Mijn plaatje? En hier doet die het gewoon wel.quote:
Mag wel hoor, dan kan ik het toevoegen aan mijn collectie van “DTS, sexy & gewaagd”quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:03 schreef dud0r het volgende: [..]
Ik wilde het eigenlijk naar @:moemoe sturen maar dat durfde ik niet
![]()
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:11 schreef devzero het volgende: [..] @:moemoe heeft mij geblokkeerd omdat ik je foto's had doorgestuurd en ze dacht dat je mijn vader was
Had ik dat niet mogen vertellenquote:Op zondag 4 augustus 2019 00:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mag wel hoor, dan kan ik het toevoegen aan mijn collectie van “DTS, sexy & gewaagd”.
[..].
Ja jouw plaatje. Jij post het dus jouw plaatjequote:Op zondag 4 augustus 2019 00:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn plaatje? En hier doet die het gewoon wel.
Oh, ik zie het al. Het SSL certificate van thuisserver is verlopen
quote:Op zondag 4 augustus 2019 00:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mag wel hoor, dan kan ik het toevoegen aan mijn collectie van “DTS, sexy & gewaagd”.
[..].
Zo beter danquote:Op zondag 4 augustus 2019 00:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja jouw plaatje. Jij post het dus jouw plaatje
[..]![]()
![]()
Ja dat is beter meneer de winnaarquote:
zou grappig zijn als er een mod nu na slotje gaat posten, dan heeft murp nu miljoenmiljard puntenquote:
Helaas. Er heeft niemand na hem in juli gepost, dus krijgt hij geen punten voor die post in die maand. En zijn post was niet in augustus, dus krijgt hij geen punten deze maand.quote:Op zondag 4 augustus 2019 00:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zou grappig zijn als er een mod nu na slotje gaat posten, dan heeft murp nu miljoenmiljard punten
oja kut, paar daagjes eerder kon het welquote:Op zondag 4 augustus 2019 00:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Helaas. Er heeft niemand na hem in juli gepost, dus krijgt hij geen punten voor die post in die maand. En zijn post was niet in augustus, dus krijgt hij geen punten deze maand.
Ik wilde haags nog waarschuwen, maar hij blokkeert mij op DMquote:Op zondag 4 augustus 2019 01:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oja kut, paar daagjes eerder kon het wel
Niet je collega's van V&S random aanvallen om uit te testen hoe scherp ze zijnquote:
Tjeempiequote:
Goedemorgenquote:Op zondag 4 augustus 2019 05:31 schreef Sigaartje het volgende:
Goeiesmorgens mense van het goeie leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |