Dit komt ook niet van Adriaan. Die mensen hebben gereageerd op het vissen en hebben gevraagd of ze langs mochten komen om dit uit te leggen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik heb het vermoeden dat dit geen slimme zet van Adriaan is.
Dat rijmt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:27 schreef PTLe het volgende:
De ene spreker is de andere niet , wat een gelul van die knul
Die zat op het eind van de discussie op de bank.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:28 schreef Angelique61 het volgende:
Is Ikbal al terug..offffff...........
Ja dit opgedomderd met zequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:00 schreef Mumbojumbo het volgende:
Ik vind het juist schandalig dat ze met een weerzin voor bepaalde bewoners daar komen.
En dan even een standje willen geven.
Ik had ze allang mn huis uitgegooid.
Het gaat heel snel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:29 schreef Hznootje het volgende:
Van vissen zitten we nu ineens in de holocaust
Daar kan je veel over zeggen , wat ik erger vind dan vissenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:29 schreef Hznootje het volgende:
Van vissen zitten we nu ineens in de holocaust
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:55 schreef snetje het volgende:
Jessie: Super! En de volgende keer mensen even uit laten praten...
Adriaan met nep puppie oogjes...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen molletje opeten maar een glas water en rust , snap je ?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:31 schreef BloesBloes het volgende:
Wat brabbelt ie nou toch??? Ik kan er geen touw aan vastknopen
Dit iddquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:28 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Dit komt ook niet van Adriaan. Die mensen hebben gereageerd op het vissen en hebben gevraagd of ze langs mochten komen om dit uit te leggen.
Ga jij even buiten roken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:34 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Vind het niet netjes van Adje dat hij nu ineens Andrea hier weer in betrekt
Wat zei Adje over Dree dan?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:34 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Vind het niet netjes van Adje dat hij nu ineens Andrea hier weer in betrekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |