Ik vond hem vanaf het begin al jaloers, onzeker, clingy en verstikkend over komen bij die Danielle. Begon haar al gelijk te guild trippen en te claimen toen ze iemand anders ff aandacht gaf en ook nog met één been in haar relatie zat enzo. Vindt het maar een enge vent met een heel fragiel ego.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 12:09 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Ja.
Ik dacht dat Fabrizio best een goed karakter had, maar wat Ik de laatste tijd allemaal hoor en lees ( vreemdgaan tijdens relatie) en zie tijdens temptation vind ik hem steeds minder en minder.
Hij was toch ook diegene die toen nog als verleider stond te huilen om Daniëlle? Is het na al die aandacht van temptation naar zijn hoofd gestegen?![]()
En Quinten, die gast moet gewoon lekker vrijgezel blijven.
Je bent toch wel wat dommig als je denkt dat je hem kan veranderen.Het spat er vanaf.
Eens. Hij deed toen al behoorlijk raar. Ze danste toen met iemand anders of zo en dat trok hij niet. Als verleider:')quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 13:06 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Ik vond hem vanaf het begin al jaloers, onzeker, clingy en verstikkend over komen bij die Danielle. Begon haar al gelijk te guild trippen en te claimen toen ze iemand anders ff aandacht gaf en ook nog met één been in haar relatie zat enzo. Vindt het maar een enge vent met een heel fragiel ego.
Ik vind Pommeline echt zo iemand die dat soort types op zoekt helaas. Iemand die zo verschrikkelijk onzeker is en zo weinig eigenwaarde heeft dat ze zichzelf diep van binnen niks beters gunt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 14:10 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Vind hem ook een eng persoon. Denk echt dat het goed is dat Pommeline van hem af is. Hoop dat ze eens een lieve jongen vindt.
Denk dat ze het licht wel heeft gezien. Deelde ook dingen als "we accept the love we think we deserve". Hoop dat nu ze van Fabri af is, de de kans heeft om aan zichzelf en haar eigenwaarde te werken.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 14:50 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Ik vind Pommeline echt zo iemand die dat soort types op zoekt helaas. Iemand die zo verschrikkelijk onzeker is en zo weinig eigenwaarde heeft dat ze zichzelf diep van binnen niks beters gunt.
Daarom is het ook zo sneu om haar continu zo overstuur te zien. Ik ben heel erg van de schadenfreude maar dit is gewoon triest voor dat meisje.
Toch ben ik niet verbaasd ofzo.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 12:12 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Wow bekeek even haar insta en er is wel meer veranderd aan haar. Ze lijkt zelf wel een stripper.
"nu weet iedereen wat voor vies vuil zwijn je bent"quote:
Zijn die weer bij elkaar ja? Tim en Debra Leemans ook zag ik op insta.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:01 schreef Ticootje het volgende:
Die komen wel weer samen hoor.
Net als danielle en mezdi.
Ze waren een paar weken geleden samen uit eten iig.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 16:30 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Zijn die weer bij elkaar ja? Tim en Debra Leemans ook zag ik op insta.
Denk ze altijd wel een back-up hebbenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:54 schreef Superfatcat het volgende:
https://www.nu.nl/275457/(...)vips.html?redirect=1
Het nieuwe koppel
Hoe hebben ze die zo snel ter plekke gekregen?
of zouden ze die gewoon van het strand getrokken hebben, omdat ze daar op vakantie waren
Volgens mij hebben ze altijd vervangers klaar staanquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:06 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Denk ze altijd wel een back-up hebben
Ik vind het ook heel maf... houden geen rekening met groepsdynamiek.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:32 schreef freaky40 het volgende:
Hoeveel aflevering van Temptation Island nog? Beetje vaag om er een nieuw koppel in te gooien. Die krijgen geen eerlijke kans zo.
Beter dan geen nieuw koppel.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:32 schreef freaky40 het volgende:
Hoeveel aflevering van Temptation Island nog? Beetje vaag om er een nieuw koppel in te gooien. Die krijgen geen eerlijke kans zo.
Heeft niet zoveel zin meer nu. Vorig seizoen waren het 12 afleveringen, we zitten nu op aflevering 8 al...quote:
Ze zijn nog maar op de helft.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Heeft niet zoveel zin meer nu. Vorig seizoen waren het 12 afleveringen, we zitten nu op aflevering 8 al...
Heb nu al zin in volgende week 😆quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:34 schreef -Straw- het volgende:
Wel prachtig, voor Thomas komt dit compleey uit het niets want die heeft nog geen jankbeeld of slecht beeld gehad van Yasmin.
Dit gaat nu wel compleet escaleren natuurlijk.
Hij heeft wel constant een (nieuwe en vaak gouden) zonnebril op...zou dat zijn omdat die constant stoned is? Zo praat die in elk geval wel...wat zei die allemaal...zelfs die verleidsters leken hem niet helemaal te volgen. Wel uitstekend gekozen en gecast om ons een mooie show te geven:)quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:43 schreef Flitskikker het volgende:
Topshow
Hebben ze ook wiet daar in het resort? Wat praat die nieuwe allemaal, met z'n signalen en visualiseren
Ook nu al zeggen dat hij vreemd zou kunnen gaan
Daar ging het ze ws ook om...quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:27 schreef AgnesGru het volgende:
Channah en Quinten krijgen eigen reality serie op het youtube kanaal van Linda meiden:
https://www.linda.nl/alle(...)inda-meiden-youtube/
Maar wel de mooiste imoquote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:00 schreef DKUp het volgende:
Yasmin is wel de superbitch van Temptation zeg
quote:"Ik sta er heel open in. Het kan alle kanten opgaan. Ik kan me volledig openstellen en als ik me volledig openstel dan is het gewoon zo dat alle signalen, alle manier van naar elkaar kijken, sla ik op. Ik verwerk het, ik reageer erop en ik kan er dan wel van uitgaan dat op het gedeelte van intiem contact dat ik de mogelijkheid zou kunnen creëren om echt diep op elkaar in te gaan en uiteindelijk misschien wel in bed te eindigen. Ik kijk er zo naar, ik zeg je gewoon precies hoe ik denk."
- Het kan gebeuren, dat bedoel je.
"Ja."
Alles voor de fame..quote:
En dat poseren met een sigaar, jeez, het meedoen om een 'bekende Nederlander' te worden wordt steeds meer de drijfveer dan het oorspronkelijke doel om je relatie te testen. Dat een relatie kapot gaat is dan ondergeschikt aan de Insta fame die men hoopt te krijgen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:03 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Hij heeft wel constant een (nieuwe en vaak gouden) zonnebril op...
Haha dat was erg, zo niet sexy.. alsof een kleuter het aan het doen wasquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:33 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja en gaat ze ook nog tegen een paal aanrijden. Allemaal de schuld van Thomas!
Ja ik dacht dus ook dat Fabrizio en Pommeline dat wel goed zouden snappen door hun deelname als verleiders. Valt tegen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:06 schreef YT123 het volgende:
Channah heeft ook aangegeven dat ze nog een keer mee wil doen omdat ze nu snapt hoe het programma in elkaar zit..
Stop making stupid people famous.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:27 schreef AgnesGru het volgende:
Channah en Quinten krijgen eigen reality serie op het youtube kanaal van Linda meiden:
En veruit de slechtste actrice, terwijl ze het van beroep is.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:00 schreef DKUp het volgende:
Yasmin is wel de superbitch van Temptation zeg
Wie zit daar nou op te wachten?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:27 schreef AgnesGru het volgende:
Ikke! Leuk!quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:09 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Wie zit daar nou op te wachten?
Leuk om te zien dat Pommeline nu gewoon gezellig mee deed.
Het was een leuke aflevering.
Alleen heb ik een beetje het idee dat het verhaal van channah en Quinten, grotendeels gescript is.
De programma makers hadden nog wat goed te maken, want het vorige seizoen was natuurlijk 10 keer niks.Bijna iedereen zat het af te zeiken dus moesten ze wel iets dien zodat het programma wel weer goed bekeken zal gaan worden.
Sommige hadden het over Yolanthe haar geschokte reactie maar vergeet niet dat Yo ook een actrice is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |