Ik heb hier keihard zitten lachen. Waseengoeie voor dedagsluiting.quote:Op zondag 4 augustus 2019 02:29 schreef sjampoeh het volgende:
Kwart over negen.
An_0_Niem schreef deze hilarische oneliner aan Sjampoeh:
(><) error
Merel ziet eruit alsof ze die verouderingsapp heeft gebruikt
Einde bericht.
oh sorry, gemist![]()
thnx @:paco55
Ik zei het weken geleden al. Dyl en Mylene trekken naar elkaar op de een of andere manier.quote:Op zondag 4 augustus 2019 02:24 schreef Maria. het volgende:
ja... weer heel bijzonder....ze houden weer mylene buiten beeld.
En inderdaad...dylan wordt ook steeds meer een nacht mens.
Wtf maakt jou dat uit?? Ow wacht tis laat... doei.quote:
Op terrasjes zitten er zat.quote:Op zondag 4 augustus 2019 04:33 schreef Straatverlichting het volgende:
Hm... nog ff nagedacht over die Myléne... Als ik een een jong mokkel wil moet ik iig niet in de cos zijn. Goedemorgen voor de early birds.
quote:
Morguh. Het Utopia spul slaapt nogquote:
Wat had je dan verwacht op zondagmorgen om half acht, alle Utopianen druk aan het werk?quote:
Wachten tot ze uitgeslapen zijn om 11h, daarna 3½u opmaken, de hele middag konkelen over de bezopenen, uren repp&roke en grasveldje sproeien denk ikquote:Op zondag 4 augustus 2019 07:19 schreef chufi het volgende:
Staat er nog iets op het programma voor vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop