Ik ben er nog nooit 1tje tegen gekomenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:54 schreef Already_in_use het volgende:
Aiiii. Weet niet of ik het dan ook nog zo leuk zou vinden.
Hoestie?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:54 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Aiiii. Weet niet of ik het dan ook nog zo leuk zou vinden.
[..]
Snoes
[..]
Hahaha. Gewoon mee laten zuipen. Dan merk je er het minst van.
[..]
Ja dat zal wel aanzienlijk schelen ja. Prima als je het zo allemaal geregeld kunt krijgen. Fijn ook dat het kan met je werk.
AiU is terug!quote:
Van Duitsland?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja. FC Twente is landskampioen geworden
IK WIST HETquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
AiU is terug!![]()
In ieder geval voor nu
Eens moet de 1e keer zijn.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit 1tje tegen gekomen
Goed wijffie.. met jou dan?quote:
Kan jou niet missen. Dat weet je toch.quote:
Prima. Ik hoorde net dat FC Twente landskampioen is geworden, dus schenk nog eens een groot glas melk inquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hey Dev, hoe gaat het man?
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:01 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Eens moet de 1e keer zijn.
[..]
Goed wijffie.. met jou dan?
[..]
Kan jou niet missen. Dat weet je toch.
Ja FC Twente die winnen wel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Prima. Ik hoorde net dat FC Twente landskampioen is geworden, dus schenk nog eens een groot glas melk in
ik zit aan de karnemelkquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Prima. Ik hoorde net dat FC Twente landskampioen is geworden, dus schenk nog eens een groot glas melk in
Yes. Gelukkig wel.. klaar mee hier. Wil naar mijn eigen bed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |