En naar wadslak natuurlijkquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:02 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Yes. Gelukkig wel.. klaar mee hier. Wil naar mijn eigen bed.
Uiteraard. Maar mijn eigen bedje waardeer ik ook heel erg nu.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En naar wadslak natuurlijk
Goed goedquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:01 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Eens moet de 1e keer zijn.
[..]
Goed wijffie.. met jou dan?
[..]
Kan jou niet missen. Dat weet je toch.
En je eigen pleequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:04 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar mijn eigen bedje waardeer ik ook heel erg nu.
Cheers.quote:
Yes yes.. alles gaat super. Met jou dan?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
alles goed, lang niet gezien
Kan voorlopig ff geen vis meer zien!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vis a vis is echt een topserie
Lolquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:04 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Cheers.
Die fles moet nog even leeg. Dat scheelt weer wat bagage.
[..]
Yes yes.. alles gaat super. Met jou dan?
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik lekker aan het water, mag sowieso geen alcohol meer voorlopig
Gisteren mijn ogen gelasered, en ogen zijn al heel droog, dus extra uitdroging moeten we absoluut niet hebben!quote:
mooi om te horen, hier ook alles primaquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:04 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Cheers.
Die fles moet nog even leeg. Dat scheelt weer wat bagage.
[..]
Yes yes.. alles gaat super. Met jou dan?
Nice.quote:
Precies. En douche en bad.quote:
ik hoor niksquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
mooi om te horen, hier ook alles prima
Ik zit al een tijdje te twijfelen of ik dat wil doen. Alleen hoor je heel vaak slechte verhalen. Hoop dat je goedkomt bij je.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Gisteren mijn ogen gelasered, en ogen zijn al heel droog, dus extra uitdroging moeten we absoluut niet hebben!
En daar doen ze raar over als je dat doet in Frankrijk?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:07 schreef Already_in_use het volgende:
Lekker kakken met de deur open.
Al aan de vriendin in de tussentijd?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
mooi om te horen, hier ook alles prima
Arrrrrrrrquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:06 schreef VouwfietsHoezo het volgende:
[..]
is de broer van captain morgan, die ken ik ook niet
Plee rol over de camping heen genotquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:07 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nice.![]()
Morgen leuke dingen op de planning?
[..]
Precies. En douche en bad.
Lekker kakken met de deur open.
Zo gemist
Zo dan!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Gisteren mijn ogen gelasered, en ogen zijn al heel droog, dus extra uitdroging moeten we absoluut niet hebben!
Ben nu al hier aan het posten, had na minder dan 24 uur al 95% zicht.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zit al een tijdje te twijfelen of ik dat wil doen. Alleen hoor je heel vaak slechte verhalen. Hoop dat je goedkomt bij je.
Niet geprobeerd..maar denk het niet. Hier kakken ze nog in gaten in de grond.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:08 schreef devzero het volgende:
[..]
En daar doen ze raar over als je dat doet in Frankrijk?
Litteken op het oog ofzo?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo dan!
Bij mijn broer is het super goed gegaan, maar mijn ogen kunnen helaas niet gelaserd worden, anders had ik het m'n halve leven geleden al laten doen.
Nee, wel volledige scriptie opgestuurd ter beoordelingquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:08 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Al aan de vriendin in de tussentijd?
[..]
Veel, ja.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Litteken op het oog ofzo?
Daar wil je niet op bezuinigen, het zijn toch je ogen. Vaak hoor je dat ogen droog blijven en/of je je nachtvisie een beetje kwijt raakt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ben nu al hier aan het posten, had na minder dan 24 uur al 95% zicht.
Goede kliniek, wel prijzig, maar wel echt waard.
Alleen met poepen vochtige doekjes mee. Wc papier hangt er hier.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Plee rol over de camping heen genot
Dus binnenkort gaat het echt gebeuren? Afstuderenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, wel volledige scriptie opgestuurd ter beoordeling
Zozo luxequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:10 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Alleen met poepen vochtige doekjes mee. Wc papier hangt er hier.
Okay. Goed bezig geweest dan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, wel volledige scriptie opgestuurd ter beoordeling
Ja, dan is het lastig idd. Weet niet hoe oud je nu bent maar zelfs met littekens zijn er nog opties. Maar je moet een bepaalde leeftijd hebben.quote:
Ja ik was 3300 eu kwijt voor beide ogen. Maar tot nu toe geen last, alles stuk scherper en dan zit ik nog niet op de 100% visiequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Daar wil je niet op bezuinigen, het zijn toch je ogen. Vaak hoor je dat ogen droog blijven en/of je je nachtvisie een beetje kwijt raakt.
Denk daar nog maar eens aan als je weer een glas franse wijn drinktquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:10 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Niet geprobeerd..maar denk het niet. Hier kakken ze nog in gaten in de grond.
Moet wel even wachten op reactie, want begeleider is nu out of office.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Dus binnenkort gaat het echt gebeuren? Afstuderen
Daarom heeft men drank en drugs uitgevondenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Op nederlandse campings sta je ook tentje tegen tentje geplakt. Als iemand een scheet laat, dan hoor je dat 5 tenten verder.
Je ooglenzen laten vervangen? Ja dat kan bij mij over een jaartje of 6, als ik 50 ben.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja, dan is het lastig idd. Weet niet hoe oud je nu bent maar zelfs met littekens zijn er nog opties. Maar je moet een bepaalde leeftijd hebben.
Je moet wat als dts is geslotenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Dus binnenkort gaat het echt gebeuren? Afstuderen
Ja, dat. Mijn moeder heeft ook een litteken en zal dat ook moeten doen, kan ook niet laseren.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Je ooglenzen laten vervangen? Ja dat kan bij mij over een jaartje of 6, als ik 50 ben.
Dat gaat waarschijnlijk ook gebeuren. Als op donderdag middag iedereen een biertje open trekt doet zij gewoon mee en boeit het haar 's avonds niet meer dat ze in een tentje moet gaan slapenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:54 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hahaha. Gewoon mee laten zuipen. Dan merk je er het minst van.
Ik vind het er alleen altijd zo kut uitzien, als je iemand die kunstlenzen heeft in de ogen kijkt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja, dat. Mijn moeder heeft ook een litteken en zal dat ook moeten doen, kan ook niet laseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |