Ik stel gewoon een vraag hoor.quote:Op maandag 5 augustus 2019 09:19 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom nou meteen weer die toonzetting he. Dat vind ik zo jammer. Daardoor ontsporen dit soort discussies dus altijd.
Wat is er niet normaal aan om gewoon te vragen of er mensen zijn die spijt hebben van het nemen van kinderen? Zo raar is die vraag niet.quote:Op maandag 5 augustus 2019 09:41 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Stel je op je werk ook dit soort normale vragen? ;') Of bij je familie of wat dan ook
Als ik dat andere topic zo lees dan denk ik het wel jaquote:Op maandag 5 augustus 2019 09:42 schreef Roomsnoes het volgende:
Die mensen zijn er vast. Maar denk je die te vinden hier in OUD..?
Je stelt geen vraag, je stelt dat als je de voorbeelden in het andere topic ziet, mensen wel spijt MOETEN hebben. Als je dat in dit topic dus niet toegeeft, durf je dat kennelijk niet. Het kan niet zo zijn dat je geen spijt hebt, het kan alleen zo zijn dat je het niet toegeeft.quote:
Heb jij wel spijt?quote:
Ik stel wel een vraag. Zie de zin die eindigt op een vraagteken.quote:Op maandag 5 augustus 2019 09:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je stelt geen vraag, je stelt dat als je de voorbeelden in het andere topic ziet, mensen wel spijt MOETEN hebben. Als je dat in dit topic dus niet toegeeft, durf je dat kennelijk niet. Het kan niet zo zijn dat je geen spijt hebt, het kan alleen zo zijn dat je het niet toegeeft.
Gast je weet zelf ook wel hoe debiel je OP is. Je zou op die manier ook nooit iets vragen aan iemand buiten het forumquote:Op maandag 5 augustus 2019 10:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik stel wel een vraag. Zie de zin die eindigt op een vraagteken.
En ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er mensen zijn die spijt hebben. Dat moet gewoon haast wel.
En wat durf ik niet toe te geven? Ik stel gewoon een normale vraag; wat zitten jullie allemaal te stuiteren?
Tuurlijk wel.quote:Op maandag 5 augustus 2019 10:22 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Gast je weet zelf ook wel hoe debiel je OP is. Je zou op die manier ook nooit iets vragen aan iemand buiten het forum
De manier waarop je een vraag stelt impliceert dat het niet mogelijk is om geen spijt te hebben, alleen dat je niet durft toe te geven dat je geen spijt hebt.quote:Op maandag 5 augustus 2019 10:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik stel wel een vraag. Zie de zin die eindigt op een vraagteken.
En ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er mensen zijn die spijt hebben. Dat moet gewoon haast wel.
En wat durf ik niet toe te geven? Ik stel gewoon een normale vraag; wat zitten jullie allemaal te stuiteren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |