abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9891128
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 18:22 schreef iteejer het volgende:
Gisternacht is er een truth-topic verkloot door gespam en geflame: Foto's van entiteiten?! .
Daar ben ik niet blij mee; op deze manier worden users weggejaagd. Dit forum van alle fora hier misschien wel het meest gevoelig hiervoor.
Bedankt, het ging hier om een topic dat ik aangemaakt had.
Mischien was ik iets te vaag in de topicstart, maar wel degelijk serieus bedoeld.
Zoals ik altijd met het onderwerp omga.
Volgens 1 van de gebande users, had ik maar niet op een vrijdag nacht zo'n onderwerp moeten posten!
Belachelijk natuurlijk, maar waarom ontglipte het aan de moderators?
Ik heb geen idee hoe jullie hierin te werk gaan, een 24-uurs overview lijkt me ook zwaar.
Anywayz, ben blij dat er nu een goede supervisie is, voor mij en andere users!

~Thnx~

pi_9892548
quote:
Op zondag 20 april 2003 02:11 schreef ChezMatik het volgende:
Belachelijk natuurlijk, maar waarom ontglipte het aan de moderators?
Ik heb geen idee hoe jullie hierin te werk gaan, een 24-uurs overview lijkt me ook zwaar.
Zoals je ziet is het niet ontglipt
We zijn idd niet 24 uur aanwezig. Maar als er gekloot wordt, zien we dat tuurlijk de volgende dag wel. En nemen dan alsnog aktie.
  zaterdag 26 april 2003 @ 12:16:48 #53
53149 MasterPeace
Venus in Steenbok
pi_10025414
Waarom mogen er in dit subforum geen stukken tekst van 1 of 2 alinea's gequote worden om een bepaalde verduidelijking bij te zetten en in andere subfora's wel?

In "Wetenschap&Theologie" worden hele bladzijden uit de Bijbel gequote, mag het wel als het onderwerp Christendom is en niet als het over Vrijmetselarij gaat, is Christendom minder controversieel en binnen de "comfort zone" en Vrijmetselarij niet, want de Christelijke Watchman strooit constant met linkjes en lappen tekst en bij hem wordt niet gedreigd met een forumban!?

[Dit bericht is gewijzigd door MasterPeace op 26-04-2003 13:07]

"Veel naoorlogse Nederlandse architecten moeten ervan overtuigd zijn
dat iemands levensgeluk evenredig toeneemt met de omvang van zijn ramen."
Benno Barnard
pi_10187929
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 22:50 schreef MUUS het volgende:
Alleen een beetje jammer dat de topicstarter het niet serieus bedoelt. .

Slotje dus.

• Nou en? En hoe bepaal je dat?
  • Topic op zich slaat toch wel ergens op? Lijkt me legitiem.
  • Het voldoet aan de FAQ.
  • pi_10188184
    quote:
    Op zaterdag 3 mei 2003 23:06 schreef Bomenknuffelaar het volgende:

[..]

• Nou en? En hoe bepaal je dat?
  • Topic op zich slaat toch wel ergens op? Lijkt me legitiem.
  • Het voldoet aan de FAQ.

• Je valt door de mand met de laatste zin in dat topic. Konijnen pootjes werpen en met bomen praten? Kom op, zeg. .
    Wij willen gewoon niet dat users denken dat ze hier uitgelachen worden als ze hun verhaal posten. Als je dan zo'n onzin-topic opent en bepaalde dingen in de zeik neemt, maak je dus mensen belachelijk die hier wel serieus mee bezig zijn en zij zullen hier dan niet meer posten. Bang om uitgelachen te worden etc. En lachen is wat jij nu zit te doen aan de andere kant van het scherm. . Don't take me in de maling, "Bomenknuffelaar". . Jij weet Onzin onderhand prima te vinden en daar mag je je gang gaan.
    Oi!
    Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
    Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
    pi_10188428
    quote:
    Op zaterdag 3 mei 2003 23:19 schreef MUUS het volgende:
    Je valt door de mand met de laatste zin in dat topic. Konijnen pootjes werpen en met bomen praten? Kom op, zeg. .
    Toevallig was dat konijnenpootwerpen niet mijn idee maar van een ander die overigens ooit ook mod is geweest in dit forum.
    quote:
    Wij willen gewoon niet dat users denken dat ze hier uitgelachen worden als ze hun verhaal posten.
    Uh-huh.
    quote:
    Als je dan zo'n onzin-topic opent en bepaalde dingen in de zeik neemt, maak je dus mensen belachelijk die hier wel serieus mee bezig zijn en zij zullen hier dan niet meer posten. Bang om uitgelachen te worden etc.
    Wijs eens aan in dat topic waar het fout gaat dan. Ik neem speciaal voor dit forum een kloon aan zoals andere dat in sex doen en open een compleet gerechtvaardigd topic. Door jouw reactie erop denken mensen ineens dat IK ze in de zeik neem terwijl JIJ ze eigenlijk in de zeik neemt door zo beschermend op te treden alsof je een stel geestelijk achtergestelden onder je hoede hebt.
    quote:
    En lachen is wat jij nu zit te doen aan de andere kant van het scherm. .
    Dat klopt.
    quote:
    Don't take me in de maling, "Bomenknuffelaar". . Jij weet Onzin onderhand prima te vinden en daar mag je je gang gaan.
    Onzin heeft meerdere redenen waarom je daar geen topics als dit moet openen.

Maar overall gezien. In feedback heb ik Ernst al meerdere keren zien postten dat de modjes meer kijken WIE iets post dan WAAROVER het gaat.

pi_10188590
    Waar ging je de fout in?
    Hier : "Ik persoonlijk heb al meer dan genoeg aan door het bos lopen en de hollandse manier zoals koffiedikkijken, konijnepootjes werpen en met bomen praten."

"Ik persoonlijk"?? Yeah riiiiiiiight. . Man, je weet nog niet eens hoe een bos eruit ziet al zou je er 5 dagen in verdwaald zijn. Konijnepootjes werpen, is geen vorm van divinatie. Koffiedik kijken? Ja, je zal 's ochtends eens groggy in je kopje staren, maar daar houdt het wel mee op. Met bomen praten? Jij? Tuurlijk, liefje. .

Je moet ook niet alles doen wat die ex-mod van Truth tegen je zegt. . Oh, en dat in- en uitloggen lukt je beter dan iteejer, moet je hem toch eens leren als je hem weer ziet. .

Oi!
    pi_10189210
    Kijk eens?

Het presenteren van de foto's.

Even een topicje gemaakt dat wonderwel goed loopt en ze zeuren niet eens dat ik ze "in de zeik neem". Ik zie geen verschil met het topic hier.

Admin zondag 4 mei 2003 @ 16:06:04 #59
    2222 crew  iteejer
    pi_10197749
    quote:
    Op zaterdag 3 mei 2003 23:32 schreef Bomenknuffelaar het volgende:
    Door jouw reactie erop denken mensen ineens dat IK ze in de zeik neem terwijl JIJ ze eigenlijk in de zeik neemt door zo beschermend op te treden alsof je een stel geestelijk achtergestelden onder je hoede hebt.
    ...
    Maar overall gezien. In feedback heb ik Ernst al meerdere keren zien postten dat de modjes meer kijken WIE iets post dan WAAROVER het gaat.
    Beste schorsschurker,

in onze optiek zijn de geestelijk achtergestelden eerder de mensen die de alhier aan de orde komende fenomenen op voorhand afwijzen, dan onze reguliere posters.
    en die beschermen we idd tegen zichzelf door bij tijden ergens een slotje op te zetten

Ernst? Ik kan me niet herinneren dat Ernst een regelmatig gebruiker van dit forum is, noch dat hij over bijzondere intellectuele gaven beschikt.
    Oftewel, Ernst mag zeggen wat hij wil, hier zijn MUUS en ik modje, en hier doen we dus wat ons goed dunkt.

Voor de volledigheid raad ik ook aan even de aanvulling op de faq te lezen, zoals die in een sticky staat. Wij modereren zoals ons goed dunkt. En achten ons niet gehouden aan Moskowicz-achtige scherpslijperijen

[Dit bericht is gewijzigd door iteejer op 05-05-2003 14:03]

pi_10197945
    Yo, ik heb de bomenknuffelaar verteld dat hij met dat soort vragen hier moest zijn en jullie gooien er een slot op

Beetje heel erg triest als je het mij vraagt

Ow en Iteejer knal je ICQ eens aan.

Admin maandag 5 mei 2003 @ 14:06:08 #61
    2222 crew  iteejer
    pi_10219182
    quote:
    Op zondag 4 mei 2003 16:16 schreef Harrie het volgende:
    Yo, ik heb de bomenknuffelaar verteld dat hij met dat soort vragen hier moest zijn en jullie gooien er een slot op

Beetje heel erg triest als je het mij vraagt

Ow en Iteejer knal je ICQ eens aan.

Slotje was een foutje van mij. Excuses
    Was ff vergeten dat dít FB was
    pi_10221664
    quote:
    Op zaterdag 3 mei 2003 22:48 schreef MUUS het volgende:
    This_World_Is_Lost : het is niet de bedoeling hier grote stukken gekopieerde tekst neer te gooien of met linkjes te smijten. Vertel het in je eigen woorden.

Users die dit blijven doen, krijgen een weekban in Truth.

MUUS,

Alle respect voor je als moderator, op een subforum wat door velen gezien wordt als Onzin-II, maar het stuk dat This_World_Is_Lost had gepost vond ik wél nuttig en heb het ook helemaal gelezen. Vervolgens was het ook het enige zinnige stukje commentaar dat er te lezen was. En ja, het komt van de skepter site af, niet geheel geliefd is binnen thruth, maar dit was toch een hoogst informatief stuk, onmisbare achtergrondinfo voor mensen die er iets meer over willen weten.

TWIL krijgt daarop een waarschuwing, zelfs met een weekban(!!!) erin vermeld en vervolgens wordt deze crap geplaatst:

quote:
    Op zaterdag 3 mei 2003 22:52 schreef masuyo het volgende:
    2003-1337=666 de leets worden duivels dit jaar
    quote:
    Op zaterdag 3 mei 2003 22:56 schreef ZixS het volgende:
    irc quote:

[22:06]<ZixS>: ok suc6, ff doesjen

22:06 is gelijk aan 6 uur en 66 minuten na 3 uur (de helft van 6), en aangezien de f de 6e letter is staat hier in totaal twee keer verkapt 666 in!
    HELP!

quote:
    Op zondag 4 mei 2003 00:31 schreef Dirrrrk het volgende:
    OMG er zitten welgeteld drie 6-en op mijn toetsenbord
    quote:
    Op zondag 4 mei 2003 01:43 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

Ik vond het al vreemd waarom er toch een bijna nutteloze numpad rechts op het toestenbord staat...

quote:
    Op zondag 4 mei 2003 01:49 schreef Pushit het volgende:

[..]

Volgens de site telt de "G" ook mee, dus 4

quote:
    Op zondag 4 mei 2003 01:53 schreef imitated_error het volgende:

[..]

paGe up-knop
    paGe down-knop

4+2= 6!!!!!

quote:
    Op zondag 4 mei 2003 01:54 schreef Pushit het volgende:

[..]

quote:
    Op zondag 4 mei 2003 01:56 schreef imitated_error het volgende:

[..]

eng gewoon....

...echt eng

quote:
    Op zondag 4 mei 2003 01:59 schreef Pushit het volgende:

[..]

In jou post zitten 3 g's = 666

quote:
    Op zondag 4 mei 2003 02:00 schreef imitated_error het volgende:

[..]

hehehe

quote:
    Op zondag 4 mei 2003 02:03 schreef APK het volgende:

[..]

h=8
    e=5
    8+5+8+5+8+5=39

9-3=6

Scary!

quote:
    Op zondag 4 mei 2003 02:06 schreef Pushit het volgende:

[..]

Waar haal je die 3 vandaan?

quote:
    Op zondag 4 mei 2003 02:07 schreef imitated_error het volgende:

[..]

van 39 -> 9-3=6

quote:
    Op zondag 4 mei 2003 02:08 schreef Pushit het volgende:

[..]

quote:
    Op zondag 4 mei 2003 02:08 schreef imitated_error het volgende:
    ja nu zie ik het ook hehe
    quote:
    Op zondag 4 mei 2003 02:11 schreef ArmaniMania het volgende:
    ik heb net 666 x geneukt, wat wil dat dan zeggen ?
    quote:
    Op zondag 4 mei 2003 02:12 schreef imitated_error het volgende:

[..]

dat dat de laatste keer was??

quote:
    Op zondag 4 mei 2003 02:13 schreef imitated_error het volgende:

[..]

666 EN 3 g's

ojee

quote:
    Op zondag 4 mei 2003 02:14 schreef ArmaniMania het volgende:

[..]

Nee dat ik voel dat ik nog eens 666 x zin heb om te neuken..

quote:
    Op zondag 4 mei 2003 02:16 schreef imitated_error het volgende:

[..]

duivelse geilheid

Naar mijn mening zijn users als T.W.I.L., de users die je nodig hebt. Users die graag een stukje aanvullende informatie willen zoeken. De overige users die hierboven gequote zijn, díe wil je juist weren met weekbans, wil je serieus genomen worden.

Naar aanleiding van het stuk van T.W.I.L. wil ik wel een post plaatsen en daarover in discussie gaan. Na de topiquevervuiling van de rest niet meer.

Ik kan me ook voorstellen waarom T.W.I.L. niet een eigen stuk wil tikken: Dat is toch zonde van het werk als het topique zo vervuild wordt?

Excuses voor de hoeveelheid quotes, maar dat is ter onderstreping van het eerder vermelde woord "crap".

En weer een stukje onzinnige proza.
    pi_10244568
    Voor de tigste keer :

Geen lappen tekst, omdat het hier geen muurkrant is en topics slaan dood door die lappen tekst, want niemand leest ze.
    Geen linkjes zonder eigen uitleg, want het is hier geen weblog en ook door dat linkjes-gesmijt slaan topics dood.

Het is hier een discussie-forum.

Sim-pel.

Oi!
    pi_10619995
    vraagje aan iteejer...

waarom pas een slotje in Shapeshifting als reactie op een (inderdaad foute) post van Bernhard op 7 mei? Was dat nav mijn post net voor het slotje?

ik waardeer de tijd die jullie nemen om te modden, maar ik snapte je redenen niet helemaal en wil het graag van je horen waarom je er nu pas een slotje op gooide. Truth is misschien het moeilijkst te modden, zoveel vage theorieen waar te lang over wordt doorgezaagd, maar deze keer snap ik het slotje niet.

pi_10620276
    quote:
    Op donderdag 22 mei 2003 23:59 schreef The_Shining het volgende:
    vraagje aan iteejer...

waarom pas een slotje in Shapeshifting als reactie op een (inderdaad foute) post van Bernhard op 7 mei? Was dat nav mijn post net voor het slotje?

ik waardeer de tijd die jullie nemen om te modden, maar ik snapte je redenen niet helemaal en wil het graag van je horen waarom je er nu pas een slotje op gooide. Truth is misschien het moeilijkst te modden, zoveel vage theorieen waar te lang over wordt doorgezaagd, maar deze keer snap ik het slotje niet.

Ik ben vanwege internet-connectie problemen, plus afwezigheid door werk, een paar weken niet aanwezig geweest. Voor MUUS geldt ongeveer hetzelfde.
    Als ik dit eerder had gezien, had ik dit ook eerder gesloten.
    pi_10625461
    ah ok ik vroeg me idd al af waar jullie waren
    dankje voor je antwoord.

en sterkte met je internet

pi_10626991
    (Wicca) Wat staat er op je altaar?

Misschien hoort het in het wicca topic, maar de manier waarop het door lollige personen verpest wordt direct is ook al minder.

pi_10627846
    Er moet gewoon een oplossing komen voor mensen die de topics verkloten, door onzin reacties te plaatsen en daarme lollig proberen te doen, we zijn over zerieuze zaken aan het praten, (posten) en anderen verkutten het weer met totaal offtopic reacties of gewoon grapjes er over gaan maken,. erg leuk voor mensen die hier aan informatie willen komen of misschien zelfs iets willen opsteken van de onderwerpen.

Brightest Blessings,

AmeL

Back from tha rootz...
      vrijdag 23 mei 2003 @ 14:08:13 #69
    17061 mvt
    blame Canada
    pi_10628786
    quote:
    Op vrijdag 23 mei 2003 13:31 schreef WiccaN-AmeL het volgende:
    Er moet gewoon een oplossing komen voor mensen die de topics verkloten, door onzin reacties te plaatsen en daarme lollig proberen te doen, we zijn over zerieuze zaken aan het praten, (posten) en anderen verkutten het weer met totaal offtopic reacties of gewoon grapjes er over gaan maken,. erg leuk voor mensen die hier aan informatie willen komen of misschien zelfs iets willen opsteken van de onderwerpen.

Brightest Blessings,

AmeL

Dat is nou FOk.

Je moet er rekening mee houden dat er veel onzinners rondlopen (en veel die Truth zien als Onzin II). Topics starten is leuk, maar je moet wel een goede openingspost hebben waarin je goed laat zien wat je vraagt. In de regel is een goede langere tekst in eigen woorden een afschrikmiddel voor mensen die er geen interesse in hebben.

De betreffende startpost van het topic over het altaar bijvoorbeeld is gericht op ingewijden, mensen die weten waar je het over hebt. Daardoor is veel informatie uit de beginpost weggehouden en daardoor totaal onduidelijk voor anderen, waardoor mensen eerder gaan baggeren.

Oja, nog even over die lap tekst : Ik reageerde daar op omdat het vol staat met allerlei dingen die niet de essentiele verschillen geven. Door juist de tekst in te korten op de hoofdpunten, namelijk de essentiele verschillen, en die uit te leggen geeft dat meer inzicht in het verschill tussen paganisme en Wicca. En dan kan je alsnog even doorlinken naar die site als bronvermelding (nu heb je bewust/onbewust weggelaten waardoor het lijkt alsof het een tekst van jezelf was).

We were to understand there would be pie and punch?
    pi_10629048
    quote:
    Op vrijdag 23 mei 2003 14:08 schreef mvt het volgende:

[..]

Ik ben het wel met je eens, je hebt wel geleik dat ik er een bron bij had moeten zetten, maargoed aan de tekst kan je zien dat het van een website afkomt, en voor mensen die niet weten wat wicca is en wat het inhoud staat die voor sommige mensen "overbodige" informatie erbij om een indruk te geven van wat wicca nou precies is, en hoe het ontstaan is. hoop dat je dit ook begrijpt
    Back from tha rootz...
      vrijdag 23 mei 2003 @ 14:27:46 #71
    17061 mvt
    blame Canada
    pi_10629282
    quote:
    Op vrijdag 23 mei 2003 14:17 schreef WiccaN-AmeL het volgende:

[..]

Ik ben het wel met je eens, je hebt wel geleik dat ik er een bron bij had moeten zetten, maargoed aan de tekst kan je zien dat het van een website afkomt

Juist, maar vergeet niet dat juist een samenvatting enzo een toegevoegde waarde is op het stuk. Als je de complete tekst dumpt had je net zo goed de link kunnen geven (scheelt in het dataverkeer voor FOK ). Maar een link leest men niet.
    Het beste is daarom de voor jou belangrijke punten eruit pikken. Dat is een meerwaarde, anders is het meer paginavulling. Ookal doe je dan de moeite om het te zoeken (en om juist die definitie te zoeken waar jij het mee eens bent, want er zullen vast wel meerdere definities rondslingeren op het net), maar het lijkt dan alsof je zelf niet nagedacht hebt, maar alleen maar andere mensen napraat.
    quote:
    en voor mensen die niet weten wat wicca is en wat het inhoud staat die voor sommige mensen "overbodige" informatie erbij om een indruk te geven van wat wicca nou precies is, en hoe het ontstaan is. hoop dat je dit ook begrijpt
    Ook correct, misschien dat met een link naar het Wicca topic de mensen die meer willen weten over Wicca daar kijken.
    Bij dit soort topics is juist een inleidend stukje over wat wat een altaar is of wat het doel is van je altaar. Nu komt het over als een opsomtopic, en door het gebrek door een goede inleiding krijg je onzin reacties
    We were to understand there would be pie and punch?
    pi_10629381
    ja daar heb je wel geleik in, ik dacht op dat moment gewoon ff dat het zo beter was, maarja achteraf bekeken had het ook anders gekund.
    en ik moet nog leren, ben niet zo heel erg lang op fok, dus ja

Mijn excuses

Brightest Blessings,

AmeL

Back from tha rootz...
      vrijdag 23 mei 2003 @ 15:32:54 #73
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_10630813
    Welkom terug in ieder geval !

* Mirage is er blij mee.

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_10631375
    Back from tha rootz...
    pi_10631672
    quote:
    Op vrijdag 23 mei 2003 15:32 schreef Mirage het volgende:
    Welkom terug in ieder geval !

* Mirage is er blij mee.

* cyberbull ook

* cyberbull kan niet zonder zijn buddy amel op fok-forum

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties