Poekiequote:Op zondag 4 augustus 2019 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jullie een goed idee voor een poezennaam?
Heb je een foto?quote:Op zondag 4 augustus 2019 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jullie een goed idee voor een poezennaam?
Ja, maar wel spannend hoorquote:
Komt wel goedquote:Op zondag 4 augustus 2019 20:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja, maar wel spannend hoor
Wel blij dat alles nu geregeld is dat scheelt een hoop, maar nieuwe mensen leren kennen en nieuwe omgeving vreet zoveel energie altijd
Denk het ook wel, maar deze week gaat wel vermoeiend wordenquote:
Brrrrrrrrrr, nieuwe mensen leren kennen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 20:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Wel blij dat alles nu geregeld is dat scheelt een hoop, maar nieuwe mensen leren kennen en nieuwe omgeving vreet zoveel energie altijd
Bang voor?quote:Op zondag 4 augustus 2019 20:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Denk het ook wel, maar deze week gaat wel vermoeiend worden
Jupquote:Op zondag 4 augustus 2019 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Brrrrrrrrrr, nieuwe mensen leren kennen.
Beetje wel. Is me wel eens vaker verteld dat ik niet altijd de beste eerste indruk maak en vind het soms lastig om mezelf te zijn bij nieuwe mensenquote:
Ja klopt. Heb je straks in ieder geval je eigen plekje om terug te trekken na een drukke dag.quote:Op zondag 4 augustus 2019 20:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Beetje bier helptquote:Op zondag 4 augustus 2019 21:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Beetje wel. Is me wel eens vaker verteld dat ik niet altijd de beste eerste indruk maak en vind het soms lastig om mezelf te zijn bij nieuwe mensen
Dat sowieso. Hier bij vriendin thuis ben ik ook al relatief ingeburgerd hoorquote:Op zondag 4 augustus 2019 21:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja klopt. Heb je straks in ieder geval je eigen plekje om terug te trekken na een drukke dag.
Extra reden om het juist niet te drinkenquote:
Welke indruk maakte je dan?quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Beetje wel. Is me wel eens vaker verteld dat ik niet altijd de beste eerste indruk maak en vind het soms lastig om mezelf te zijn bij nieuwe mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |