Weer voor niks vroeg uit bed gekomenquote:Op maandag 5 augustus 2019 09:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
goffer,ik zat ook klaar voor de vergadering.
Hiske;Hoe schrijf je terrein?
Heel belangrijk ook. Raketijsjes en gezichts-doekjes turven.quote:Op maandag 5 augustus 2019 09:07 schreef Hznootje het volgende:
Jessie was blij dat Mariska de turflijsten ging doen..Zegt Mariska
Fijne dag!quote:Op maandag 5 augustus 2019 09:04 schreef PTLe het volgende:
[..]
Nou ik dus even niet , ik zie de Zon op mijn vakantie adres , en die ga ik opzoeken , allemaal een fijne dag
Huh...een ontopic post! Mijn dank is groot.quote:Op maandag 5 augustus 2019 09:05 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Ikbal belde met quintis (maatschappelijk opvang)
A3 wist niet dat de vergadering niet door ging i.v.m. wens ambulance.
Ja sorry, drukte op enter voordat ik het door had.quote:Op maandag 5 augustus 2019 09:12 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Huh...een ontopic post! Mijn dank is groot.
Mogge
Alsjeblieft niet..Ik vind er nu al niet veel meer aan. Denk dat ik dan helemaal afhaakquote:Op maandag 5 augustus 2019 09:14 schreef lonneberga het volgende:
Zie je,ik wist het toen Maris binnenkwam.
De nieuwe Vic die de hele toko gaat runnen.
Jesse zal eerdaags wel uitvaren daar.
Dan hoop Ik dat hij de boot niet mistquote:Op maandag 5 augustus 2019 09:14 schreef lonneberga het volgende:
Zie je,ik wist het toen Maris binnenkwam.
De nieuwe Vic die de hele toko gaat runnen.
Jesse zal eerdaags wel uitvaren daar.
De markt begint toch pas om 12 uur?quote:Op maandag 5 augustus 2019 09:15 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Hiske druk bezig met een lijst wie wat moet doen voor de markt van zondag.
Gaat lekkere bende worden zondag met bezoek van A3 en Lenie.
Tja, dan had ze er maar om 6 uur moeten zitten zoals beloofdquote:Op maandag 5 augustus 2019 09:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
Maris gepikeerd omdat Dylan computertijd heeft.
Verschrikkelijk, he? Er moet ook altijd van alles gebakken en gebraden worden. Dylan begint de dag met 3 gebakken eieren. Lexie mekkert over de koffie en zal blij zijn als het nieuwe apparaat er is. Luxe paardjes in Utopia.quote:Op maandag 5 augustus 2019 09:20 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Lekkah gezellig met zijn vieren hannesen bij het aanrecht.
Markt begint om 13:00 zondag.quote:Op maandag 5 augustus 2019 09:18 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
De markt begint toch pas om 12 uur?
Jens staat alles op het aanrecht te schillen en in stukjes te hakken. Snijplank niet nodig.quote:Op maandag 5 augustus 2019 09:22 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, he? Er moet ook altijd van alles gebakken en gebraden worden. Dylan begint de dag met 3 gebakken eieren. Lexie mekkert over de koffie en zal blij zijn als het nieuwe apparaat er is. Luxe paardjes in Utopia.
Rok tot onder haar oksels, dan komen haar borsten en vooral buik zo mooi uit.quote:Op maandag 5 augustus 2019 09:23 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Ik zat net te kijken, vreselijk lelijk..................
Mooi dat jij hetzelfde denkt.quote:Op maandag 5 augustus 2019 09:23 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Ik zat net te kijken, vreselijk lelijk..................
Welnee, scheelt weer afwas. Er zijn nu 599 kaarten verkocht voor de markt en 16 voor de filmavond, zegt bekkentrekkende Hiske tegen Dylan.quote:Op maandag 5 augustus 2019 09:24 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Jens staat alles op het aanrecht te schillen en in stukjes te hakken. Snijplank niet nodig.
Kleedt zo lekker af.quote:Op maandag 5 augustus 2019 09:25 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Rok tot onder haar oksels, dan komen haar borsten en vooral buik zo mooi uit.![]()
Echt een kledingkeus voor een 26-jarige.
Shel kennende heb ze dus geen flikker klaar staan.quote:
Dat doen ze volgens mij allemaal. Nooit opgevallen dat ze een snijplank gebruiken. Zo smerigquote:Op maandag 5 augustus 2019 09:24 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Jens staat alles op het aanrecht te schillen en in stukjes te hakken. Snijplank niet nodig.
Merel is dus geen KVPerquote:Op maandag 5 augustus 2019 09:24 schreef Poezewoes het volgende:
Merel doet niet aan kijken, kijken, en niets kopen.
Dat is zonder bezoek ook het geval.quote:Op maandag 5 augustus 2019 09:28 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Shel kennende heb ze dus geen flikker klaar staan.
Dat gele topje moet nog iets strakker, zie je het patroon beterquote:Op maandag 5 augustus 2019 09:25 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Rok tot onder haar oksels, dan komen haar borsten en vooral buik zo mooi uit.![]()
Echt een kledingkeus voor een 26-jarige.
Vreselijk, ik kijk nog liever naar een etende Lexie.quote:Op maandag 5 augustus 2019 09:30 schreef peterdenhaag53 het volgende:
De 2 rappende dj's weer bezig. Alsof het echt serieus is..Hahaha ha kneusjes.
Hahahahaha..Ikbal is grote jongen..kan dat zelf toch regelen? Bizar dit.quote:Op maandag 5 augustus 2019 09:37 schreef Sambalbaai het volgende:
Hiske belt iemand van het ziekenhuis (?) waar daklozen terecht kunnen voor een consult van een verpleegkundige die mensen verder verwijst. Meneer zegt dat Ikbal gewoon naar een tandarts moet. Goh.![]()
Het is toch voor iedereen die moet? Mylene heeft bv kiespijn.quote:Op maandag 5 augustus 2019 09:39 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Hahahahaha..Ikbal is grote jongen..kan dat zelf toch regelen? Bizar dit.
Gewoon code taal voor heb je genoeg spullen verkocht? Dan kunnen wij weer met elkaar gaan.quote:Op maandag 5 augustus 2019 09:41 schreef Hznootje het volgende:
Jessie vraagt aan Merel of Fran en Ger weer met elkaar gaan.. Merel zegt het niet te weten.
Maar het zou haar niks verbazen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |