quote:Ik had het over Muus en Iteejer
Op vrijdag 23 mei 2003 16:11 schreef cyberbull het volgende:[..]
* cyberbull ook
* cyberbull kan niet zonder zijn buddy amel op fok-forum
quote:vraagje he
Op vrijdag 23 mei 2003 13:31 schreef WiccaN-AmeL het volgende:
Er moet gewoon een oplossing komen voor mensen die de topics verkloten, door onzin reacties te plaatsen en daarme lollig proberen te doen, we zijn over zerieuze zaken aan het praten, (posten) en anderen verkutten het weer met totaal offtopic reacties of gewoon grapjes er over gaan maken,. erg leuk voor mensen die hier aan informatie willen komen of misschien zelfs iets willen opsteken van de onderwerpen.
waarom vind jij het nodig met spookie en Eggstc totaal offtopic te gaan lullen? Zie je niet in dat je zelf hier ook aan schuldig bent? De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet, ooit van gehoord? Op deze manier haal jijzelf het nivo van een topic omlaag en hebben andere posters geen zin meer om aan een topic mee te doen imo.
quote:en dat all over the thruth forum.
Op vrijdag 23 mei 2003 17:20 schreef The_Shining het volgende:[..]
vraagje he
waarom vind jij het nodig met spookie en Eggstc totaal offtopic te gaan lullen? Zie je niet in dat je zelf hier ook aan schuldig bent? De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet, ooit van gehoord? Op deze manier haal jijzelf het nivo van een topic omlaag en hebben andere posters geen zin meer om aan een topic mee te doen imo.
quote:Dat wist ik tot voor kort ook niet.
Op donderdag 22 mei 2003 23:23 schreef The_Shining het volgende:
altijd als ik denk echt ver heen te zijn in mijn denken hoef ik alleen even hier te kijken en ik weet dat het nog verder gaatHey maar M.ALTA en Phetep en die anderen. Ik sta neutraal tegenover jullie posts, wat jullie beweren past absoluut niet in mijn wereldbeeld maar toch neem ik er kennis van. Dankzij jullie posts weet ik nu bijv. meer over de Rothschilds, niet over wat ze volgens jullie zouden kunnen zijn, meer puur aards, ik wist niet dat ze zo'n macht hebben.
quote:niet blij met Beatrix ?
Ik vond sommige stukken zo vreemd (o.a. leningen voor Turkije lang geleden? En hun betrokkenheid bij de stichting van Israel?) En ik vraag me ook altijd af wat Beatrix nou eigenlijk doet... ik kon me nooit voorstellen dat ze alleen maar in haar paleisje mooi zit te wezen, wat bespreekt ze met andere staatshoofden en hoever gaat haar invloed eigenlijk? Ik dacht dat we in een democratie leefden ipv een monarchie, zo is mij altijd verteld. Maar ik had beter kunnen weten, tuurlijk dat ze niet thee leut en alleen maar over koetjes en kalfjes praat... wat dan wel weet ik niet, maar blij ben ik er niet mee.
quote:Verantwoordelijkheid ? In het Fokreglement staat dat niemand verantwoordelijk is. Fokforum is een forum met eigen spelregels.
Maargoed, deze is ook vooral voor jou M.ALTA, je trekt je duidelijk niet veel aan van anderen, maar hoe ga je om met die verantwoordelijkheid? Je beinvoedt denk ik meer mensen (zij het indirect) dan je denkt...
Deze rubriek en WFT bijvoorbeeld zijn geleidelijk professioneler geworden door een focus op onderwerp en argumentatie
(ongeacht of het nu waar of onwaar zou zijn).
quote:Het gaat om de dingen in een ander perspectief te zien. idd.
en als laatste wil ik je het dringend advies geven om meer met programma's als photoshop om te gaan. Een hoop foto's die je post waarvan ik denk dat je het meent is duidelijk een photoshop (zie die ogen hierboven, dat geloof je toch niet?). Of die foto's van de koninklijke familie die door tig filters zijn gehaald...
quote:karma ? de jouwe, de mijne of Fok ?
persoonlijk volg ik je posts vanuit een karmisch perspectief, enorm interessante onderwerpen over hoe bijv. macht, geld verloopt. Jammer dat ik niet alles kan verifieren op het internet (uiteindelijk zijn het ook maar mensen die het schrijven).
Dankzij het internet kunnen idd taboes doorbroken worden, maar of dat altijd zo blijft ...... (zie topic: betekenis van de matrix).
Gegroet en bedankt voor uw commentaar.
quote:waarom zou ik iets steunen waarvan ik niet weet wat die personen doen.
Op vrijdag 23 mei 2003 18:02 schreef M.ALTA het volgende:
niet blij met Beatrix ?
86% van de bevolking zou het koningshuis steunen.
[..]
quote:nee, niet de regels van fok.. ik bedoel de verantwoordelijkheid om iemands ogen te openen of iig zijn/haar wereldbeeld. Ik bedoel niet je theorieen over reptilians, maar gewoon hoe het zonder dat is.We leven immers in een rare wereld en de meesten kijken niet verder dan hun neus lang is.
Verantwoordelijkheid ? In het Fokreglement staat dat niemand verantwoordelijk is. Fokforum is een forum met eigen spelregels.
[..]
quote:alledrie
karma ? de jouwe, de mijne of Fok ?
quote:hoi en jij ook bedankt
Gegroet en bedankt voor uw commentaar.
quote:ieder zijn mening, uiteraard.
Op vrijdag 23 mei 2003 18:12 schreef The_Shining het volgende:[..]
waarom zou ik iets steunen waarvan ik niet weet wat die personen doen.
[..]
quote:idd, maar die reptielen die komen en snel ook.
nee, niet de regels van fok.. ik bedoel de verantwoordelijkheid om iemands ogen te openen of iig zijn/haar wereldbeeld. Ik bedoel niet je theorieen over reptilians, maar gewoon hoe het zonder dat is.We leven immers in een rare wereld en de meesten kijken niet verder dan hun neus lang is.
[..]
- een geleidelijke aankondiging van aliens (zoals vandaag weer op teletekst m.b.t. SARS)
- reptielen-symboliek overal anywhere
- financiele schandalen (dollar, pond)
- US politiek versus UN
quote:you're welcome
alledrie
[..]hoi en jij ook bedankt
Zit op slot .. waarom ??? geen sluit reden of whatever. Wat is dat voor een kolder.. Eerst is door allerlei omstandigheden de moderatie wat afwezig, kan gebeuren, maar nu is zo'n topic gewoon op slot ???
De truth is in here , de verdwijntruuks blijkbaar ook
Was het te veel werk of zo het updaten ? of dachten jullie ach waar doen we het voor, die kut users zoeken het zelf maar uit ?
ohw kijk direct even naar de onzin opmerkingen en Slowchats in Magie ook een leuk topic om te lezen
quote:Je mag ook wel namen noemen, is niet erg..
Op vrijdag 23 mei 2003 20:06 schreef Lord Dreamer het volgende:
quote:En wie ben jij dan wel weer ?? Ohw ja .. iemand die leuk off topic gaat en ook lange zooi knipt en plakt , met een site met een klote intro die veel te lang duurt en zodoende direct weggeklickt wordt. Of te wel bemoei je met je eigen zaken.
Op vrijdag 23 mei 2003 20:11 schreef WiccaN-AmeL het volgende:[..]
Je mag ook wel namen noemen, is niet erg..
Ook zo'n heerlijk topic
quote:*gaap* dankje voor het compliment, maargoed die site is van mezelf, dat intro kan je dus skippen, ff uit je doppen kijken dus, en ik bepaal altijd nog zelf wat ik post of niet, als je het aanstaat zoek je leuk een ander topic op ofzo of post er omheen, altijd wel mensen die reageren op JOU post, en lezen voorbij het slow-chat gebeuren en het oftopic gebeuren,
Op vrijdag 23 mei 2003 20:15 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
quote:Misschien moet jij eens de regeltjes lezen, faqje of zo. Misschien zijn er hier mensen die het misschien wel beter weten dan jij denkt, alleen komen zij er niet voor uit. Dus alles wetend figuurtje, het feit dat je je aangesproken voelt zegt genog over de bron van de off topic ellende.
Op vrijdag 23 mei 2003 20:24 schreef WiccaN-AmeL het volgende:[..]
pak die er ook bij dan
Wie is een Paranormale Fok!ker
of die!
Snappen jullie zelf ook niet dat het gewoon heel storend is? En als je er wat van zegt wordt je gelijk door jullie alledrie aangevallen
quote:ja heb de faq al 10 x gelezen, dus kom daar aub niet mee aanzetten, en dat offtopic gedoe is zo voorbij, en je geeft mij daar de schuld van, das pas lekker aardig, en vriendelijk.. en ja ik weet nou eenmaal redelijk veel van het spirituele af ja, en als mensen meer weten of preies weten zoals het is, reageren ze wel, of ze durfen niet, dat moet je ook respecteren, mensen kan en mag je niets opdwingen,
Op vrijdag 23 mei 2003 20:26 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
quote:Echt wel .. lees de faq nog maar een keer, en ook de subtiele waarschuwingen over SC gedrag. zoals in bovenstaande link te zien is blijf je SC doorgaan. Doe dat via ICQ /IRC /MSN mail post duif of in onzin maar niet HIER !
Op vrijdag 23 mei 2003 20:29 schreef WiccaN-AmeL het volgende:[..]
ja heb de faq al 10 x gelezen, dus kom daar aub niet mee aanzetten, en dat offtopic gedoe is zo voorbij, en je geeft mij daar de schuld van, das pas lekker aardig, en vriendelijk.. , mensen kan en mag je niets opdwingen,
quote:ja voel me misschien wel aangesproken, maar wat is jou probleem nu precies dan ? ja als mensen niet meer reageren op topics dan blijf ik zelf wel reageren, en als mensen daarweer op doorgaan dan word het idd aardig slow-chat, en daar is wijnig aan te doen..
Op vrijdag 23 mei 2003 20:30 schreef Lord Dreamer het volgende:
Wicca hoppeta , zelfde mensen ...
quote:Je kan ook afwachten, de reden dat ik hier reageer en niet in die topics is omdat ik die topics niet verder wil verprutsen dan dat ze nu al verprutst zijn. Gewoon nokken met dat off topic geneuzel ! ..
Op vrijdag 23 mei 2003 20:32 schreef WiccaN-AmeL het volgende:[..]
ja voel me misschien wel aangesproken, maar wat is jou probleem nu precies dan ? ja als mensen niet meer reageren op topics dan blijf ik zelf wel reageren, en als mensen daarweer op doorgaan dan word het idd aardig slow-chat, en daar is wijnig aan te doen..
Jammer dat de moderatoren door omstandig heden weinig online zijn. Erg jammer.
Een forum is een plek om te discussieren, al naar gelang het onderwerp. Als jij afwijkt van het onderwerp, en ingaat op andere onderwerpen, verkloot jij hiermee een zorgvuldig opgebouwde discussie, wat heel storend is voor anderen, die hun steentje hebben bijgedragen aan een serieuze discussie. Door jullie offtopic geblaat, wat jullie als gezellig typeren, onderneem je juist anderen de zin om nog te posten, aangezien het toch verloren gaat tussen jullie posts. Gezellig!
quote:Idd , maar dat maakt hun niet uit, als zij het maar gezellig hebben.
Op vrijdag 23 mei 2003 20:35 schreef Kingofsorrow het volgende:
[...]
en ja ik ken de essentie wel van fora's
Ik zal even in de betreffende topics kijken en offtopiczooi verwijderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |