abonnement Unibet Coolblue
pi_188270681
Vrouwen onderling ruzie zou leuk zijn.
SOONY
pi_188270688
Ik ben nu echt in de war, wat mag ik nog eten en drinken -O- :+
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:51:44 #53
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_188270699
Ah nu over de stemming van UvhJ
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_188270700
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 19:51 schreef formule het volgende:
Ik ben nu echt in de war, wat mag ik nog eten en drinken -O- :+
Gewoon doen.
SOONY
pi_188270708
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 19:42 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Mooi meisje.
Verreweg de mooiste daar. Jammer dat ze zich zo afhankelijk van Jens opstelt.
  zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:52:23 #56
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_188270709

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 19:47 schreef puzziepie het volgende:

[..]

nee dat zeg ik , maar daar en hier ging het daar wel om : dat ze zichzelf voor schut hadden gezet. al;sof het daar om ging
Zijn niet mijn woorden maar wat in de cos en daar werd gezegd
O, okay. Ben het er niet mee eens. Zoals ik het zie (was bestemd voor FF).

Jessie lult weer maar wat.


• 1. Hij was erop voorbereid om vragen te gaan stellen

• 2. Hij wil onder geen voorwaarde dat Adriaan gelijk krijgt vooral. m.b.t. tot de ruzie van toen, want Jessie heeft natuurlijk altijd gelijk.

• 3. Zit constant vragen te stellen (geeft anderen daardoor nauwelijks de gelegenheid daartoe).

• 4. Probeert alleen maar aan te tonen dat de sprekers niet kunnen bewijzen dat iets onomstotelijk vaststaat.

• 5. Hij krijgt niet de gelegenheid om de slimme betweter te zijn die denkt iedereen plat te lullen, zelfs op terreinen waar hij geen kaas van gegeten heeft (dan kan je alleen uitgaan van wat een ander beweert, maar niet door eigen kennis een solide conclusie kan trekken, dus maar boos wegloopt, wat zo asociaal is.

• 6. Vervolgens iedereen proberen te overtuigen dat hij toch wel gelijk heeft omdat hij benadeeld was omdat hij niet 'gewonnen' heeft. Voor Jessie gaat het altijd om het winnen. Ze stonden overeind.


Conclusie Jessie: hij vindt gelijk te hebben, kon niet uitpraten en zij zijn charlatans, en hij gaat gewoon vissen. Eigenlijk is hij asociaal geweest en staat hij niet open voor andere meningen.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:52:28 #57
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_188270712
Jordy weet iig nu wie de koplopers zijn voor UvhJ
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_188270714
SOONY
pi_188270729
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 19:47 schreef puzziepie het volgende:

[..]

nee dat zeg ik , maar daar en hier ging het daar wel om : dat ze zichzelf voor schut hadden gezet. al;sof het daar om ging
Zijn niet mijn woorden maar wat in de cos en daar werd gezegd
Sorry kon niet meer reageren in andere topic. Het was een afleidingsmanoeuvre van Jessieboy. En iedereen trapt erin.
pi_188270763
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 19:52 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

O, okay. Ben het er niet mee eens. Zoals ik het zie (was bestemd voor FF).

Jessie lult weer maar wat.

1. Hij was erop voorbereid om vragen te gaan stellen

2. Hij wil onder geen voorwaarde dat Adriaan gelijk krijgt vooral. m.b.t. tot de ruzie van toen, want Jessie heeft natuurlijk altijd gelijk.


3. Zit constant vragen te stellen (geeft anderen daardoor nauwelijks de gelegenheid daartoe).

4. Probeert alleen maar aan te tonen dat de sprekers niet kunnen bewijzen dat iets onomstotelijk vaststaat.

5. Hij krijgt niet de gelegenheid om de slimme betweter te zijn die denkt iedereen plat te lullen, zelfs op terreinen waar hij geen kaas van gegeten heeft (dan kan je alleen uitgaan van wat een ander beweert, maar niet door eigen kennis een solide conclusie kan trekken, dus maar boos wegloopt, wat zo asociaal is.

6. Vervolgens iedereen proberen te overtuigen dat hij toch wel gelijk heeft omdat hij benadeeld was omdat hij niet 'gewonnen' heeft. Voor Jessie gaat het altijd om het winnen. Ze stonden overeind.

Conclusie Jessie: hij vindt gelijk te hebben, kon niet uitpraten en zij zijn charlatans, en hij gaat gewoon vissen. Eigenlijk is hij asociaal geweest en staat hij niet open voor andere meningen.
_O_ _O_
  † In Memoriam † zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:55:26 #61
137949 Disana
  zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:58:49 #62
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_188270817
Volgens Merel vissen er in de buitenwereld meer mensen WEL dan niet
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:59:52 #63
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_188270837
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 19:58 schreef chufi het volgende:
Volgens Merel vissen er in de buitenwereld meer mensen WEL dan niet
En Merel noemt andere mensen dom. ;)
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_188270840
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 19:50 schreef DKUp het volgende:
Vrouwen onderling ruzie zou leuk zijn.
Dat zou top zijn
pi_188270842
wat denk je nu zelf jessie, dat vissen dat niet voelen ? of lekker vinden ?
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 3 augustus 2019 @ 20:00:12 #66
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_188270845
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 19:52 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

O, okay. Ben het er niet mee eens. Zoals ik het zie (was bestemd voor FF).

Jessie lult weer maar wat.

1. Hij was erop voorbereid om vragen te gaan stellen

2. Hij wil onder geen voorwaarde dat Adriaan gelijk krijgt vooral. m.b.t. tot de ruzie van toen, want Jessie heeft natuurlijk altijd gelijk.

3. Zit constant vragen te stellen (geeft anderen daardoor nauwelijks de gelegenheid daartoe).

4. Probeert alleen maar aan te tonen dat de sprekens niet kunnen bewijzen dat iets onomstotelijk vaststaat.

5. Hij krijgt niet de gelegenheid om de slimme betweter te zijn die denkt iedereen plat te lullen, zelfs op terreinen waar hij geen kaas van gegeten heeft (dan kan je alleen uitgaan van wat een ander beweert, maar niet door eigen kennis een solide conclusie kan trekken, dus maar boos wegloopt, wat zo asociaal is.

6. Vervolgens iedereen proberen te overtuigen dat hij toch wel gelijk heeft omdat hij benadeeld omdat hij niet 'gewonnen' heeft. Voor Jessie gaat het altijd om het winnen. Ze stonden overeind.

Conclusie Jessie: hij vindt gelijk te hebben, kon niet uitpraten en zij zijn charlatans, en hij gaat gewoon vissen. Eigenlijk is hij asociaal geweest en staat hij niet open voor andere meningen.
Ik ben het volledig met je eens
Daarom ergerde ik me aan de opmerkingen van de mensen over de sprekers die zichzelf 'voor schut hadden gezet'

maar dat maakte wel meteen duidelijk dat mbt dit onderwerp vissen 'het vooral om het ego ging. Want of mensen nou wel of niet gelijk hebben/willen/krijgen :
Je hoeft ze niet zo op die manier verder neer te zetten , je kan mensen wel in hun waarde laten en beleefd blijven tegen ze. Ook al praatten ze er de hele tijd doorheen
Heel kwalijk
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zaterdag 3 augustus 2019 @ 20:00:14 #67
464488 Maria.
life is life
pi_188270846
het domste wat ik gehoord heb vandaag is maris...die vond het een commercieel succes...die visactie van jess... 8)7 8)7

niemand kwam vissen en er is geen vis verkocht...

opbrengst 0 euro.......investering.....veeel te veel !!!...... :+
pi_188270847
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 19:58 schreef chufi het volgende:
Volgens Merel vissen er in de buitenwereld meer mensen WEL dan niet
Hoe komt ze daar nu weer bij? Of wil ze Jessie weer steunen?
pi_188270859
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 20:00 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Ik ben het volledig met je eens
Daarom ergerde ik me aan de opmerkingen van de mensen over de sprekers die zichzelf 'voor schut hadden gezet'

maar dat maakte wel meteen duidelijk dat mbt dit onderwerp vissen 'het vooral om het ego ging. Want of mensen nou wel of niet gelijk hebben/willen/krijgen :
Je hoeft ze niet zo op die manier verder neer te zetten , je kan mensen wel in hun waarde laten en beleefd blijven tegen ze. Ook al praatten ze er de hele tijd doorheen
Heel kwalijk
Ik heb het niet gevolgd, maar kan me er wel iets bij voorstellen hoe t ging :r .

Is dgk in tha house ?
pi_188270865
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 20:00 schreef Maria. het volgende:
het domste wat ik gehoord heb vandaag is maris...die vond het een commercieel succes...die visactie van jess... 8)7 8)7

niemand kwam vissen en er is geen vis verkocht...

opbrengst 0 euro.......investering.....veeel te veel !!!...... :+
_O-
pi_188270870
Put your wondershoes on..
pi_188270874
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 20:00 schreef Maria. het volgende:
het domste wat ik gehoord heb vandaag is maris...die vond het een commercieel succes...die visactie van jess... 8)7 8)7

niemand kwam vissen en er is geen vis verkocht...

opbrengst 0 euro.......investering.....veeel te veel !!!...... :+
Zei ze dat echt? _O- De baliemedewerkster.
pi_188270894
wie gaat zich het sletterigst aankleden O-)
  zaterdag 3 augustus 2019 @ 20:02:37 #74
464488 Maria.
life is life
pi_188270900
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 20:01 schreef cobain1994 het volgende:
Put your wondershoes on..
[ afbeelding ]
*O* *O* *O* ..toppertje
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 3 augustus 2019 @ 20:02:55 #75
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_188270907
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 19:53 schreef eskil het volgende:

[..]

Sorry kon niet meer reageren in andere topic. Het was een afleidingsmanoeuvre van Jessieboy. En iedereen trapt erin.
Ik weet , en daarom ergerde ik me kapot, en sowieso de hele manier waarop vond ik respectloos.
Het ging om ego , niet om het vissen en de manier waarop ze vorige week visten .
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zaterdag 3 augustus 2019 @ 20:03:14 #76
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_188270916
Maar wat een gebagger over de rug van de vissen .. Wat weet Jessie nu van een vis ...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_188270935
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 20:01 schreef cobain1994 het volgende:
Put your wondershoes on..
[ afbeelding ]
zitten er nu raketjes in de hakken?
pi_188270947
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 19:51 schreef formule het volgende:
Ik ben nu echt in de war, wat mag ik nog eten en drinken -O- :+
Ademhalen is ook al 'n kritiek punt Formule...
pi_188270948
Haaien eten haaien op, dieren eten dieren op, ga maar naar YT
  zaterdag 3 augustus 2019 @ 20:05:03 #80
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_188270952
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 20:00 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Ik ben het volledig met je eens
Daarom ergerde ik me aan de opmerkingen van de mensen over de sprekers die zichzelf 'voor schut hadden gezet'

maar dat maakte wel meteen duidelijk dat mbt dit onderwerp vissen 'het vooral om het ego ging. Want of mensen nou wel of niet gelijk hebben/willen/krijgen :
Je hoeft ze niet zo op die manier verder neer te zetten , je kan mensen wel in hun waarde laten en beleefd blijven tegen ze. Ook al praatten ze er de hele tijd doorheen
Heel kwalijk
Dat er doorheen praten vond ik ook meevallen. Als je Jessie de kans geeft. lult hij dat hele uur vol. Hij hoort zichzelf nou eenmaal graag praten en gebruikt deze tactiek ook om mensen plat te lullen en zelf als ge reële persoon over te komen.
Die mensen komen een praatje houden en de mensen mogen vragen stellen, maar als je te lang praat en er alleen tegenwerpingen uit je mond komen, dan ontspoort het gesprek voor de hele groep. Eerlijk, ik vond dat hij ruim dan genoeg de gelegenheid heeft gehad om te proberen de mensen onderuit te halen, hetgeen hem NIET gelukt is.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  zaterdag 3 augustus 2019 @ 20:05:24 #81
464488 Maria.
life is life
pi_188270961
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 20:03 schreef chufi het volgende:
Maar wat een gebagger over de rug van de vissen .. Wat weet Jessie nu van een vis ...
als het over blowen of wiet gaat....dan hoor je hem nergens over.!!!... :r :r

het gaat bij jessie altijd over .....jessie..... :r :r
pi_188270963
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 19:52 schreef ThunderBitch het volgende:



[..]

O, okay. Ben het er niet mee eens. Zoals ik het zie (was bestemd voor FF).

Jessie lult weer maar wat.

• 1. Hij was erop voorbereid om vragen te gaan stellen

• 2. Hij wil onder geen voorwaarde dat Adriaan gelijk krijgt vooral. m.b.t. tot de ruzie van toen, want Jessie heeft natuurlijk altijd gelijk.

• 3. Zit constant vragen te stellen (geeft anderen daardoor nauwelijks de gelegenheid daartoe).

• 4. Probeert alleen maar aan te tonen dat de sprekers niet kunnen bewijzen dat iets onomstotelijk vaststaat.

• 5. Hij krijgt niet de gelegenheid om de slimme betweter te zijn die denkt iedereen plat te lullen, zelfs op terreinen waar hij geen kaas van gegeten heeft (dan kan je alleen uitgaan van wat een ander beweert, maar niet door eigen kennis een solide conclusie kan trekken, dus maar boos wegloopt, wat zo asociaal is.

• 6. Vervolgens iedereen proberen te overtuigen dat hij toch wel gelijk heeft omdat hij benadeeld was omdat hij niet 'gewonnen' heeft. Voor Jessie gaat het altijd om het winnen. Ze stonden overeind.

Conclusie Jessie: hij vindt gelijk te hebben, kon niet uitpraten en zij zijn charlatans, en hij gaat gewoon vissen. Eigenlijk is hij asociaal geweest en staat hij niet open voor andere meningen.
We kunnen maar aannemen dat dit waar is.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zaterdag 3 augustus 2019 @ 20:05:35 #83
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_188270966
Maar een vis kan niet huilen ..
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_188270969
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 20:02 schreef sjampoeh het volgende:
wie gaat zich het sletterigst aankleden O-)
Sherry weer met die hoerenklompen waar ze niet op kan lopen _O- _O-
  zaterdag 3 augustus 2019 @ 20:05:51 #85
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_188270974
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 20:05 schreef Maria. het volgende:

[..]

als het over blowen of wiet gaat....dan hoor je hem nergens over.!!!... :r :r

het gaat bij jessie altijd over .....jessie..... :r :r
137 hoor je dan
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_188270975
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 20:04 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

Ademhalen is ook al 'n kritiek punt Formule...
ik doe mijn best
pi_188270985
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 20:05 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

Sherry weer met die hoerenklompen waar ze niet op kan lopen _O- _O-
vreselijk ;(
pi_188270986
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 20:05 schreef chufi het volgende:
Maar een vis kan niet huilen ..
Omdat het water al nat is :Y
  zaterdag 3 augustus 2019 @ 20:07:55 #89
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_188271009
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 19:52 schreef ThunderBitch het volgende:



[..]

O, okay. Ben het er niet mee eens. Zoals ik het zie (was bestemd voor FF).

Jessie lult weer maar wat.

• 1. Hij was erop voorbereid om vragen te gaan stellen

• 2. Hij wil onder geen voorwaarde dat Adriaan gelijk krijgt vooral. m.b.t. tot de ruzie van toen, want Jessie heeft natuurlijk altijd gelijk.

• 3. Zit constant vragen te stellen (geeft anderen daardoor nauwelijks de gelegenheid daartoe).

• 4. Probeert alleen maar aan te tonen dat de sprekers niet kunnen bewijzen dat iets onomstotelijk vaststaat.

• 5. Hij krijgt niet de gelegenheid om de slimme betweter te zijn die denkt iedereen plat te lullen, zelfs op terreinen waar hij geen kaas van gegeten heeft (dan kan je alleen uitgaan van wat een ander beweert, maar niet door eigen kennis een solide conclusie kan trekken, dus maar boos wegloopt, wat zo asociaal is.

• 6. Vervolgens iedereen proberen te overtuigen dat hij toch wel gelijk heeft omdat hij benadeeld was omdat hij niet 'gewonnen' heeft. Voor Jessie gaat het altijd om het winnen. Ze stonden overeind.

Conclusie Jessie: hij vindt gelijk te hebben, kon niet uitpraten en zij zijn charlatans, en hij gaat gewoon vissen. Eigenlijk is hij asociaal geweest en staat hij niet open voor andere meningen.
Ja daar kwam het wel op neer in mijn ogen ook
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zaterdag 3 augustus 2019 @ 20:08:35 #90
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_188271026
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 20:02 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Ik weet , en daarom ergerde ik me kapot, en sowieso de hele manier waarop vond ik respectloos.
Het ging om ego , niet om het vissen en de manier waarop ze vorige week visten .
Toen die vrouw zei dat ze het gezien had en ze het schandelijk vond etc etc,... toen dacht ik al aiaaiai.. dat gaat Jessie niet leuk vinden, want ze zegt dat nu even als buitenstaander maar streamer/kijker op de streams. Ze had het ook over een voorbeeld geven.
Nou, toen waren de rapen helemaal gaar. Zal mij niet verbazen dat hij toen al had ingezet op het weglopen, want toen kon hij het niet meer winnen.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  zaterdag 3 augustus 2019 @ 20:08:58 #91
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_188271035
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 20:06 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

Omdat het water al nat is :Y
Niet alle taal van de dieren is eender
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_188271042
Dus omdat Jessie een weerwoord had waar de sprekers geen raad mee wisten is hij de kwade genius.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_188271047
Zegt toch meer over de sprekers imo.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_188271059
Wat een onderwerpen, en wat een dierenleed, ik stel voor dat ze manden gaan vlechten,lekker even rust
pi_188271070
Het onderwerp maakt me geen ene drol uit.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zaterdag 3 augustus 2019 @ 20:11:20 #96
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_188271075
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 20:03 schreef chufi het volgende:
Maar wat een gebagger over de rug van de vissen .. Wat weet Jessie nu van een vis ...
Hij heeft met zijn vader of opa gevist.
Het was vast leuk. Hij heeft er niets van gevoel en aangezien hij altijd van zichzelf uitgaat, de vis ook niet. :+ _O-
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  zaterdag 3 augustus 2019 @ 20:11:24 #97
464488 Maria.
life is life
pi_188271076
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 20:08 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Toen die vrouw zei dat ze het gezien had en ze het schandelijk vond etc etc,... toen dacht ik al aiaaiai.. dat gaat Jessie niet leuk vinden, want ze zegt dat nu even als buitenstaander maar streamer/kijker op de streams. Ze had het ook over een voorbeeld geven.
Nou, toen waren de rapen helemaal gaar. Zal mij niet verbazen dat hij toen al had ingezet op het weglopen, want toen kon hij het niet meer winnen.
grote bek en weglopen....core biz van jessie... :+
pi_188271077
Jessie en Ikbal over zijn terugval
pi_188271080
Over vissen gesproken, zit net deadtiest catch te kijken..Massamoord.. ;)
pi_188271087
Nu ook tegen Ikbal is hij goed.
Maak van een uitglijder geen terugval.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')