Lekker bezig Freek.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:27 schreef Vanillekwark het volgende:
Jongens ik voel me vandaag zo #READY he niet normaal
Je moet je bek houdenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:27 schreef Vanillekwark het volgende:
Jongens ik voel me vandaag zo #READY he niet normaal
Prima nummertje.quote:
Dus als ik mezelf aftrek, trek ik jou ook af?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wie aan kwark komt, komt aan mij.
Note maar.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen debiel.
Dat heb jij goed gezien.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dus als ik mezelf aftrek, trek ik jou ook af?
Ja jullie hebben een fantastische uitwerking op deze scquote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wie aan kwark komt, komt aan mij.
nice brbquote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat heb jij goed gezien.
Klopt.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:31 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja jullie hebben een fantastische uitwerking op deze sc
Nee, gewoon een vraagquote:
Hier heb ik nog geen mening overquote:
Ademhalen.quote:
Hou jij het nog een beetje vol op de werkvloer ?quote:
Ja hoor. Al ben ik nou wel actief aan het solliciteren om ergens anders gaan werken. Ben het wel een beetje zat na 5.5 jaar hier. Plus ik ben recent verhuisd waardoor ik een stuk meer moet gaan rijden en ik vind halfuur lang zat normaal gesproken (nu bijna een uur)quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hou jij het nog een beetje vol op de werkvloer ?
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja hoor. Al ben ik nou wel actief aan het solliciteren om ergens anders gaan werken. Ben het wel een beetje zat na 5.5 jaar hier. Plus ik ben recent verhuisd waardoor ik een stuk meer moet gaan rijden en ik vind halfuur lang zat normaal gesproken (nu bijna een uur)
Wat je eerder vanmorgen zei was niet echt lief bedenk ik mij net.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Niet echt de ideale situatie..
Ik ben nu een beetje aan het onderhandelen en hier heeft al een collega ontslag genomen en een tweede gaat haar waarschijnlijk volgen, maar twijfelt.. dus dit maakt mijn onderhandelingspositie een stuk sterker
Enige zelfreflectie is je vreemd ?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat je eerder vanmorgen zei was niet echt lief bedenk ik mij net.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |