Was bezigquote:Op maandag 5 augustus 2019 00:50 schreef FlippingCoin het volgende:
Doe eens een normaal plaatje in de op dit kan echt niet joh![]()
Dankjewel meneertjequote:
Geen idee maar die zouden ze echt faliekant in elkaar moeten trappenquote:Op maandag 5 augustus 2019 00:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Welke debiel heeft dan ook dat vorige plaatje erin gezet
Ja dan ben je toch gayquote:
quote:Op maandag 5 augustus 2019 00:36 schreef FlippingCoin het volgende:
Ja, ik ga met mijn paard naar de oude stadsweg Ik ga rijden tot ik niet meer kan Ik ga met mijn paard naar de oude stadsweg Ik ga rijden tot ik niet meer kan
Hm?quote:
Eindelijk iemand die dat wel kan waarderenquote:
Hahahaquote:Op maandag 5 augustus 2019 00:58 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Er zijn geen vrouwen op het internet
quote:
Ik heb geen flipje jij wel?quote:
35 cmquote:Op maandag 5 augustus 2019 01:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahaha
[..]
[..]
Ik heb geen flipje jij wel?
quote:Op maandag 5 augustus 2019 01:13 schreef moemoe het volgende:
OH, OH Den Haag, mooie stad achter de duinuuuh.
Wil wel ruzie met je maken hoor.quote:
Daarvoor bestaat DM droppiequote:Op maandag 5 augustus 2019 01:26 schreef SoS87 het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik mijn flip postte kreeg ik een ban
Ben wel haarfijn inderdaadquote:Op maandag 5 augustus 2019 01:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wil wel ruzie met je maken hoor.
Gewoon wat goedkoop scorende opmerkingen maken over je baan, haarfijn en lengte
[..]
Daarvoor bestaat DM droppie
Hoe is het met taveerne deerne?quote:Op maandag 5 augustus 2019 01:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, en ben hariger dan ooit.
Die wil net als de rest van de omgeving dat ik naar de barbier ga.quote:
Moet je dan maar doen hèquote:Op maandag 5 augustus 2019 01:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die wil net als de rest van de omgeving dat ik naar de barbier ga.
quote:Op maandag 5 augustus 2019 01:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, en ben hariger dan ooit.
Pics.quote:Op maandag 5 augustus 2019 01:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die wil net als de rest van de omgeving dat ik naar de barbier ga.
Google maar op Paul Breitner 1974. Alleen dan meer baard.quote:
Pfoeh en je hebt bovenop net zo’n bos krullen?quote:Op maandag 5 augustus 2019 01:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Google maar op Paul Breitner 1974. Alleen dan meer baard.
Picsquote:Op maandag 5 augustus 2019 01:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En sinds ik alpecin gebruik gaat het geweldig met mijn haarlijn
Als ik het niet plat kam wel ja...quote:Op maandag 5 augustus 2019 01:33 schreef moemoe het volgende:
[..]
Pfoeh en je hebt bovenop net zo’n bos krullen?
Owquote:Op maandag 5 augustus 2019 01:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mortii heeft gewoon ONZ in Den Haag
Geen idee waarom, maar ik kan mortii weinig weigeren
Ach ja. Is dat niet een mannending? De barbier zo lang mogelijk uitstellen om te kijken hoe groot en veel het kan worden?quote:Op maandag 5 augustus 2019 01:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als ik het niet plat kam wel ja...
Moet er niet aan denken dat ze een fout makenquote:Op maandag 5 augustus 2019 01:38 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ach ja. Is dat niet een mannending? De barbier zo lang mogelijk uitstellen om te kijken hoe groot en veel het kan worden?
Dat is Lexi ja. Blond staat haar niet.quote:Op maandag 5 augustus 2019 01:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Is dat die Lexi? Dat is beter dan het blonde namelijk
Dacht eerder aan axequote:Op maandag 5 augustus 2019 01:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Omdat ik geen badedas alles in 1 gebruik?
Dan eens met jouquote:Op maandag 5 augustus 2019 01:43 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Dat is Lexi ja. Blond staat haar niet.
513350...quote:Op maandag 5 augustus 2019 01:38 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ach ja. Is dat niet een mannending? De barbier zo lang mogelijk uitstellen om te kijken hoe groot en veel het kan worden?
Steak?quote:Op maandag 5 augustus 2019 01:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
513350...
56.849 kills
15.256 deaths
3.71 KD/R
Top Steak: 75
En direct weer.
Zij mag met mij doen wat ze maar wilquote:Op maandag 5 augustus 2019 01:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dacht eerder aan axe
[..]
Dan eens met jou
Axe ben ik al een paar jaar mee gestoptquote:Op maandag 5 augustus 2019 01:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dacht eerder aan axe
[..]
Dan eens met jou
Dat is onderdanig van jequote:Op maandag 5 augustus 2019 01:47 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Zij mag met mij doen wat ze maar wil
Ohquote:Op maandag 5 augustus 2019 01:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Axe ben ik al een paar jaar mee gestopt
stond ook steak, ik maakte een foutje... en ninja-editte het heel snel... smiecht!quote:Op maandag 5 augustus 2019 01:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik lees ook gewoon wat ik wil lezen.
Tot ze een schroevendraaier in je urinebuis duwtquote:Op maandag 5 augustus 2019 01:47 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Zij mag met mij doen wat ze maar wil
quote:Op maandag 5 augustus 2019 01:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
stond ook steak, ik maakte een foutje... en ninja-editte het heel snel... smiecht!
Het eierspel? Nicequote:Op maandag 5 augustus 2019 01:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
513350...
56.849 kills
15.256 deaths
3.72 KD/R
Top Streak: 75
En direct weer.
Heb wat vlechtjes gekocht.quote:Op maandag 5 augustus 2019 01:51 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het eierspel? Nice.
Zin om binnenkort weer met @:flippiee bazooka’s af te vuren op jou en anderen.
Ik had ook wat zwarte vlechtjes ja, tijdens de GOT-hype een paar weken terug bij het eierspel.quote:
Dat ging makkelijkquote:
quote:Op maandag 5 augustus 2019 01:51 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het eierspel? Nice.
Zin om binnenkort weer met @:flippiee bazooka’s af te vuren op jou en anderen.
Vind die nieuwe Whipper wel vet irritantquote:Op maandag 5 augustus 2019 01:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik had ook wat zwarte vlechtjes ja, tijdens de GOT-hype een paar weken terug bij het eierspel.
Ja, 1 van die nieuwe guns toch? Ik vind het wel leuk die toevoegingen, al blijft de bazooka mijn favorietquote:Op maandag 5 augustus 2019 01:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vind die nieuwe Whipper wel vet irritant
Is je broer in de buurt trouwens?quote:Op maandag 5 augustus 2019 01:57 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, 1 van die nieuwe guns toch? Ik vind het wel leuk die toevoegingen, al blijft de bazooka mijn favoriet.
Niet echt.quote:Op maandag 5 augustus 2019 01:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Is je broer in de buurt trouwens?
Zou je hem willen zeggen dat Etto "WRAAAAAAAAAAAAK" zegt?quote:Op maandag 5 augustus 2019 01:59 schreef moemoe het volgende:
[..]
Niet echt.
Wilde je zijn eitje vermorzelen?
Ik heb er trouwens wel een andere username...quote:Op maandag 5 augustus 2019 02:01 schreef moemoe het volgende:
@:skysherrif
Werk eens aan je toernooi joh voor het eierspel.
[ afbeelding ]
I’ll let him know.quote:Op maandag 5 augustus 2019 02:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zou je hem willen zeggen dat Etto "WRAAAAAAAAAAAAK" zegt?
Wat dan?quote:Op maandag 5 augustus 2019 02:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik heb er trouwens wel een andere username...
Ik word nu steeds nieuwsgieriger naar je baard.quote:Op maandag 5 augustus 2019 02:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
Was overigens geen kauwgom in de baard, gelukkig... gewoon een nestje kolibris.
Nee, je kunt gewoon je naam aanpassen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 02:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
I’ll let him know.
[..]
Wat dan?
Ben je dan niet al je gouden eieren kwijt?
[..]
Ik word nu steeds nieuwsgieriger naar je baard.
quote:Op maandag 5 augustus 2019 02:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, je kunt gewoon je naam aanpassen.
Ik heb me thans vernoemd naar de grootste Poolse voetballer aller tijden.
[ afbeelding ]
Kurwaquote:Op maandag 5 augustus 2019 02:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
GOOOOOOL KAZIMIERZA DEYNI POLSKIEGO!
Laat maar even weten wanneer...quote:Op maandag 5 augustus 2019 02:01 schreef moemoe het volgende:
@:skysherrif
Werk eens aan je toernooi joh voor het eierspel.
[ afbeelding ]
Slaap zacht!quote:Op maandag 5 augustus 2019 02:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Laat maar even weten wanneer...
Ik ga crashen.![]()
quote:
Hahaquote:
Hoiquote:
Lekker geslapen?quote:
Jij lag niet naast me dus wat denk je zelfquote:
Smoothquote:Op maandag 5 augustus 2019 07:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij lag niet naast me dus wat denk je zelf
Ik ben erg onder de indrukquote:Op maandag 5 augustus 2019 07:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Flippieee dit heeft mortaxx toch maar even goed geregeld he.
Dat je niet naast jezelf lag?quote:Op maandag 5 augustus 2019 07:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Smooth
Dat was mijn probleem nou ook
quote:
T R O T Squote:Op maandag 5 augustus 2019 07:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Smooth
Dat was mijn probleem nou ook
[..]
Ik ben erg onder de indruk
Hoe laat gaat het open? Meestal wel al vroeg en dan nog lekker warm ook hnngquote:Op maandag 5 augustus 2019 08:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zou de supermarkt al verse broodjes hebben liggen?
Heb er wel trek in.
Zo'n lekkere kaascroissant, of een kaneelbroodje. Hnngg
8 uur.quote:Op maandag 5 augustus 2019 08:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe laat gaat het open? Meestal wel al vroeg en dan nog lekker warm ook hnng
Ben benieuwdquote:Op maandag 5 augustus 2019 08:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan doe ik een broek aan en stap op de fiets.
Alleen een broek en dan met bezweet torso de bakkersmeisjes helemaal oceaan zien gaanquote:Op maandag 5 augustus 2019 08:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan doe ik een broek aan en stap op de fiets.
Ze waren niet meer warm.quote:Op maandag 5 augustus 2019 08:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben benieuwdHebben jullie al naam voor de kat!
Tyler dus.quote:Op maandag 5 augustus 2019 09:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog niet dik. Wel fluffy.
Is een ragdoll.
Noem hem Percival, lord of Lardington!quote:Op maandag 5 augustus 2019 09:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog niet dik. Wel fluffy.
Is een ragdoll.
Pics?!quote:Op maandag 5 augustus 2019 09:34 schreef Kiid het volgende:
Mijn haar is nog NOOIT zó kort geweest. Jullie boy was zoals beloofd afgelopen vrijdag naar de kapper geweest en dat heb ik geweten. Er kwam geen eind aan die schaar
Weer een stomme dag vandaag. Nog een week alleen bikkelen en dan zijn beide G's er weer en kan ik meteen vertellen dat ik wil gaan solliciterenquote:
Pics????quote:Op maandag 5 augustus 2019 09:34 schreef Kiid het volgende:
Mijn haar is nog NOOIT zó kort geweest. Jullie boy was zoals beloofd afgelopen vrijdag naar de kapper geweest en dat heb ik geweten. Er kwam geen eind aan die schaar
Mijn vriendin zei dat ik er nu volwassener uit ziequote:Op maandag 5 augustus 2019 09:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe ik niet aan. Dan worden alle fok!mannen jaloers.
Je hebt nu waarschijnlijk geen babyface meer.quote:Op maandag 5 augustus 2019 09:36 schreef Kiid het volgende:
Geloof er niks van. Ik blijf immers dezelfde Kiid, met of zonder haar
Ik blijf dezelfde Kiid vriendquote:Op maandag 5 augustus 2019 09:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt nu waarschijnlijk geen babyface meer.
Hij is er niet geknipt voor.quote:Op maandag 5 augustus 2019 09:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb nog geen pic terug gehad anders
Valt me tegen. Wel pics ontvangen maar niet uitdelen. Slecht van Kiidquote:Op maandag 5 augustus 2019 09:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb nog geen pic terug gehad anders
Weet jij hoe flippiee eruit ziet?quote:Op maandag 5 augustus 2019 09:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Valt me tegen. Wel pics ontvangen maar niet uitdelen. Slecht van Kiid
quote:Op maandag 5 augustus 2019 09:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet jij hoe flippiee eruit ziet?
Lol Haagsie.quote:Op maandag 5 augustus 2019 09:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij is er niet geknipt voor.
Echt he!!quote:Op maandag 5 augustus 2019 09:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zou zoiets nooit doenquote:
Zeker wetenquote:
Ik deed mijn telefoon in selfiestand en moest er zelf van schrikkenquote:Op maandag 5 augustus 2019 09:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Stuur anders iets andersquote:Op maandag 5 augustus 2019 10:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik deed mijn telefoon in selfiestand en moest er zelf van schrikken
Heb echt geen idee.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:56 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Vraagje, jij weet alles op FOK!
Waar is die ene gekke gozer naartoe, ging vaak naar Duitsland boodschappen doen, had die mocro uit Sittard als UI,.... was altijd chag
Kan zowat ook iedereen hier zijn. Boodschappen doen in Duitsland is ziek goedkoop en roken doen we allemaalquote:
Ja inderdaad ken meerdere hier die dat doen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 10:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kan zowat ook iedereen hier zijn. Boodschappen doen in Duitsland is ziek goedkoop en roken doen we allemaal
Flippieeee!!!quote:
Wanneer ga je weer over op je oude niveau? of blijf je nu een strebertje?quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:05 schreef Kiid het volgende:
Ik heb alweer zoveel geregeld deze ochtend boys, je wilt niet weten. Heb vorige week meer gedaan dat ik normaal in een maand doe
Volgende week weer want dan zijn mijn beide collega's weer terugquote:Op maandag 5 augustus 2019 11:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer over op je oude niveau? of blijf je nu een strebertje?
Yeaaaaquote:Op maandag 5 augustus 2019 11:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Volgende week weer want dan zijn mijn beide collega's weer terug
En dan op zijn eerste dag terug ga ik gelijk mededelen dat ik weg wilquote:
Heb je elders gesolliciteerd?quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
En dan op zijn eerste dag terug ga ik gelijk mededelen dat ik weg wil. Timing is wel een beetje rot maar ik moet gelijk al vrij hebben voor volgende week woensdagmiddag voor gesprekken dus kan niet anders
Ja, heb al 2 gesprekken staan voor volgende week woensdag. Ben ook nog uitgenodigd voor een ander gesprek maar die moet ik denk ik laten schieten. Die kunnen alleen maar als ik niet kan en echt flexibel zijn ze niet.quote:
Even doorposten danquote:
Goeeeed met jou??quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja inderdaad ken meerdere hier die dat doen.
[..]
Flippieeee!!!
hows nou dan?
Mortii is een prima user tegenwoordigquote:Op maandag 5 augustus 2019 11:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Geen klachten over de TT gaarne. Mortaxx doet zelden iets goeds maar dit heeft hij mooi voor elkaar
Daar zit je dus fout en daarom ben jij geen TT expert. Jij weet duidelijk niet wat er speelt onder de mensen hier. DBS en Fifa zijn TOP vermaakquote:Op maandag 5 augustus 2019 11:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee niemand zit te wachten op DBS of FIFA.
Dat moment is om 11.30quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:48 schreef Kiid het volgende:
Wat ook altijd veel vermaak oplevert is #LUNCHGENOT. Het is bijna weer zover! Nog 12 minuten, even aftellen jongens en meisjes
Ik ontbijt dan ook erg vroegquote:Op maandag 5 augustus 2019 11:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij bent de enige op de wereld die om 11.30 zijn boterhammetje nuttigt
Genoeg keuze zo te zienquote:Op maandag 5 augustus 2019 11:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, heb al 2 gesprekken staan voor volgende week woensdag. Ben ook nog uitgenodigd voor een ander gesprek maar die moet ik denk ik laten schieten. Die kunnen alleen maar als ik niet kan en echt flexibel zijn ze niet.
Yo vriendelijke vriendquote:
Ik ontbijt helemaal nietquote:Op maandag 5 augustus 2019 11:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ontbijt dan ook erg vroeg
Hoe was je weekend?quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Genoeg keuze zo te zienheb vanaf oktober ook een nieuwe baan.
[..]
Yo vriendelijke vriend
Ondanks dat ik maandagen haat gaat het wel goed! zit vanaf deze maand 2 dagen per week op mijn nieuwe functie.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Even doorposten dan
[..]
Goeeeed met jou??
Ging snel. Vrijdag van 7 tot 2 uur middernacht ofzo gegamed en zondag ook de hele dagquote:
Geen vierkante ogen nu?quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ging snel. Vrijdag van 7 tot 2 uur middernacht ofzo gegamed en zondag ook de hele dag
Chronisch vierkante ogenquote:
Is het ook. Maar wel leuk. Boodschappen doen is ook vermoeiendquote:
Lekker thuis laten bezorgen dan.quote:Op maandag 5 augustus 2019 12:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is het ook. Maar wel leuk. Boodschappen doen is ook vermoeiend
Zijn er mensen die jonger zijn dan 70 die dat doen?quote:Op maandag 5 augustus 2019 12:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker thuis laten bezorgen dan.
Helaas wel. Ik wil het ook niet.quote:Op maandag 5 augustus 2019 12:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zijn er mensen die jonger zijn dan 70 die dat doen?
quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daar zit je dus fout en daarom ben jij geen TT expert. Jij weet duidelijk niet wat er speelt onder de mensen hier. DBS en Fifa zijn TOP vermaak
Jaaaaaaquote:Op maandag 5 augustus 2019 12:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oehh en wanneer ga je helemaal over?quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ondanks dat ik maandagen haat gaat het wel goed! zit vanaf deze maand 2 dagen per week op mijn nieuwe functie.
Hou toch op man ventquote:Op maandag 5 augustus 2019 12:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is het ook. Maar wel leuk. Boodschappen doen is ook vermoeiend
Oktober. Thanksquote:Op maandag 5 augustus 2019 12:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oehh en wanneer ga je helemaal over?gefeliciteerd!
quote:Op maandag 5 augustus 2019 12:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Helaas wel. Ik wil het ook niet.
Haha bejaardenquote:
watsmetjou?quote:
Dat is wel iets om naar uit te kijkenquote:Op maandag 5 augustus 2019 12:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oktober. Thanks
[..]
[..]
Haha bejaarden
[..]
watsmetjou?
Na de vakantieperiodequote:
Duurt langquote:
Zeker weten. Lui danquote:Op maandag 5 augustus 2019 12:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is wel iets om naar uit te kijken
En ik vind mezelf geen bejaarde, gewoon gemakzuchtig
Wie ging dat ook alweer regelen voor je?quote:
Voor mijn part regelt sinterklaas het.quote:Op maandag 5 augustus 2019 12:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wie ging dat ook alweer regelen voor je?
Dan duurt het langer dan na de zomerquote:Op maandag 5 augustus 2019 12:43 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Voor mijn part regelt sinterklaas het.
Yes......quote:Op maandag 5 augustus 2019 12:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij mag jezelf niet meetellen in de categorie onder de 70quote:
Oh?quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij mag jezelf niet meetellen in de categorie onder de 70
Het is zo ideaal hè.....lekker op de bank op je gemak door die app scrollen, bezorgdag aanklikken, afrekenen en klaarquote:Op maandag 5 augustus 2019 13:18 schreef Kiid het volgende:
Ik zou boodschappen ook wel willen laten bezorgen. Zit je tenminste niet met al die hippies karretjes te schuiven op zaterdagmorgen
quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij mag jezelf niet meetellen in de categorie onder de 70
Gebroken heup is automatisch 70+quote:
Ja, moet mij er ook maar eens in gaan verdiepenquote:Op maandag 5 augustus 2019 13:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het is zo ideaal hè.....lekker op de bank op je gemak door die app scrollen, bezorgdag aanklikken, afrekenen en klaar
Kluns.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:27 schreef Kiid het volgende:
Ik heb nog nooit mijn heup gebroken maar wel mijn neus. Ik weet niet in welke categorie je dan zit?
Ik kan soms zo slecht tegen de drukte dan vind ik gewoon fijn om boodschappen te bestellen. Zeker als ze ook nog wat zwaarder zijn.quote:Op maandag 5 augustus 2019 12:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeker weten. Lui daneigenlijk zou het perfect zijn voor mij maar schaam me beetje voor denk ik
Ik voel je, ik ben gewoon jaloers dat jij die stap wel hebt genomen en ik dat niet durfquote:Op maandag 5 augustus 2019 13:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kan soms zo slecht tegen de drukte dan vind ik gewoon fijn om boodschappen te bestellen. Zeker als ze ook nog wat zwaarder zijn.
Ik vind die drukte ook verschrikkelijk. En oude mensen al helemaal. Die lijken echt te gaan boodschappen vanwege een sociaal oogpunt om nog lekker lang te kunnen treuzelen en kletsen met de kassièrequote:Op maandag 5 augustus 2019 13:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kan soms zo slecht tegen de drukte dan vind ik gewoon fijn om boodschappen te bestellen. Zeker als ze ook nog wat zwaarder zijn.
Dat ligt eraan hoe dat gebeurd is. Liep je tegen het keukenkastje aan volgens je vriendin?quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:27 schreef Kiid het volgende:
Ik heb nog nooit mijn heup gebroken maar wel mijn neus. Ik weet niet in welke categorie je dan zit?
Ik vind boodschappen doen altijd wel chill. Beetje extra beweging, af en toe wat lekkers meenemen om onderweg naar huis op te peuzelen .quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zit ook altijd constant met mijn ellebogen te zwiepen, ja.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik vind die drukte ook verschrikkelijk. En oude mensen al helemaal. Die lijken echt te gaan boodschappen vanwege een sociaal oogpunt om nog lekker lang te kunnen treuzelen en kletsen met de kassière
Precies, pot zure haring mee voor onderweg... lekkerquote:Op maandag 5 augustus 2019 13:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe dat gebeurd is. Liep je tegen het keukenkastje aan volgens je vriendin?
[..]
Ik vind boodschappen doen altijd wel chill. Beetje extra beweging, af en toe wat lekkers meenemen om onderweg naar huis op te peuzelen .
Dat ben ik wel met je eens. Bejaardenquote:Op maandag 5 augustus 2019 13:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik vind die drukte ook verschrikkelijk. En oude mensen al helemaal.
Ik had gisteren zo'n ben en Jerry ijssandwich achtig ding mee.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zit ook altijd constant met mijn ellebogen te zwiepen, ja.
[..]
Precies, pot zure haring mee voor onderweg... lekker
Praat je ook zo over je eigen moeder?quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens. Bejaardengoddomme wat zijn die verschrikkelijk.
Ik ga boodschappen doen voor m'n rust niet zodat er zo'n oude graftak tegen me aan kan gaan zeiken over uitverkochte producten, commentaar geven over wat ik in m'n mandje heb of dat ik weet wanneer een product weer binnen komt. Ik werk daar godverdomme niet.
Oh die zijn wel nice jaquote:Op maandag 5 augustus 2019 13:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik had gisteren zo'n ben en Jerry ijssandwich achtig ding mee.#viesdik
Echt hè. Vroeger zag je nog wel verschillende soorten. Nu ligt er bij de ah hier alleen een soort cookiedough met nootjes en karamel omhuld met chocolade.quote:
Bij de benzinepomp bij huis koop ik die wel eens... volgens mij vanillecookies met chocolatechip en vanille chocolade met chocostukjes ertussen. Dat is volgens mij de enige die ik kenquote:Op maandag 5 augustus 2019 13:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Echt hè. Vroeger zag je nog wel verschillende soorten. Nu ligt er bij de ah hier alleen een soort cookiedough met nootjes en karamel omhuld met chocolade.
Ik vond die sandwich met dat deeg met ijs er tussen lekkerder.
Ja die bedoel ik volgens mij.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bij de benzinepomp bij huis koop ik die wel eens... volgens mij vanillecookies met chocolatechip en vanille chocolade met chocostukjes ertussen. Dat is volgens mij de enige die ik ken
Oh die heb ik nog niet gezien.... wellicht dat die over een paar jaar hier in Groningen 'uit komt'.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik volgens mij.
https://www.benjerry.nl/smaken/slices-on-the-dough
Dit is de enige die ze nu bij de ah hebben liggen bij ons. Best lekker hoor. Beetje het idee of je een bevroren snicker eet maar dan met meer smaak eraan.
Maar m'n voorkeur gaat uit naar die andere.
Gewoon doenquote:Op maandag 5 augustus 2019 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik voel je, ik ben gewoon jaloers dat jij die stap wel hebt genomen en ik dat niet durf
Ja dat dus. En dan kun je niet alles vindenquote:Op maandag 5 augustus 2019 13:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik vind die drukte ook verschrikkelijk. En oude mensen al helemaal. Die lijken echt te gaan boodschappen vanwege een sociaal oogpunt om nog lekker lang te kunnen treuzelen en kletsen met de kassière
Ja dat is ook een reden. Geen boodschappen hoeven te doen rond etenstijd en dan ongezonde dingen meenemen omdat geen zelfbeheersingquote:Op maandag 5 augustus 2019 13:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe dat gebeurd is. Liep je tegen het keukenkastje aan volgens je vriendin?
[..]
Ik vind boodschappen doen altijd wel chill. Beetje extra beweging, af en toe wat lekkers meenemen om onderweg naar huis op te peuzelen .
Maar het is altijd etenstijdquote:Op maandag 5 augustus 2019 13:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon doenAH bij kun je ook gall en gall en Etos erbij bestellen. Of abonnement nemen voor 10 EUR per maand aan bezorgkosten
[..]
Ja dat dus. En dan kun je niet alles vinden
[..]
Ja dat is ook een reden. Geen boodschappen hoeven te doen rond etenstijd en dan ongezonde dingen meenemen omdat geen zelfbeheersing
De bezorgkosten van mijn vriendin zijn gratisquote:Op maandag 5 augustus 2019 13:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon doenAH bij kun je ook gall en gall en Etos erbij bestellen. Of abonnement nemen voor 10 EUR per maand aan bezorgkosten
[..]
Ja dat dus. En dan kun je niet alles vinden
[..]
Ja dat is ook een reden. Geen boodschappen hoeven te doen rond etenstijd en dan ongezonde dingen meenemen omdat geen zelfbeheersing
Ja, die heb ik ook wel eensquote:Op maandag 5 augustus 2019 13:57 schreef dud0r het volgende:
https://www.benjerry.nl/smaken/cookie-dough-wich
Deze! En ze hebben 'm ook met chocolade. Die is het beste. Vind ik.
Ik blijf liever slankquote:
Dat scheelt wel enorm. Wil je je vriendin met mij delen?quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De bezorgkosten van mijn vriendin zijn gratis
[..]
Ja, die heb ik ook wel eens
Zeker. Ik wil wel een goed woordje voor je doen...quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik blijf liever slank
[..]
Dat scheelt wel enorm. Wil je je vriendin met mij delen?
Ik ook maar het is af en toe zo verleidelijkquote:Op maandag 5 augustus 2019 14:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik blijf liever slank
[..]
Dat scheelt wel enorm. Wil je je vriendin met mij delen?
Ik wil je vriendin ook welquote:Op maandag 5 augustus 2019 14:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeker. Ik wil wel een goed woordje voor je doen...
Geen idee Flip , praat volgens mij echt dit topic volquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:06 schreef FlippingCoin het volgende:
Ja waarom is het hier zo rustig hommos
Neee, ik wil niet delenquote:
Eerlijk oversteken danquote:
Hm?quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen idee Flip , praat volgens mij echt dit topic vol
[..]
Neee, ik wil niet delen
niemand wilt hier posten jaquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nog steeds dit topic open. Kan geen toeval zijn!!
Mijn KLB SC 2nutz topictitel was wel heel snel wegquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nog steeds dit topic open. Kan geen toeval zijn!!
quote:
Ik heb net even een powernap gedaan op kantoor. Gewoon omdat het konquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn KLB SC 2nutz topictitel was wel heel snel weg!! vieze naaiers!!!
dat is niet echt inhoudelijk op onze opmerkingen haagsquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Ik heb net even een powernap gedaan op kantoor. Gewoon omdat het kon
Sorry, kon er niks mee. Hahaquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat is niet echt inhoudelijk op onze opmerkingen haags
beetje jammer
Ik hoop dat je jezelf ontslaatquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Ik heb net even een powernap gedaan op kantoor. Gewoon omdat het kon
Vrouwenquotum moet wel omhoog dus lijkt mij primaquote:
Ga zelf wel in een jurkje.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vrouwenquotum moet wel omhoog dus lijkt mij prima
quote:
Win win situatie lijkt mijquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vrouwenquotum moet wel omhoog dus lijkt mij prima
Hoeft ook niet. Ik wil jullie beiden welquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen idee Flip , praat volgens mij echt dit topic vol
[..]
Neee, ik wil niet delen
Oh kijk aanquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Ik wil jullie beiden wel
Bitches hahaquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:25 schreef Kiid het volgende:
Jongens, nog maar 35 minuten tot einde maandag. Dan is het weer leven in vrijheid. Beetje bitches neuken, alcohol nuttigen en nooit meer werken tot dinsdag
De maandag duurt nog wel langer dan 35 minuten hoor.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:25 schreef Kiid het volgende:
Jongens, nog maar 35 minuten tot einde maandag. Dan is het weer leven in vrijheid. Beetje bitches neuken, alcohol nuttigen en nooit meer werken tot dinsdag
Ik reken alleen in werkuren. Deze week duurt dus nog 32 uur en 31 minuten voordat het weer weekend isquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De maandag duurt nog wel langer dan 35 minuten hoor.
Jij bent raar.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik reken alleen in werkuren. Deze week duurt dus nog 32 uur en 31 minuten voordat het weer weekend is
Stuur ook naar mij.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:30 schreef Kiid het volgende:
Ik had trouwens wel de beloofde foto doorgestuurd, Flip. Maar die mag nooit zijn weg vinden op fok
Belofte maakt immers schuld
Laten we dat volgende week maandag doenquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:31 schreef Kiid het volgende:
Trouwens, we hebben het weekend helemaal niet met elkaar doorgenomen? Of zullen we dat morgen maar ff doen aangezien we zo allemaal naar huis keren
Nee, dat slaat nergens op want dit weekend heb ik ook weer BOMVOL aan leuke dingen staanquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laten we dat volgende week maandag doen
Fifa ja.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, dat slaat nergens op want dit weekend heb ik ook weer BOMVOL aan leuke dingen staan
Moet jij weten.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat ga ik vanavond sowieso weer doen ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |