weet ik zelf gespeeld met coverband enzo 1 van me favoritieten maar is niet welke ik bedoelquote:
Nu al nooit van gehoord zowel nummer als band nietquote:Op zondag 4 augustus 2019 23:39 schreef kree het volgende:
ik heb het jullie niet makkelijk gemaakt, maar nu moet het te raden zijn
]
deze band kenn ik nietquote:Op zondag 4 augustus 2019 23:37 schreef kree het volgende:
ok ik ga meer hinds geven want anders gaat dit eeuwig door
Band naam: New World ....... nr Com
daarom is het ook zo mooi het is niet bekend nl daarom kennen juillie t nietquote:Op zondag 4 augustus 2019 23:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
Nu al nooit van gehoord zowel nummer als band niet
ja maar dat is niet echt de bedoeling van dit topic...je moet het wel kunnen raden.quote:Op zondag 4 augustus 2019 23:41 schreef kree het volgende:
[..]
daarom is het ook zo mooi het is niet bekend nl daarom kennen juillie t niet
musica equote:
is make love to youquote:
ow ja van eros ramazzottiquote:
je kunt het raden want het staat openbaar op youtube maar zal het dan maar verklappen enzoquote:Op zondag 4 augustus 2019 23:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja maar dat is niet echt de bedoeling van dit topic...je moet het wel kunnen raden.
raden is niet opzoekenquote:Op zondag 4 augustus 2019 23:51 schreef kree het volgende:
[..]
je kunt het raden want het staat openbaar op youtube maar zal het dan maar verklappen enzo
van die zussen maar ben de naam ff kwijtquote:
Heart.quote:Op zondag 4 augustus 2019 23:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
van die zussen maar ben de naam ff kwijt
ow ja diequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |