abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8798181
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 19:26 schreef iteejer het volgende:

[..]

Zoals het daar stond, vatte ook ik het op als een niet echt serieus te nemen topic. Je had een hoop ellende kunnen voorkomen door dit vanaf het begin duidelijk te vermelden.

Heb ik gedaan. Het antwoord dat je zou krijgen zou even serieus zijn als hoe serieus je het orakel neemt.
quote:
Het is echter wel ons probleem. Wij beoordelen topics niet zozeer op waar-of-niet-waar; (wij kunnen het tenslotte ook verkeerd hebben, daarom ook is dit een tamelijk tolerant forum) maar meer op 'trekt-dit-bagger-reacties-aan'.
En dat deed het. Dus weg, of slot.
Ja gek he, als je het topic na slechts één reactie naar onzin gooit, ja dan trekt het bagger aan. Dat kun je natuurlijk op je klompen aanvoelen! Maar zelfs in het onzin forum kwamen er enkele min of meer serieuze vragen.
quote:
Nogmaals: maak een nieuw topic, copieer je oude tekst, en zet er een uitleg bij. Niet voor ons, wij weten het nu wel, maar voor de users.
Zonde van alle al beantwoorde vragen. Heb ik voor Jan met de korte achternaam zitten orakelen.
Maar het ziet er naar uit dat ik weinig keus heb he.

Ik moet wel zeggen dat deze gang van zaken absoluut niet bijdraagt aan het postplezier. Nu moet ik me opeens gaan verantwoorden over mijn topic omdat andere mensen een beetje te snel oordelen. Maar goed.

pi_8798367
take it or leave it
pi_8798531
The preacher, je hebt niet eens in het topic vermeld HOE je het zou doen. Nu pas meld je dat je met I-tjing kaarten en weetikveelwatvoor kaarten aan de slag zou gaan.
Dan nog zijn je antwoorden wel heel vaag. Dat komt niet echt serieus over.

Een orakel raadplegen is ook wat moeilijk over het internet. We zien niet wat jij aan het doen bent. Misschien zit je de antwoorden wel uit een gedichtenboekje voor Sinterklaas over te typen.

Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_8799010
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 20:08 schreef MUUS het volgende:
The preacher, je hebt niet eens in het topic vermeld HOE je het zou doen. Nu pas meld je dat je met I-tjing kaarten en weetikveelwatvoor kaarten aan de slag zou gaan.
Dan nog zijn je antwoorden wel heel vaag. Dat komt niet echt serieus over.
Sla eens een I Tjing open. Vaagheid troef, zeker op het eerste gezicht, maar als je je erin verdiept kan die vaagheid opeens omslaan in de meest to the point adviezen. Niet altijd overigens, dat moet ik er wel bijzeggen. Soms blijft het gewoon vaag.
quote:
Een orakel raadplegen is ook wat moeilijk over het internet. We zien niet wat jij aan het doen bent. Misschien zit je de antwoorden wel uit een gedichtenboekje voor Sinterklaas over te typen.
Dat zou kunnen, maar dat doe ik niet, dat verzeker ik je. Mijn antwoorden komen uit de I Tjing of anders uit de tarotkaarten, zonder gesjoemel. Voor elk al gegeven antwoord heb ik de muntjes gegooid, en de tekst uit het resulterende hexagram in het antwoord verwerkt. Natuurlijk komt daar altijd een zekere mate van interpretatie bij kijken, je kan niet alles exact neerzetten zoals het in het boek staat. Ik selecteer noodgedwongen, afgaand op mijn gevoel en intuitie. Maar dat geldt voor alle orakelmethodes, daar ontkom je niet aan.

Ik weet natuurlijk ook wel dat ik geen gediplomeerd reader ben ofzo, en ik kan geen enkele garantie afgeven over de uitkomst van het antwoord. Maar voor mezelf heb ik al zeer veel gehad aan de I Tjing. Een van de doelen die ik met mijn topic heb is om te kijken of anderen er ook wat aan hebben. En om te kijken of zoiets via het internet kan, ik ben niet de enige die readings over het net aanbiedt, veel vragen er zelfs geld voor, en dan zie je ook niet wat die mensen doen.

woensdag 5 maart 2003 @ 09:52:21 #30
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_8877826
Maanstanden.

Vraagje kan die up to date gehouden worden , want ik vind het wel interressant .

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_8886063
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 09:52 schreef Lord Dreamer het volgende:
Maanstanden.

Vraagje kan die up to date gehouden worden , want ik vind het wel interressant .

Hij staat weer.

Excuses voor de vertraging. .

Oi!
  donderdag 6 maart 2003 @ 09:49:00 #32
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_8904160
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 14:44 schreef MUUS het volgende:

[..]

Hij staat weer.

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
  donderdag 13 maart 2003 @ 18:41:15 #33
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_9097851
Ik ben diep verontwaardigd dat net die topic over pyramide-energieen is gesloten (o.a. dat verhaal van Dr. Tesla, wilde ik meer van weten).

Ik snap ook niet waarom je dit doet, Muus, temeer jezelf aan mij wel e.a over telepathie vraagt uit te leggen en vervolgens het werk van Dr. Tesla om zeep helpt, nadat ik dit heb aangevuld.

Bepaalt geen stimulans om hier nog serieus te posten.

Morgen, dat beloof ik, gaat alles beter. Dan schijnt de zon, en dan zingen de vogels, dan waait er weer een frisse wind. [url]http://www.niburu.nl[/url] * [url]http://www.rense.com[/url] * [url]http://www.daanspeak.com[/url]
pi_9097962
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 18:41 schreef M.ALTA het volgende:
Ik ben diep verontwaardigd dat net die topic over pyramide-energieen is gesloten (o.a. dat verhaal van Dr. Tesla, wilde ik meer van weten).

Ik snap ook niet waarom je dit doet, Muus, temeer jezelf aan mij wel e.a over telepathie vraagt uit te leggen en vervolgens het werk van Dr. Tesla om zeep helpt, nadat ik dit heb aangevuld.

Bepaalt geen stimulans om hier nog serieus te posten.

M.ALTA, je graaft heel erg vaak oude topics op en vaak post je dan niet echt iets zinnigs. "Hmmmmmm, interessant" etc.
Dat geintje kennen we nu wel. .

Jouw telepathie-topic is net een dag oud. Da's wel ff wat anders, me dunkt. .

We hebben je al vaker gevraagd of je oude topics niet meer omhoog wilt schoppen. Is ook onnodig. Waarom nu ineens die topics omhoog halen? Begin dan een nieuw topic. Veel van de mensen in de oude topics zijn er niet eens meer om antwoord te geven.

Nogmaals : een nieuw topic openen mag altijd natuurlijk.

Oi!
  zondag 16 maart 2003 @ 23:06:13 #35
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_9167539
ghe ghe ghe he he he

Was ik je net voor dikkopke

the grand finale

Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
pi_9167595
quote:
Op zondag 16 maart 2003 23:06 schreef Furby het volgende:
ghe ghe ghe he he he

Was ik je net voor dikkopke

the grand finale

Ik gun het je, hoor. .

Wazig pruttopic. .

Oi!
  vrijdag 28 maart 2003 @ 21:22:08 #37
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_9439411
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 14:44 schreef MUUS het volgende:

[..]

Hij staat weer.

Maanstanden.

weer een excuses , maak hem anders niet meer sticky

maandag 31 maart 2003 @ 14:01:29 #38
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_9483020
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 21:22 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Maanstanden.

weer een excuses , maak hem anders niet meer sticky

Muus !
pi_9485191
Ik raad alle users aan dit te lezen : Mededeling!.

Dus niet piepen als je posts gewoon verdwijnen! Ik heb vaak genoeg gewaarschuwd, maar niemand luistert. Topics bloeden dood en users vinden het vervelend om lappen gekopieerde tekst en/of alleen linkjes door te spitten. TYP DUS EENS EEN KEER ZELF EEN VERHAALTJE!!

Doe je dat niet : dan verwijdert MUUSje de post gewoon.

Oi!
  dinsdag 1 april 2003 @ 15:52:02 #40
34156 Mirage
Smile !!!
pi_9513617
quote:
Op maandag 31 maart 2003 15:51 schreef MUUS het volgende:
Ik raad alle users aan dit te lezen : Mededeling!.

Dus niet piepen als je posts gewoon verdwijnen! [quote]

.....en toen braken de topics over " spookposts " die plots verdwijnen los....

Ik heb vaak genoeg gewaarschuwd, maar niemand luistert. Topics bloeden dood en users vinden het vervelend om lappen gekopieerde tekst en/of alleen linkjes door te spitten. TYP DUS EENS EEN KEER ZELF EEN VERHAALTJE!!

Doe je dat niet : dan verwijdert MUUSje de post gewoon.
[/quote]

Serieus...
Ik denk dat dit een heel goede regel is.
Het zal buiten het interessanter/ toegankelijker maken van verschillende topics ook eenpositieve invloed hebben op discussies.
Dit omdat het verhaal nu vanuit de persoon komt en er als antwoord op vragen of als reactie op weerleggingen geen nieuwe link of c/p komt, maar een goede onderbouwing en antwoord uit de starter/poster zelf.

GO girl !

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_9564878
Girl?

SPINELESS DRILL-INSTRUCTOR is een titel die haar veel meer eer aandoet.
Amoebes die zich vooral thuisvoelen in de kazerne.

Biggest idol fan? That's me!
pi_9568095
quote:
Op donderdag 3 april 2003 19:36 schreef Idols-fanaat het volgende:
Girl?

SPINELESS DRILL-INSTRUCTOR is een titel die haar veel meer eer aandoet.
Amoebes die zich vooral thuisvoelen in de kazerne.

Idols-fanaat, bij deze ben je definitief deze kloon kwijt. Ga zo door en het zal je net zo vergaan met je andere kloons.
  vrijdag 4 april 2003 @ 23:08:03 #43
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_9591855
Aan ITeejer;,

Ik voel me nu even genoodzaakt even op je opmerking-topic (reptielen & complotten) te reageren.
Ik spreek alleen voor mezelf.

1e: ik ben net zo goed voorstander van geen grote lappen tekst, beperkte site-verwijzingen.
2e: ik heb het vrijwel nooit over reptielen behalve soms in de daar bestemde topics.
3e: Als jij een topic opent over vrijmetselaars dan begeef je je denk ik op heel glad ijs.
4e: ik probeer me steeds on-topic mogelijk te houden.
5e: ik ben zelf al een hele tijd niet zo zeer over complotten aan het posten, alswel over parapsychologie, dimensie en wetenschap.
6e: het vrijmetselaarstopic is idd verpest door alles en nog wat, maar dat komt omdat het topic werd misbruikt doordat er specifieke off-topic vragen in werden gesteld, die men dus niet had moeten beantwoorden c.q. zelf had moeten corrigeren met on-topic waarschuwingen.
7e: Als je een onderwerp-topic opent dat zwaarbeladen is, dan kun je er op rekenen dat er mensen op af komen en er behoorlijk veel van af weten. Zeg nou zelf: hoeveel uur in je leven heb jij gestudeerd op het onderwerp vrijmetselarij ?

Als ik door het forum kijk, worden er zelfs complot-topics naar mij (M.ALTA) genoemd en geopend zonder dat ik het in de gaten heb.

p.s. ik vind dat het eens tijd wordt de paranormale verschijnselen eens goed te ordenen in deze rubriek, want dat loopt alle kanten uit.

Open gerust een fris nieuw vrijmetselarij-topic.

Morgen, dat beloof ik, gaat alles beter. Dan schijnt de zon, en dan zingen de vogels, dan waait er weer een frisse wind. [url]http://www.niburu.nl[/url] * [url]http://www.rense.com[/url] * [url]http://www.daanspeak.com[/url]
pi_9597292
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 23:08 schreef M.ALTA het volgende:
7e: Als je een onderwerp-topic opent dat zwaarbeladen is, dan kun je er op rekenen dat er mensen op af komen en er behoorlijk veel van af weten. Zeg nou zelf: hoeveel uur in je leven heb jij gestudeerd op het onderwerp vrijmetselarij ?
Dat er mensen op af komen die er meer van weten, en/of andere indeeen erover hebben is juist de bedoeling.
Doch het is níet de bedoeling dat het hele topic de kant op wordt gebogen van een ander onderwerp, dat in de ogen van slechts enkelen verbonden is met het eigenlijke onderwerp.

Verder was mijn tekst ook niet alleen tegen jou gericht; het zou teveel ruimte vragen om alle namen te noemen.

[Dit bericht is gewijzigd door iteejer op 05-04-2003 10:44]

pi_9725339
Even een mededeling. .

Alle horoscoop-topics (Kreeften verzamelt U, schorpioenen verzamelt u etc.) zijn op slot gedaan. Users kwamen alleen nog maar even een *meldt* posten en hoogstens nog een "Ik herken mezelf zeker in dit verhaal" erbij, maar daar hield het wel mee op. Het waren opsom-topics en meer niet.

Ook de oudere topics die niet meer actief waren en dus niet in de Truth-lijst stonden, zijn op slot gedaan om te voorkomen dat ze later nog eens omhoog worden geschopt. Zonder sluitpost anders wordt de AT zo'n zooitje. . Vandaar dus ook de melding hier.

Oi!
pi_9738611
Ik raad iedereen aan dit nieuwe sticky-topic te lezen : Aanvulling FAQ..
Oi!
  maandag 14 april 2003 @ 15:14:56 #47
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_9770644
Dank je wel Muus voor het bijhouden van de update van de maanstanden .. toppie
  maandag 14 april 2003 @ 16:36:33 #48
50220 Jaggunsu
Zo blauw als een reiger
pi_9772508
Ik ben net nieuw hier, maar vind het wel vreemd dat als oude topics teruggehaald worden ze meteen op slot gaan. Doe dan maar een nieuwe posting???
Normaal gezien gebruik je eerst de 'zoek' knop om te kijken of over jouw onderwerp al een thread bestaat, en als je er iets aan toe te voegen hebt dan doe je dat in die thread. Niet klakkeloos een nieuw topic openen, want dat vermindert de overzichtelijkheid (tenzij het oude topic erg lang is), zeker bij search opties.

Ben het wel met de preker eens dat het eea hier niet uitnodigd tot het leukheidsgehalte van dit forum. Beetje meer soepelheid maakt blijheid

Beauty is in the eyes of the beer holder...
pi_9778389
quote:
Op maandag 14 april 2003 16:36 schreef Jaggunsu het volgende:
Ik ben net nieuw hier, maar vind het wel vreemd dat als oude topics teruggehaald worden ze meteen op slot gaan. Doe dan maar een nieuwe posting???
Normaal gezien gebruik je eerst de 'zoek' knop om te kijken of over jouw onderwerp al een thread bestaat, en als je er iets aan toe te voegen hebt dan doe je dat in die thread. Niet klakkeloos een nieuw topic openen, want dat vermindert de overzichtelijkheid (tenzij het oude topic erg lang is), zeker bij search opties.

Ben het wel met de preker eens dat het eea hier niet uitnodigd tot het leukheidsgehalte van dit forum. Beetje meer soepelheid maakt blijheid

Nou, ik dacht niet dat we hier nou echt streng waren. .

Oer-oude topics moet je lekker laten waar ze stonden, dan open je maar een nieuw topic. Ook omdat mensen dan op oude posts reageren van mensen die hier allang niet meer zitten. (bv.)
Een nieuw topic openen is toch niet zo erg?

Vaak genoeg worden er oude topics omhoog gehaald en die sluit ik niet.

Maar goed, je bent net nieuw, dus kijk nou eerst maar eens ff hoe het hier gaat. Je zult zien dat we reuze meevallen, hoor. .

Oi!
pi_9883137
Gisternacht is er een truth-topic verkloot door gespam en geflame: Foto's van entiteiten?! .
Daar ben ik niet blij mee; op deze manier worden users weggejaagd. Dit forum van alle fora hier misschien wel het meest gevoelig hiervoor.

Om een duidelijk signaal af te geven naar degenen die zoiets doen, en naar degenen die denken hier niet meer te zullen posten, hebben de users Trents en K3 een forumban van een week opgelopen.

Truth is NIET een plaats om te gaan zieken en kloten. Overdag niet en snachts niet.

Het zal wellicht opgevallen zijn dat de wat hardere lijn die we in een sticky recentelijk aangekondigd hebben, ook daadwerkelijk uitgevoerd wordt. Niet omdat we zonodig schooljuf en -meester willen spelen, maar om de specifieke Truth-posters te beschermen door een actievere moderatie.

Aanvulling: ook Kaazkop_ is een weekje weg.

[Dit bericht is gewijzigd door iteejer op 19-04-2003 18:41]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')