De echt grote talenten hebben hun transfer toch allang te pakken?quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Wanneer worden ze 18? Dan gaan de transfers wel komen vanwege zeuren over speeltijd.
Jup, volgende zomer weer 3 op jouw plekje daar.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
De echt grote talenten hebben hun transfer toch allang te pakken?
Hopelijk wordt Messi niet al te boos als hij op de bank plaats moet nemen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Jup, volgende zomer weer 3 op jouw plekje daar.
quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:45 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]Zoals Foppe zou zeggen: 'Dan zit ik ernaar te kijken, sorry, en dan doet me dat wat'
quote:Op zondag 4 augustus 2019 23:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hatseflats! Megatransfer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Godverdomme. En waarom kiest die eikel voor Duitsland. Ik ben woest.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oei:
[ afbeelding ]
En juichen
[ afbeelding ]
7,79 gemiddeldquote:Op maandag 5 augustus 2019 14:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
helemaal niks gespeeldquote:Op maandag 5 augustus 2019 14:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Shortlist op 1 januari 2016:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik meer waard en een bepalende speler.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:39 schreef GGMM het volgende:
Ik verdien wederom het meest van allemaal
Carriére Totaal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |