quote:
Kreeg bezoek en kon niet eerder reageren.
Je vroeg je af of ik "de zogenaamde lezing" gezien had.
Het antwoord is JA.
Ik ben blij dat zulke mensen er zijn. Ik merk al, ondanks dat ik alleen nog maar van mening ben dat de aarde naar de klote gaat en wij met onze tegenstand ons nageslacht geen goed doen en ondankbaar zijn met wat wij van onze voorouders geërfd hebben, dus ze zijn hard nodig.
Ik schud liever honderdmaal de hand van de mensen die met een nimmer aflatende geestdrift en overtuiging (let wel, niet voor eigen gewin) proberen onze ogen te openen. Ik mis die geestdrift, maar merk wel wat de tegenstand is.
Jessie zou zich moeten schamen en hoop dat hij geen kinderen krijgt, want hij zou dan net zulke asociale narcistische kinderen opvoeden (schat ik zo in).
Ik eet vlees (al is het al een tijd minimaal,) maar ik denk er wel over na en weiger niet te geloven dat een ander wezen pijn kan ervaren.
Nog niet zo vreselijk lang geleden dachten de medici ook dat babies die te vroeg geboren werden, geen pijn konden voelen. Ik neem in vele situaties liever het zekere voor het onzekere.
Petje af voor die mensen. Voor Jessie, minachting.
Sorry, maar daarom zou ik niet goed zijn om activist te zijn.
Ik kan alleen aan de spreuk denken, ging zoiets als "toen ik de mensen leerde kennen, ging ik nog meer van de dieren houden".
Slaap lekker!
[ Bericht 0% gewijzigd door ThunderBitch op 03-08-2019 22:33:33 ]