:33 #105
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10637443
quote:
Op vrijdag 23 mei 2003 20:44 schreef WiccaN-AmeL het volgende:

[..]

Lees de eerste pagina maar das al compleet offtopic dus

En dat is de reden om lekker off-topic door te gaan .. of lame gedrag gesproken.
pi_10637623
quote:
Op vrijdag 23 mei 2003 20:46 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

En dat is de reden om lekker off-topic door te gaan .. of lame gedrag gesproken.

ja een verneukt topic, valt dat nog te redden ? er is wel degelijk door mij en anderen ontopic gereageerd, maarja dat haalt zo wijnig uit als het al verneukt is.
Back from tha rootz...
  vrijdag 23 mei 2003 @ 20:54:19 #107
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10637640
quote:
Op vrijdag 23 mei 2003 20:53 schreef WiccaN-AmeL het volgende:

[..]

ja een verneukt topic, valt dat nog te redden ? er is wel degelijk door mij en anderen ontopic gereageerd, maarja dat haalt zo wijnig uit als het al verneukt is.

Nee, maar je blijft bezig met off-topic geneuzel Kap daar eens mee. Je vind het nog leuk om te doen ook. Doe dat in onzin ofzo ..
pi_10637662
quote:
Op vrijdag 23 mei 2003 20:54 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Nee, maar je blijft bezig met off-topic geneuzel Kap daar eens mee. Je vind het nog leuk om te doen ook. Doe dat in onzin ofzo ..

waar en welk topic heb je het nu over dan ?
want al het offtopic gedoe is al verwijderd.. ok ?
Back from tha rootz...
  vrijdag 23 mei 2003 @ 20:58:24 #109
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10637764
quote:
Op vrijdag 23 mei 2003 20:55 schreef WiccaN-AmeL het volgende:

[..]

waar en welk topic heb je het nu over dan ?
want al het offtopic gedoe is al verwijderd.. ok ?

Geesten bv waar het onderwerp dat jullie aanhalen compleet niet meer on topic is.
  FOK!Babe vrijdag 23 mei 2003 @ 21:03:16 #110
11324 shmoopy
pi_10637867
Zouden degenen over wie deze ergernis gaat even goed naar de aangedragen argumenten willen luisteren?

Dit soort smilies en elkaar welterustenkusjes geven in een serieus topic (om maar wat te noemen) hebben niets met het onderwerp te maken en zijn in Truth niet op z'n plaats.

Topics die niet meer snel lopen offtopic omhoog gooien is ook niet de bedoeling, soms loopt het gewoon even niet zo storm.
Als dat je irriteert kun je evt een óntopic-bericht plaatsen om het onderwerp weer onder de aandacht te brengen.

Let daar ajb op, het is storend voor de mensen die wel serieus posten, en maakt een topic onleesbaar.

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_10637881
quote:
Op vrijdag 23 mei 2003 20:58 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Geesten bv waar het onderwerp dat jullie aanhalen compleet niet meer on topic is.

Ik zou zeggen lees ff mee, zie je dus duielijk dat het over geesten gaat, maar het gaat dus over als een GEEST je lichaam overneemt,.. gaat get over geest of niet ? dacht ik wel dus, ja waar je het nu weer over hebt slaat nog kant nog wal.
Back from tha rootz...
  vrijdag 23 mei 2003 @ 21:04:43 #112
34156 Mirage
Smile !!!
pi_10637905
Amel...
je bent gewoon ontzettend aanwezig in negatieve ? zin.
Misschien moet je iets minder schreeuwerig en alleswetend over proberen te komen..
Druk zijn en een wervelwindje zijn is één ding, maar iets rekening houden met anderen om je heen zou je sieren.

Dan komen we gelijk op het onderwerp VERsieren...

Flirten ( offtopic gelul dus ) is passender in onzin of general chat.
Serieuze reacties op jouw posts reageer je niet eens op.
( ik heb meerdere pogingen gewaagd ).

Nou, ik hoop dat we allemaal even ons best gaan doen weer een beetje niveau in truth te blazen..
Samen moet dat wel lukken lijkt mij !

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  vrijdag 23 mei 2003 @ 21:06:59 #113
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10637967
Mag ik bij deze de moderatoren bedanken die de opschoning hebben gehouden. Ook daar is de FB voor.

Blijft ik nog bij m'n oorspronkelijke vraag over de maanstanden en hun topic, maar daar zal één van de Truth moderatoren uitsluitsel over kunnen geven.

pi_10637980
quote:
Op vrijdag 23 mei 2003 21:04 schreef Mirage het volgende:
Ok en een beetje gezelligheid mag dus niet zo te merken,
en ja de reden waarom ik soms niet reageer is omdat ik niet 24/7 online bent en topics van onderwerp veranderen of mensen die er al op reageren, en soms heb ik ook geen antwoord op mensen die iets willen weten van mij, dus dan kan ik beter niet reageren dan iets onzinnigs neerzetten waar jij niets aan hebt, of wat jou zelfs kan schaden
Back from tha rootz...
  vrijdag 23 mei 2003 @ 21:13:05 #115
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10638095
Wie is een Paranormale Fok!ker

Het topic eerst goed verneuken en dan om een slotje vragen ..

pi_10638148
reageerd hier maar niet meer op..
Back from tha rootz...
  vrijdag 23 mei 2003 @ 21:16:17 #117
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10638176
quote:
Op vrijdag 23 mei 2003 21:15 schreef WiccaN-AmeL het volgende:
Maar toch posten. Er zijn mensen voor minder slowchat en offtopic geneuzel gebanned
  FOK!Babe vrijdag 23 mei 2003 @ 21:18:12 #118
11324 shmoopy
pi_10638227
quote:
Op vrijdag 23 mei 2003 21:15 schreef WiccaN-AmeL het volgende:
Kijk eens naar de link van LD, en dan even naar jezelf.
Je bent echt ontzettend irritant bezig,
en ik raad je aan daar snel mee te nokken.

Hele topics worden verneukt door idiote slowchat.
Ga dan naar een chatbox ofzo!

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  vrijdag 23 mei 2003 @ 21:20:01 #119
34156 Mirage
Smile !!!
pi_10638269
eventjes ter volledigheid...

ik meen dat ik degene was die in de slowchat binnenviel met de opmerking " deze kan ook wel op slot "

( kan trouwens ook een ander topic zijn geweest.. ik ergerde me iig aan de jes en de " ik droom weg ik je ogen " zinnen )

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_10638452
quote:
Op vrijdag 23 mei 2003 21:20 schreef Mirage het volgende:
eventjes ter volledigheid...

ik meen dat ik degene was die in de slowchat binnenviel met de opmerking " deze kan ook wel op slot "

( kan trouwens ook een ander topic zijn geweest.. ik ergerde me iig aan de jes en de " ik droom weg ik je ogen " zinnen )

en dat was ik niet, daarvoor moet je bij eggstc zijn
maargoed heb de hint wel begrepen van die "andere" personen, mij zul je dus minder aantreffen
Back from tha rootz...
  dinsdag 27 mei 2003 @ 19:45:22 #121
34156 Mirage
Smile !!!
pi_10717212
Muus, ik heb met stomme verbazing de " truth " topics in razend tempo opgeschoond zien worden..

Superwoman !

Sir Winston Churchill
pi_10717664
*zweet van voorhoofd veegt* .

Ik heb de topics tot ongeveer afgelopen woensdag doorgenomen. Ik heb ONTZETTEND veel puin gedelete en veel topics op slot gegooid. Topics van voor die tijd heb ik (nog) niet doorgekeken, anders schop ik onnodig veel topcs omhoog. Komen er puin-topics nu omhoog dan zie ik ze vanzelf en dan zal ik alsnog puinruimen en/of sluiten.

Even een opmerking voor LD : dat maanstanden-topic gaat gewoon weer open. Ik zal morgen of overmorgen weer een update maken en het topic sticky maken. .

Als er nog iets is, opmerkingen of vragen, dan hoor ik het wel. .

Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  dinsdag 27 mei 2003 @ 20:33:39 #123
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10718196
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 20:06 schreef MUUS het volgende:
*zweet van voorhoofd veegt* .

Ik heb de topics tot ongeveer afgelopen woensdag doorgenomen. Ik heb ONTZETTEND veel puin gedelete en veel topics op slot gegooid. Topics van voor die tijd heb ik (nog) niet doorgekeken, anders schop ik onnodig veel topcs omhoog. Komen er puin-topics nu omhoog dan zie ik ze vanzelf en dan zal ik alsnog puinruimen en/of sluiten.

Even een opmerking voor LD : dat maanstanden-topic gaat gewoon weer open. Ik zal morgen of overmorgen weer een update maken en het topic sticky maken. .

Als er nog iets is, opmerkingen of vragen, dan hoor ik het wel. .

Dank je Muus, en welkom terug ..
Jammer dat er zo'n puinhoop is gemaakt, maar gelukkig was onder andere shmoopy al vriendelijk om wat rotzooi al te ruimen..
Dus veel geluk met de overeige puinzooi
  dinsdag 27 mei 2003 @ 20:46:23 #124
17061 mvt
blame Canada
pi_10718440
Welcome back MUUS. Goed dat er weer eens puingeruimd was.
enne, lees je mail even. en ik meen wat ik zei in dat 2e laatste mailtje
We were to understand there would be pie and punch?
pi_10718575
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 20:06 schreef MUUS het volgende:
toch wel compliment voor je werk, ga je een paar weken weg (en iteejer natuurlijk ook) moet een andere mod opeens ingrijpen
streng maar rechtvaardig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')