Tr wordt niks aan gedaan zeker niet als je vriendin Mod is. Maar laat maar veel plezier maar weer hierquote:Op maandag 5 augustus 2019 08:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Stuur een TR als het een probleem voor je is.Dit was relevant aan de streams.
Ja ik zag van de week dat ik er ook weer 3 bij hebquote:Op maandag 5 augustus 2019 08:34 schreef danaqui het volgende:
[..]
Er hebben Users een note en een ban voor gekregen,maar goed.......
Waar zie je dat Fritsie?quote:Op maandag 5 augustus 2019 08:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja ik zag van de week dat ik er ook weer 3 bij heb
Dat valt nog wel mee ik heb er ook weer genoeg en vandaag zullen er wel weer een paar bij zitten na deze posts, ben er weer weg van, veel plezier kanjer xxxquote:Op maandag 5 augustus 2019 08:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja ik zag van de week dat ik er ook weer 3 bij heb
Goedemorgen mop, en niet zo snel weg rennenquote:Op maandag 5 augustus 2019 08:39 schreef danaqui het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee ik heb er ook weer genoeg en vandaag zullen er wel weer een paar bij zitten na deze posts, ben er weer weg van, veel plezier kanjer xxx
Je noes?quote:Op maandag 5 augustus 2019 08:42 schreef Poezewoes het volgende:
Kan mijn noes niet meer zien, had er 5, heb er 4 jaar geen note gekregen, misschien nu wel, nu ik dit schrijf
Goedemorgen kanjer.quote:
Ik ken een user die meer dan 1000 heeft.quote:
Ik ken een user die er 0 heeftquote:Op maandag 5 augustus 2019 08:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ken een user die meer dan 1000 heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |