Even de tijd uitzitten, dan naar het eerste van Atleticoquote:
11 van de 14 potjesquote:Op maandag 5 augustus 2019 12:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Speelt hij nu al eens structureel in het eerste?
Opgestaan uit de dood!quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:00 schreef Lindgren. het volgende:
Volgens mij is Näckebrot dood. Niet in Zweden -19 de afgelopen wedstrijden en verder al een jaar geen nieuws.
quote:
quote:
Genot.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En meer Mufasa-nieuws:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow, Asgardsson gewoon al in het eerste van Zwedenquote:Op maandag 5 augustus 2019 13:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oei:
[ afbeelding ]
En juichen
[ afbeelding ]
Hij moet het met invalbeurtjes doenquote:Op maandag 5 augustus 2019 13:08 schreef aTypisch het volgende:
Zit Nakamoto al bij het eerste als vaste kracht Drizzie?
Gaat ook wel echt een baas worden als ik die stats zo ziequote:Op maandag 5 augustus 2019 13:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hij moet het met invalbeurtjes doen
[ afbeelding ]
Ik doe wel even een goed woordje voor je bij Barcelonaquote:Op maandag 5 augustus 2019 13:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ragnar speelt week in week uit de sterren van de hemel, debuteert bij het eerste van Zweden, maar gewoon nul interesse van grotere clubs
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Speelde wel tyfusslecht
[ afbeelding ]
komt welquote:Op maandag 5 augustus 2019 13:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ragnar speelt week in week uit de sterren van de hemel, debuteert bij het eerste van Zweden, maar gewoon nul interesse van grotere clubs
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Speelde wel tyfusslecht
[ afbeelding ]
Drie maanden op een rij, wat een baasquote:Op maandag 5 augustus 2019 13:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Barbaros weer eens talent van de maand
[ afbeelding ]
pics van tali en tarrelquote:Op maandag 5 augustus 2019 13:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Op naar december, en intussen de vogelkooien schoonmaken. Is minstens een uur werk, dus zal ik tussendoor even komen kijken. Dan doorgaan tot 1 januari (of 1 februari) en de shortlists + tussenstanden van de competities posten.
Je verwacht het niet.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:16 schreef Asschen_sukar het volgende:
Feyenoord was geloof ik niet de beste keuze
Die zullen wel weer een hoop middelmaat hebben gekocht waardoor er geen ruimte is voor jeugd.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:16 schreef Asschen_sukar het volgende:
Nog maar weinig speeltijd voor die Suiker, laat staat op internationaal gebied. Feyenoord was geloof ik niet de beste keuze
Tali is Tarrelquote:Op maandag 5 augustus 2019 13:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
pics van tali en tarrel
of was er eentje daarvan niet meer bij jou?
actiefoto in de spoilerquote:Op maandag 5 augustus 2019 13:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hier het hele zooitje bij elkaar:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
actiefoto in de spoilerScabbers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Opgeroepen worden omdat iemand anders afhaakt en dan een hattrick makenquote:Op maandag 5 augustus 2019 13:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beetje, maar is wel blessa:quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:33 schreef alf89 het volgende:
Mag John Troost al een beetje minuten maken in het eerste?
Begin me zorgen te maken.
Misschien moet hij de FLOW eens oproepen dan.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Beetje, maar is wel blessa:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Opgeroepen worden omdat iemand anders afhaakt en dan een hattrick maken. Baas.
Nopequote:Op maandag 5 augustus 2019 13:38 schreef Asschen_sukar het volgende:
Mag suiker al wat optreden in het 1e ?
30 juni 2016.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Wanneer worden ze 18? Dan gaan de transfers wel komen vanwege zeuren over speeltijd.
De echt grote talenten hebben hun transfer toch allang te pakken?quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Wanneer worden ze 18? Dan gaan de transfers wel komen vanwege zeuren over speeltijd.
Jup, volgende zomer weer 3 op jouw plekje daar.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
De echt grote talenten hebben hun transfer toch allang te pakken?
Hopelijk wordt Messi niet al te boos als hij op de bank plaats moet nemen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Jup, volgende zomer weer 3 op jouw plekje daar.
quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:45 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]Zoals Foppe zou zeggen: 'Dan zit ik ernaar te kijken, sorry, en dan doet me dat wat'
quote:Op zondag 4 augustus 2019 23:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hatseflats! Megatransfer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Godverdomme. En waarom kiest die eikel voor Duitsland. Ik ben woest.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oei:
[ afbeelding ]
En juichen
[ afbeelding ]
7,79 gemiddeldquote:Op maandag 5 augustus 2019 14:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
helemaal niks gespeeldquote:Op maandag 5 augustus 2019 14:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Shortlist op 1 januari 2016:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik meer waard en een bepalende speler.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:39 schreef GGMM het volgende:
Ik verdien wederom het meest van allemaal
Carriére Totaal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |