in de tt ja?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:39 schreef Fok-it het volgende:
Die doorgesnoven gek in de TT, dat is wel foto van Trollie
Godverquote:
Ja, beste die ik heb gezien dit jaarquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:43 schreef CharlesKinbote het volgende:
[ afbeelding ]
wat een verschrikkelijk interessante afbeelding
En hoequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja, beste die ik heb gezien dit jaar
gejinxtquote:
Lekker gegeten?quote:
Jawel, had niet echt honger. Maar heb alsnog wel hoofdgerecht en dessert op.quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2019 00:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jawel, had niet echt honger. Maar heb alsnog wel hoofdgerecht en dessert op.
Hoezo dat?quote:Op zondag 4 augustus 2019 00:44 schreef Amarantha het volgende:
Poeh begin vies honger te krijgen. Nog 1.5 uur wachten.
Zal jou eens opheffenquote:
2 maanden als kluizenaar geleefd... krijg mijn haar en baard niet meer in model...quote:Op zondag 4 augustus 2019 02:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet echt meer last van droge hoofdhuid, maar weet niet of het daardoor komt
Tondeuse erlangsquote:Op zondag 4 augustus 2019 02:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
2 maanden als kluizenaar geleefd... krijg mijn haar en baard niet meer in model...
Genieten. Ik heb ook erg leuke foto van mezelf met glas gin en tonic. Ik weet dat ik inmiddels wel echt #GOALS benquote:
Lekker hoor. Ook makkelijk coke scoren danquote:Op zondag 4 augustus 2019 02:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Genieten. Ik heb ook erg leuke foto van mezelf met glas gin en tonic. Ik weet dat ik inmiddels wel echt #GOALS ben
quote:Op zondag 4 augustus 2019 02:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Genieten. Ik heb ook erg leuke foto van mezelf met glas gin en tonic. Ik weet dat ik inmiddels wel echt #GOALS ben
Ik scoor van alles makkelijkquote:Op zondag 4 augustus 2019 02:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lekker hoor. Ook makkelijk coke scoren dan
Lekker hoor. Ook makkelijk coke scoren danquote:Op zondag 4 augustus 2019 02:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zolang het maar niet andersom isquote:
Stuur ff danquote:Op zondag 4 augustus 2019 02:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nopequote:Op zondag 4 augustus 2019 02:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lekker hoor. Ook makkelijk coke scoren dan
[..]
Zolang het maar niet andersom is
Oh momentquote:
En onderweg geen eet mogelijkheid?quote:
Dat klinkt naar mijn mening als een prima avondquote:Op zondag 4 augustus 2019 02:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
Had verjaardag flipsie. Veel bier en wodka en foute muziek. Begon met bbq
Kost geld, heb gewoon thuis eten. En heb ook helemaal geen zin om nu bij een eettentje te staan joh.quote:
Ondertussen thuis en gegeten?quote:Op zondag 4 augustus 2019 02:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kost geld, heb gewoon thuis eten. En heb ook helemaal geen zin om nu bij een eettentje te staan joh.
Lekkerquote:
Ja zekerquote:Op zondag 4 augustus 2019 02:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat klinkt naar mijn mening als een prima avond
Oh had wel een fotoverslag verwachtquote:Op zondag 4 augustus 2019 03:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ga geen details delen verder
[..]
Denk het wel
Koekoekquote:Op zondag 4 augustus 2019 03:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja niet van die domme vragen stellen
Prachtig, traantje weggepinktquote:Op zondag 4 augustus 2019 08:48 schreef UitStraling het volgende:
De zondagse rust, een vogelse twiet,
De wereld slaapt nog traag en vredig,
De vrolijke zonnestralen breken langzaam door,
En de zinderende oven bakt de broodjes voor,
Hopende dat ik er niemand mee beledig,
Maar sterkte aan iedereen zonder tiet.
Ik liet er spontaan een scheet doorquote:Op zondag 4 augustus 2019 08:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Prachtig, traantje weggepinkt
Een oog-traantje of een teelbal-traantje?quote:Op zondag 4 augustus 2019 08:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Prachtig, traantje weggepinkt
oogquote:Op zondag 4 augustus 2019 08:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een oog-traantje of een teelbal-traantje?
Sinds je vakantie op de eilanden waar het naar te vaak gedragen teenslippers ruikt?quote:Op zondag 4 augustus 2019 09:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tering ik word niet goed van dat gehoest.
Neu wel tijdje erna nog. Begon vandeweek ineens.quote:Op zondag 4 augustus 2019 09:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sinds je vakantie op de eilanden waar het naar te vaak gedragen teenslippers ruikt?
Stop er dan ook meequote:Op zondag 4 augustus 2019 09:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tering ik word niet goed van dat gehoest.
Denk je dat het een SOA is dan?quote:Op zondag 4 augustus 2019 09:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar ziek zijn is voor homo's
DUS IK ZAL DOORGAAN.
Nee.quote:Op zondag 4 augustus 2019 09:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk je dat het een SOA is dan?
Haal die piemel er dan ook uitquote:
Oh dan heb ik nog ff.quote:Op zondag 4 augustus 2019 09:19 schreef UitStraling het volgende:
Dokter UitStraling zegt; U kunt met cystic fibrosis een stuk beter leven dan vroeger, al blijft het een heftige ziekte. De levensverwachting is voor iedereen verschillend, maar ligt gemiddeld tussen de 35 en 40 jaar.
#happypridequote:Op zondag 4 augustus 2019 09:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar ziek zijn is voor homo's
DUS IK ZAL DOORGAAN.
Twee tot zeven jaarquote:
Ik maakte mij al een beetje zorgen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 09:32 schreef Flippiee het volgende:
Al had het wel bij mijn alcohol gebruik van de laatste weken gepast
Nog leuke dingen gedaan?quote:Op zondag 4 augustus 2019 09:32 schreef Flippiee het volgende:
Al had het wel bij mijn alcohol gebruik van de laatste weken gepast
Niet nodigquote:Op zondag 4 augustus 2019 09:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik maakte mij al een beetje zorgen.
Vrijdagavond feestje, gisteren date. Dat zijn wel de highlights denk ikquote:
Speelde AZ?quote:Op zondag 4 augustus 2019 09:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet nodig
[..]
Vrijdagavond feestje, gisteren date. Dat zijn wel de highlights denk ik
Klinkt goed.quote:Op zondag 4 augustus 2019 09:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet nodig
[..]
Vrijdagavond feestje, gisteren date. Dat zijn wel de highlights denk ik
Echt vreemd. Maakt volgens mij ook echt geen verschil qua rustquote:Op zondag 4 augustus 2019 09:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh ja die nieuwe tijd op zondag
Zit geen hond op te wachten.
Was wel gezellig.quote:
Nee dan moeten ze op maandagavond een wedstrijd plannen. Naar Engels voorbeeld.quote:Op zondag 4 augustus 2019 09:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Echt vreemd. Maakt volgens mij ook echt geen verschil qua rust
[..]
Was wel gezellig.
Hoe is jouw weekend?
Ja wel aardig. Gisteren even lekker beetje schoongemaakt en beetje gegamed. The Order 1886, ben op 3 kwart nu. Jammer van Ajax gisteren, maar wat kun je ook verwachten zonder je beste spelers.quote:Op zondag 4 augustus 2019 09:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Echt vreemd. Maakt volgens mij ook echt geen verschil qua rust
[..]
Was wel gezellig.
Hoe is jouw weekend?
Keer oude afgeragde V8 voor weinig op de kop tikken, nummerborden eraf en helemaal aan gort rijden ergens in de bossen in Duitsland of zo, daarna vind je autorijden weer leuk.quote:Op zondag 4 augustus 2019 09:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja wel aardig. Gisteren even lekker beetje schoongemaakt en beetje gegamed. The Order 1886, ben op 3 kwart nu. Jammer van Ajax gisteren, maar wat kun je ook verwachten zonder je beste spelers.
Even wachten totdat Loka terug is van de kerk, daarna Friesland om katje te kijken. Zie er tegenop, want hou niet van autorijden.
Wat voor kat?quote:Op zondag 4 augustus 2019 09:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja wel aardig. Gisteren even lekker beetje schoongemaakt en beetje gegamed. The Order 1886, ben op 3 kwart nu. Jammer van Ajax gisteren, maar wat kun je ook verwachten zonder je beste spelers.
Even wachten totdat Loka terug is van de kerk, daarna Friesland om katje te kijken. Zie er tegenop, want hou niet van autorijden.
Mijn familie waren zelf de mongolen. Ben blij dat we er geen contact meer mee hebben. Hoef ik ook niet meer naar familiedagquote:Op zondag 4 augustus 2019 11:06 schreef FlippingCoin het volgende:
Uitgenodigd voor een feestje van familie maar die hebben zulke mongolen vrienden.
Hm dat scheelt wel ja.quote:Op zondag 4 augustus 2019 11:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mijn familie waren zelf de mongolen. Ben blij dat we er geen contact meer mee hebben. Hoef ik ook niet meer naar familiedag
Die film moet ik nog zien.quote:
Dat wilde ik ook posten....quote:Op zondag 4 augustus 2019 11:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die film moet ik nog zien.
Ben nooit echt fan geweest van Elton maar dat soort films vind ik altijd wel tof.quote:Op zondag 4 augustus 2019 11:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook posten....
ik ookquote:Op zondag 4 augustus 2019 11:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die film moet ik nog zien.
Okquote:Op zondag 4 augustus 2019 11:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben nooit echt fan geweest van Elton maar dat soort films vind ik altijd wel tof.
Ja precies.....net als de Queen film en die van Lady Gagaquote:Op zondag 4 augustus 2019 11:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben nooit echt fan geweest van Elton maar dat soort films vind ik altijd wel tof.
Ja!quote:Op zondag 4 augustus 2019 11:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
film over muziek van the Beatles lijkt me ook wel leuk.
Jaaaaaaaa die was ook mooiquote:Op zondag 4 augustus 2019 11:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja precies.....net als de Queen film en die van Lady Gaga
Waarom niet?quote:Op zondag 4 augustus 2019 11:22 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik ga al die films over oude musici niet kijken
Heb daar niet zo veel meequote:
Man man manquote:Op zondag 4 augustus 2019 11:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Heb daar niet zo veel mee
Zou geen nummer van elton john kunnen noemen
jawel tochquote:Op zondag 4 augustus 2019 11:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat die jongen erachter komt dat hij als enige The Beatles kent? Die wil ik ook zienquote:Op zondag 4 augustus 2019 11:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
film over muziek van the Beatles lijkt me ook wel leuk.
die bedoel ik ja.quote:Op zondag 4 augustus 2019 11:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat die jongen erachter komt dat hij als enige The Beatles kent? Die wil ik ook zien
Ja halloquote:
Zegt me even niks.quote:Op zondag 4 augustus 2019 11:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Lijkt me bizar om mee te maken
Mijn hart voor muziek brak zojuist.quote:Op zondag 4 augustus 2019 11:24 schreef FlippingCoin het volgende:
Zou een ban op moeten leveren.quote:Op zondag 4 augustus 2019 11:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mijn hart voor muziek brak zojuist.
Permbanquote:Op zondag 4 augustus 2019 11:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zou een ban op moeten leveren.
Nee Mozart is gewoon kut.quote:Op zondag 4 augustus 2019 11:32 schreef FlippingCoin het volgende:
Jaja want jullie luisteren wel allemaal nog mozart...
Die babyboomermuziek zal vast prima geweest zijn maar je moet ook verder kunnen kijken
Cultuurbarbaarquote:Op zondag 4 augustus 2019 11:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee Mozart is gewoon kut.
Ehm ja. En Vivaldi, Bach etc.quote:Op zondag 4 augustus 2019 11:32 schreef FlippingCoin het volgende:
Jaja want jullie luisteren wel allemaal nog mozart...
Die babyboomermuziek zal vast prima geweest zijn maar je moet ook verder kunnen kijken
Hij kent alleen Boef denk ik.quote:Op zondag 4 augustus 2019 11:37 schreef wietparkiet het volgende:
ken je neil young zeker ook niet flippingcoin
Als ik het hoor vast wel maar kan daar geen nummer van opdreunen momenteel nee.quote:Op zondag 4 augustus 2019 11:37 schreef wietparkiet het volgende:
The Golden Earring?quote:Op zondag 4 augustus 2019 11:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als ik het hoor vast wel maar kan daar geen nummer van opdreunen momenteel nee.
Ja dat vind ik leuke muziek.quote:
HEART OF GOLDDDDquote:Op zondag 4 augustus 2019 11:37 schreef wietparkiet het volgende:
don mclean dan?quote:Op zondag 4 augustus 2019 11:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als ik het hoor vast wel maar kan daar geen nummer van opdreunen momenteel nee.
Nopequote:
Nat King Cole?quote:Op zondag 4 augustus 2019 11:46 schreef FlippingCoin het volgende:
Maar ik ken wel jimmy hendrix en frank sinatra en johnny cash
Niet veel maar zelfs die ken ikquote:
Eet smakelijke haagse ouwe dibbesquote:
Dank.quote:Op zondag 4 augustus 2019 11:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Eet smakelijke haagse ouwe dibbes
Weet nietquote:Op zondag 4 augustus 2019 12:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wanneer gaan we nou keertje daten in coffeeshop ama
Berghuis verlengt maatquote:Op zondag 4 augustus 2019 13:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Luis sinatra in de basis, dat geeft de burger hoop. Ook burger op het middenveld, dat geeft de burger nog meer hoop.
Hopelijk gaat Sinisterra het dit seizoen wel beetje waarmaken danquote:Op zondag 4 augustus 2019 13:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Luis sinatra in de basis, dat geeft de burger hoop. Ook burger op het middenveld, dat geeft de burger nog meer hoop.
Kan bijna niet anders. Eigenlijk geen reden, maar heb altijd zoveel vertrouwen in die jongen gehad. Is denk ik echt een topper, maar we zullen zien.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hopelijk gaat Sinisterra het dit seizoen wel beetje waarmaken dan
Heb je wel eens MLS gekeken?quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hopelijk gaat Sinisterra het dit seizoen wel beetje waarmaken dan
Ja af en toe, maar ga dat niet telkens snachts lopen volgen. Ze hebben best aantrekkelijke competitie. Veel goals ook vaakquote:Op zondag 4 augustus 2019 13:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Heb je wel eens MLS gekeken?
Beetje KKD niveauquote:Op zondag 4 augustus 2019 13:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja af en toe, maar ga dat niet telkens snachts lopen volgen. Ze hebben best aantrekkelijke competitie. Veel goals ook vaak
Kokcu Burger Fer het middenveld wel mooi allemaal eigen jeugd.quote:
Ja geniaal toch kokcu verkopen 56 miljoen aan sevilla over 2 jaarquote:Op zondag 4 augustus 2019 13:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kokcu Burger Fer het middenveld wel mooi allemaal eigen jeugd.
Nou nou nouquote:
Ja de mongooltjes die in het verleden leven ja.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nou nou nou
FERGEVEN MAAR NIET FERGETEN!!!1111
quote:
Het niveau in de kuip is over het algemeen niet heel hoog.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja de mongooltjes die in het verleden leven ja.
Mario Been-jaartje ditquote:
Welke games ga je doen?quote:
Net klaar met Siege, we gaan nu Armello spelen.quote:
Die ken ik niet. Veel plezier ermee in ieder gevalquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Net klaar met Siege, we gaan nu Armello spelen.
Zonder havenarbeiders zou je het toch echt een stuk kutter hebben hoor.quote:
Sooooow idd. Die heb ik ook kapotgespeeld zegquote:
Ongetwijfeld. Maar het zijn wel tokkiesquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zonder havenarbeiders zou je het toch echt een stuk kutter hebben hoor.
Dadelijk is ongevallen fiat weer boos.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Maar het zijn wel tokkies
Die is al woest aangezien Feyenoord aan de gang isquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dadelijk is ongevallen fiat weer boos.
Dit is wel een erg goede reden om iemands hoofd stuk te willen trappen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die is al woest aangezien Feyenoord aan de gang is
Neerkijken op de arbeidersklasse is nogal... dom miquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Maar het zijn wel tokkies
Ik had het over een aantal Feyenoord-supporters, niet over de arbeidersklasse?quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Neerkijken op de arbeidersklasse is nogal... dom mi
Je spreekt ze aan als havenslaven, hoe wil je dit anders noemenquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had het over een aantal Feyenoord-supporters, niet over de arbeidersklasse?
Tsja, gewoon overdrijving omdat het simpel volk is. Neem niet alles zo letterlijkquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je spreekt ze aan als havenslaven, hoe wil je dit anders noemen
Tja maakt mij niet uit verder maar het siert nietquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, gewoon overdrijving omdat het simpel volk is. Neem niet alles zo letterlijk
Ach, jij legde gister de link met verkrachting en pedo's omdat er een paar hier beweerden dat jongere chicks er tegenwoordig ouder uit zien. Gelukkig is dat wel erg classy.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Tja maakt mij niet uit verder maar het siert niet
ja dit heb ik effe gerappoteerd naar ventjequote:Op zondag 4 augustus 2019 16:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is wel een erg goede reden om iemands hoofd stuk te willen trappen.
En wie is ventje nou weer?quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja dit heb ik effe gerappoteerd naar ventje
Fair enoughquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, jij legde gister de link met verkrachting en pedo's omdat er een paar hier beweerden dat jongere chicks er tegenwoordig ouder uit zien. Gelukkig is dat wel erg classy.
Overal waar Jong voorstaat natuurlijkquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:28 schreef UitStraling het volgende:
Bij welke voetbalclub horen dan de verkrachters en de pedo's?
Kolderquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:25 schreef UitStraling het volgende:
Feyenoord = arbeiders en tokkies
PSV = boeren en orthopeden
Ajax = IT'ers en reclamemensen
Zit het zo simpel in elkaar?
quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dit laat ik over aan de moderators
Dus je bent gewoon een hypocriet.quote:
Fc biblebeltquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:28 schreef UitStraling het volgende:
Bij welke voetbalclub horen dan de verkrachters en de pedo's?
Te Jong Oranje.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Overal waar Jong voorstaat natuurlijk
Oh jeetjequote:
Ja dit rapporteer ik ook effequote:Op zondag 4 augustus 2019 16:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja wordt steeds meer duidelijk dat daar de viezeriken zich al eeuwen verstoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |